Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

Henk Koopmans

Normaal doe ik geen reviews over zaken die ik aanschaf. Ik ga er van uit dat ze goed zijn. Maar soms gaat advies, service en opvolging verder dan "normaal". De kozijnen zijn nu 4 maanden in gebruik... Normaal doe ik geen reviews over zaken die ik aanschaf. Ik ga er van uit dat ze goed zijn. Maar soms gaat advies, service en opvolging verder dan "normaal". De kozijnen zijn nu 4 maanden in gebruik (beter een review schrijven als de items al een tijdje functioneren). Advies en service waren geweldig, zelfs na de definitieve afspraak/aankoop werden zonder extra kosten veranderingen doorgevoerd. Een maand na de renovatie van het schuurdak werd de afwerking alsnog keurig afgemaakt. Het installatie team, onder leiding van Sebastiaan, was geweldig. Binnen drie dagen was de klus geklaard, 2 slaapkamers, badkamer, schuur en zonwering benedenverdieping en het was alle dagen regen!! Super netjes gewerkt, alles keurig schoon achtergelaten en ook nog even mijn voordeur (van een concurrent) opnieuw gesteld. Steun je lokale leverancier, het werkt twee kanten op!! PS De showroom was "toen" aan het verbouwen, maar toch super advies gekregen.

Geen, ga zo door :)

Sterk over heel de linie!!

Overige opmerkingen

Ik heb Jordens gekozen n.a.v. positieve input van/gesprekken met vrienden en kennissen. Absoluut geen spijt van.

Familie Moricz

Wij hebben Jordens gekozen omdat het gevoel goed was na bezoek aan de showroom in 2022. Nico begeleidde ons prima door het proces!
Na lang wachten waren we in april 2023 dan aan de beurt voor...
Na lang wachten waren we in april 2023 dan aan de beurt voor de plaatsing. Mark en Dennis B. waren er altijd, met hulp van Dennis J. , Dennis A. , Piet, Levi, Kevin en Arjan.
Supergoed gevoel bij deze mannen! Het zijn ware vaklui die meedenken en ook niet bang zijn om hun mening te delen wanneer ze het ergens niet mee eens zijn. Netjes, prettig in de omgang en ze werken met heel veel oog voor detail. De kitranden zijn allemaal keurig afgewerkt en het Keralit zit er allemaal prachtig op.

3 sterren voor de showroom, maar dat komt omdat deze ten tijde van ons bezoek werd verbouwd. Niet alles was er om te laten zien.

Wij bevelen Jordens bij iedereen van harte aan!

Door enkele gebreken bij de originele plaatsing/levering een aantal keren contact gehad met de service afdeling. Daar is ruimte voor verbetering! Beloof geen dingen die je niet nakomt en wees... Door enkele gebreken bij de originele plaatsing/levering een aantal keren contact gehad met de service afdeling. Daar is ruimte voor verbetering! Beloof geen dingen die je niet nakomt en wees transparant!

De monteurs! Echte vaklui, stuk voor stuk!

Janneke van Bochove

Opnieuw complimenten voor de vaklui die nu een nieuwe schuifpui hebben geplaatst! (In het verleden al goede ervaringen gehad met het plaatsen van twee dakkapellen). Duidelijke communicatie, keurig... Opnieuw complimenten voor de vaklui die nu een nieuwe schuifpui hebben geplaatst! (In het verleden al goede ervaringen gehad met het plaatsen van twee dakkapellen). Duidelijke communicatie, keurig netjes gewerkt, alle rommel direct opgeruimd, in één woord TOP, dus zeker een aarader!

Geen idee

Leveren perfecte kwaliteit en beloven niet iets wat ze niet waar kunnen maken.

Overige opmerkingen

Vooraf duidelijke communicatie gehad over een aantal panelen die nageleverd worden, zodat we niet voor verrassingen kwamen te staan.

Erika Scherf

Geweldig gedaan! Netjes gewerkt !
Super bedankt Simon én André 👍👍
Bedankt Erika Scherf

Netjes gewerkt

van Schooten

Bij ons zijn alle kozijnen, ramen en deuren vervangen. Totaal waren dat meer dan 15 samengestelde op maatgebouwde eenheden. Het duurde even voordat alles werd geleverd maar ondanks deze moeilijke... Bij ons zijn alle kozijnen, ramen en deuren vervangen. Totaal waren dat meer dan 15 samengestelde op maatgebouwde eenheden. Het duurde even voordat alles werd geleverd maar ondanks deze moeilijke klus paste alles direct of werd direct naar volle teverdenheid opgelist. Leuke en nette monteurs; kortom een topbedrijf. Gr Jan

Niet echt

Eigen fabriek, goede monteurs, prima communicatie met de planning en administratie

Overige opmerkingen

Ook de afweking was prima

van Vessem

Erg prettig, duidelijk en transparant.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Jeroen van der Molen

Snelle levering.
Het koste alleen veel meer vrije dagen als vooraf gedacht

Maak een goede inschatting van het werk.

Overige opmerkingen

Wat een fantastisch klantvriendelijk bedrijf is dit. Vanaf het adviesgesprek tot aan de oplevering; niets anders dan lof. Professionals die hun vak verstaan, eerlijke informatie geven, netjes en... Wat een fantastisch klantvriendelijk bedrijf is dit. Vanaf het adviesgesprek tot aan de oplevering; niets anders dan lof. Professionals die hun vak verstaan, eerlijke informatie geven, netjes en hard werken. Misschien ietsje duurder dan de concurrenten, maar dit betaald zich overal in terug door de nette communicatie, het meedenken, de kwaliteit en de nazorg! Je krijgt er geen spijt van!

Nette digitale uitgewerkte offerte ipv een handgeschreven schets op een A4 zou een kleine verbetering zijn.

Klantvriendelijk, kwaliteit erg netjes en goed en goede nazorg!

Overige opmerkingen

Dakkapel geplaatst op 4 mei in Barendrecht door Rob, Kenny en Dennis J. Erg vriendelijke en goede monteurs!

Grafton

Het is nu onze 3e keer in de familie dat we een bestelling hebben gedaan bij Jordens Kunststoffen en alle drie onze ervaringen waren positief. Ik raad Jordens aan iedereen aan!

Bij alle keren werd de hor niet gelijk bij plaatsing geinstalleerd en moest er apart een monteur komen (die vervolgens pas weken laten komt) dat is jammer. Je wilt gelijk gebruik maken van je nieuwe... Bij alle keren werd de hor niet gelijk bij plaatsing geinstalleerd en moest er apart een monteur komen (die vervolgens pas weken laten komt) dat is jammer. Je wilt gelijk gebruik maken van je nieuwe schuifpui of ramen en niet hoeven wachten tot het eindelijk een keer afgemaakt wordt. Ook zou er een optie moeten kunnen worden gegeven om van een 2 sluitpunt systeem bij de schuifpui 4 sluitpunt systeem te maken. Dit is vrij makkelijk te doen, maar blijkt niet mogelijk (meer) te zijn. Zou een extra optie voor de klant (zelfs tegen betaling) moeten kunnen zijn.

Inmeten klopt tot op heden altijd, kundig en duidelijke communicatie.

Oele

Zeer goede service. Netje gewerkt

Geen idee

Goede service. Mee denken.