Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

Bob

Goede afwerking en vakkundige mensen

X

Jordens Kunststoffen BV

Onze nieuwe kozijnen en buitendeur zijn erg goed geplaatst, we zijn zeer tevreden.
Prima bedrijf.

Nee, alles top

Het contact en de plaatsing ging soepel en vlot met het team.

Klip

Fijn bedrijf en betrouwbaar. Goede vaklui en werken super netjes. Wij zijn enorm blij met het resultaat.

Duidelijke communicatie

Richard Assendelft

Vanaf het eerste contact al een goed gevoel met Jordens, daarom uiteindelijk ook gekozen voor Jordens. Wij hebben 3 grote kozijnen laten doen en verder voor alle ramen rolluiken en screens laten... Vanaf het eerste contact al een goed gevoel met Jordens, daarom uiteindelijk ook gekozen voor Jordens. Wij hebben 3 grote kozijnen laten doen en verder voor alle ramen rolluiken en screens laten plaatsten. Na een werkdag werd alles keurig netje opgeruimd, er werd netjes gewerkt, afwerking is echt top en overal werd over nagedacht. Dennis B, Mark, Simon, Ben, John S en Martijn super bedankt wij zijn er enorm blij mee en kan iedereen Jordens aanbevelen.

werken netjes, ruimen alles op en komen afspraken na.

bedankt!!

Cees van Epenhuijsen

Perfect bedrijf, doen deskundig wat is afgesproken. Vriendelijke en deskundige monteurs Piet en Levi

Liefde voor het vak. Deskundigheid door heel de organisatie.

Wendy Steiger

Prima bedrijf top service van begin tot het einde nogmaals bedankt Marijn vakkundig personeel en monteurs Sebastiaan Jarda Ferdinand en Ines Ik zal jullie zeker aanbevelen bij andere mensen

Zie opmerking

Leendert Potappel

Super bedrijf, erg vriendelijk personeel em egte vakmannen

Nvt

Communicatie

Top bedrijf

Peter

Correct, professioneel, en informatief

Andre en Simon zijn zeer vakkundig en beleefd

Patrick den Hartog

Een plezierig bedrijf om mee samen te werken, het personeel is vriendelijk en professioneel. De klussen worden deskundig bekeken en ook aspecten waar ik zelf niet aan gedacht had werden belicht.

E-mail communicatie zou iets beter kunnen, er ging af en toe wat tijd over heen voor er antwoord kwam. Ik snap dat dit zeker met een telefoontje snel op te lossen is maar met mijn onregelmatige... E-mail communicatie zou iets beter kunnen, er ging af en toe wat tijd over heen voor er antwoord kwam. Ik snap dat dit zeker met een telefoontje snel op te lossen is maar met mijn onregelmatige rooster heb ik niet altijd even makkelijk de kans om te bellen.

Professionele adviseurs en monteurs met een oog voor de taak

Overige opmerkingen

Er waren wat communicatie problemen die ook zeker voor een groot deel aan mijzelf lagen, wat het inplannen af en toe vervelend maakte, maar we zijn er uit gekomen en de klus is geklaard, wederom... Er waren wat communicatie problemen die ook zeker voor een groot deel aan mijzelf lagen, wat het inplannen af en toe vervelend maakte, maar we zijn er uit gekomen en de klus is geklaard, wederom dank jullie allen.

Annemarie de Jong

Fijn bedrijf die afspraken nakomt. Fijne verkoopmedewerker langs geweest die ons goede informatie gegeven heeft.Tevreden over het resultaat en fijn dat de monteurs ter plaatsen meedenken en advies... Fijn bedrijf die afspraken nakomt. Fijne verkoopmedewerker langs geweest die ons goede informatie gegeven heeft.Tevreden over het resultaat en fijn dat de monteurs ter plaatsen meedenken en advies geven. Het is het wachten waard ( ongeveer 8 maanden )

Tot nu toe nog niks, nog geen gekke dingen tegengekomen.

Goede adviesen en komen afspraken na. Hele nette en vriendelijke medewerkers zowel telefonisch als hier aan huis

Overige opmerkingen

Fijn om te zien dat de monteurs van jordens zelf zijn en dus geen freelancers. Echt een pluspunt. Nette werkbussen en bedrijfskleding.