Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

Malgrom

Perfeckt

Zal niet weten

Goede service

Ja

Tim Dekker

Wij zijn erg blij met het geleverde werk en het contact nadat de offerte rond was. De offerte zelf is veranderd nadat we al een prijs hadden afgesproken. Er moest een meerprijs betaald worden anders... Wij zijn erg blij met het geleverde werk en het contact nadat de offerte rond was. De offerte zelf is veranderd nadat we al een prijs hadden afgesproken. Er moest een meerprijs betaald worden anders kon de plaatsing van de dakkapel niet doorgaan. Dat begrijpen wij, maar als de adviseur belt en zegt: "Had u wellicht al begrepen of gehoord dat er eventueel een meerprijs betaald moet worden?", En dit zonder excuses dan mag hij echt terug op cursus. Een fout maken is menselijk, maar los hem goed op!

Houd een optie van een meerprijs open i.pv. beloven dat de kans wel heel erg klein gaat zijn, om zo eventuele verassingen te voorkomen.

Goede communicatie, goed bereikbaar, nette en vriendelijke monteurs.

Chantal van der Werk

Wat een fantastisch klantvriendelijk bedrijf is dit. Vanaf het adviesgesprek tot aan de oplevering; niets anders dan lof. Professionals die hun vak verstaan, eerlijke informatie geven, netjes en... Wat een fantastisch klantvriendelijk bedrijf is dit. Vanaf het adviesgesprek tot aan de oplevering; niets anders dan lof. Professionals die hun vak verstaan, eerlijke informatie geven, netjes en hard werken.
Echt een aanrader voor een ieder die zijn voordeur/kozijnen etc. wil laten vervangen.
Speciale dank aan Niel, door jou last minute nog een mooie verandering mogelijk. En aan Martijn, juist omdat je niet genoemd hoefde te worden ;-) Het eindresultaat is vooral dankzij jou nog mooier geworden dan verwacht.
Ik kan Jordens bij iedereen aanbevelen!

Geen!

Zie beschrijving bij ‘ervaring met dit bedrijf’

Ontzettend bedankt mannen!

Yvonne van Iwaarden

Heel netjes, zowel in het werk als de personen

ik zou niet weten wat er te verbeteren valt

showroom, communicatie, produkt

Overige opmerkingen

wij hebben een nieuwe voordeur en we hebben de nodige complimentjes gehad. zeker over de kleur die u ons heeft aanbeveelt

J. Schreuders

Keurig bedrijf, netjes geholpen in het voor traject, keurig alles na gemeten en op d'r hoogte gehouden van de levertijd. Was lange levertijd maar klopte wel. Over het personeel dat ter plaatse kwam... Keurig bedrijf, netjes geholpen in het voor traject, keurig alles na gemeten en op d'r hoogte gehouden van de levertijd. Was lange levertijd maar klopte wel. Over het personeel dat ter plaatse kwam plaatsen niets dan lof, keurig en net werk.

Jammer dat er al een aanmaning/betalingsherinnering kwam en ik toch netjes tijdig betaald had voor aanvang werkzaamheden

Vriendelijk correct personeel

Mooi resultaat

Anne Marie Visser

Na 12 jaar was er een hor kapot, deze werd gratis gerepareerd en thuis bezorgd. Wat een service!

prima communicatie

Richard Visser

Top zaak, deskundig personeel veel keuzes en mogelijkheden en lekkere koffie.
Ben dik tevreden

Op dit moment geen verbeterpunten.

Mooie zaak, deskundig personeel.

Overige opmerkingen

Grote showroom met voldoende keuze

Streefkerk

Goede ervaring

kan ik niet zeggen ramen moeten nog afgesteld worden maar kan pas als het kouder is heb ik begrepen

Goed en correct geholpen

Willemien Jansen

Zeer goed bedrijf, korte lijntjes, alle afspraken nagekomen en alle mensen met wie wij contact hebben gehad waren zeer kundig.
Knap stukje werk om zo'n grote schuifpui er zo netjes in te...
Knap stukje werk om zo'n grote schuifpui er zo netjes in te krijgen.
Onze hartelijke dank.

Korte lijntjes.
Zeer goede werksfeer tussen werknemers. Heel vriendelijk.

Overige opmerkingen

Groetjes aan Piet, Levy en Dennis A.
Mochten iemand van jullie in de buurt zijn, de koptelefoon voor gehoor bescherming ben ik vergeten mee te geven. Sorry, sorry.

Scheers

Keurig netjes en heel open en eerlijk over alles.
Achteraf niks geen verrassingen meer