Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

William van ree

Goed ontvangen,goede uitleg van alles. 2 monteurs die er waren waren ook top. Ze gebruiken eigen mensen. Heel belangrijk!

Toen ik kwam was er nog geen showroom. Waren ze aan het verbouwen.

Eigen mensen

Goed bedrijf

Loes de Bie

Zowel het advies, opmeten als montage als zeer prettig ervaren.

Marry

Zal altijd de klant proberen te vreden te stellen 8

Foto's maken bij meting, goed kijken wat er besteld moet worden

Proberen altijd met oplossingen te komen geen

B. Opmeer

Wij hebben uitstekende ervaring met Jordens, Ons huis is geheel voorzien van kunststof kozijnen en puien van Jordens. Sebastiaan en Jarda hebben uitstekend werk verricht.

Ik heb alleen het idee dat of het inmeten of de aflevering door de leverancier niet in overeenstemming is met het geleverde. Er zat naar mijn idee te veel ruimte tussen de pui en de muur. Dat dit... Ik heb alleen het idee dat of het inmeten of de aflevering door de leverancier niet in overeenstemming is met het geleverde. Er zat naar mijn idee te veel ruimte tussen de pui en de muur. Dat dit met noodgrepen is opgelost door de genoemde monteurs doet niets af van mijn gevoel.

Goede kwaliteit materialen.

Yvon Weijgertse

Goede spullen, vriendelijk en kundig personeel

Goede service ook als alles klaar is

Kraaijenbos

Duidelijke uitleg bij opname van het werk door de vertegenwoordiger. Vakbekwaam. Goede nazorg nadat er verschillende zaken niet in orde waren

Nee

G

G

Stefan

Top service geleverd en netjes afgewerkt

zet in de offerte dat de klant voor water, elektra etc moet zorgen. Normaal is dit er altijd wel maar zet het erin zodat de klant dit ook weet.

Ten eerste een dikke pluim voor de monteurs Ferdinand, Raymond en Jarda. Het oude raam in badkamer zonder een tegel te beschadigen verwijderd. Een nieuwe voordeur die niet meer dichtvalt. Verder de... Ten eerste een dikke pluim voor de monteurs Ferdinand, Raymond en Jarda. Het oude raam in badkamer zonder een tegel te beschadigen verwijderd. Een nieuwe voordeur die niet meer dichtvalt. Verder de oude screens overgezet op nieuwe kozijn en zelfs schoongemaakt door de monteurs terwijl dit niet hoefde. Verder zeer nette afwerking en meedenken qua afwerking en het extra stukje service. In totaal 3 dagen bezig geweest maar aan het einde van een werkdag is het waterdicht waar ze die dag aan begonnen zijn. Laatste dag was afwerking en gedaan in goed overleg.

Overige opmerkingen

top werk afgeleverd en het is nu winddicht. Oude kunststof was echt aan vervanging toe

Shir

Prima ervaring gehad!

Er werd gekozen om de schuifpui en het vast raam in de woonkamer te plaatsen tegen de wand waar de bankstel staat. Men heeft het bankstel verplaatst en GEEN service geboden om dit ook weer netjes... Er werd gekozen om de schuifpui en het vast raam in de woonkamer te plaatsen tegen de wand waar de bankstel staat. Men heeft het bankstel verplaatst en GEEN service geboden om dit ook weer netjes terug te zetten. Ik heb hierom gevraagd maar er werd gezegd dat wij dit zelf moesten doen. Dit vind ik niet kunnen zeker omdat de bank erg zwaar is en wij deze destijds niet voor niets hebben laten bezorgen en plaatsen.

Harde werkers en netjes gewerkt.

Overige opmerkingen

Bij het afronden kreeg ik een haastig gevoel omdat ik alles nog samen met de monteur wilde nalopen. Als argument werd aangegeven dat ze tot volgens mij 16u werken en geen overwerk uitbetaald... Bij het afronden kreeg ik een haastig gevoel omdat ik alles nog samen met de monteur wilde nalopen. Als argument werd aangegeven dat ze tot volgens mij 16u werken en geen overwerk uitbetaald kregen.. Dit komt uiteraard niet erg professioneel over.

Ineke van der Have

Na goede ervaringen in 2021 een nieuwe schuifpui in de woonkamer laten plaatsen. Zeer tevreden met het eindresultaat en de uitgevoerde werkzaamheden door top vaklui Mike & Stan en Henk & Ben.

Offerte kan iets duidelijker uitgewerkt worden. Is nu een handgeschreven doordrukvel.
Plan meer tijd in. De afwerking van de schuifpui kon pas na 3 weken plaats vinden.

Vriendelijk en deskundig personeel.

L

Goedemorgen service, prima monteurs. Communicatie over ingeplande afspraken om te komen plaatsen is een flink verbeterpunt. De 1e keer kwamen ze helemaal niet en de 2e keer 's morgens, terwijl er... Goedemorgen service, prima monteurs. Communicatie over ingeplande afspraken om te komen plaatsen is een flink verbeterpunt. De 1e keer kwamen ze helemaal niet en de 2e keer 's morgens, terwijl er eind van de middag gezegd was.

Nauwkeuriger met de planning omgaan.

Vakkundige monteurs en hele goede service.

Nee