Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

Marion Etten

Erg positief, een aanrader!

Kundige en hard werkende monteurs

Cijsouw -Thoma

Uitstekend tevredenheid

Geen verbeter tips

Prima service

Rombout

Professioneel

Servicetijd mag wat specifieker. Kost veel vrije uren om thuis te zijn.

Communicatie, snelle en duidelijke offerte

Arie

Aardige Mensen zeker Marijn prima kerel

betreft de hordeur die niet goed sluit misschien na montage alles checken of alles werkt en recht zit en afgekit is.

Goed materiaal

Overige opmerkingen

We komen zeker terug in de toekomst willen we de voordeur nog vervangen.

Lodewijk

Uitstekend

alles

Van Opstal

Prima ervaring

De communicatie liep soms wat langs elkaar heen.
Dat zou nog een verbeterpuntje zijn

Goeie monteurs

D Duijsings

Zeer goed! Deskundig advies, prima materiaal en de installatie is heel netjes verlopen, alles precies zoals afgesproken.

Misschien handig om in de folder met voorbereiding tips op te nemen dat er een container voor de deur moet worden geplaatst. Het was geen probleem maar wel een beetje onverwacht.

Alles was heel duidelijk afgesproken en ook precies zo nagekomen. De monteurs hebben alles keurig opgeruimd achtergelaten, waardoor we na installatie bijna geen moeite hebben gehad om verder schoon... Alles was heel duidelijk afgesproken en ook precies zo nagekomen. De monteurs hebben alles keurig opgeruimd achtergelaten, waardoor we na installatie bijna geen moeite hebben gehad om verder schoon te maken.

Geen overige opmerkingen

van Beek

Zo doorgaan

Afspraken nakomen

Overige opmerkingen

De volgende pagina moet je doorgeven wie het heeft ingevuld, maar de keuze beetje raar.
Geef nooit tienen.

Marian van Herwaarden

Zeer tevreden over het personeel het begon al in de showroom waar wij heel vriendelijk door Jan werden ontvangen, gingen alleen even kijken maar gingen met een offerte de deur uit.
Het...
Het plaatsen werd ook heel vakkundig gedaan.

Nvt

Personeel was zeer vriendelijk, behulpzaam, netjes en hebben goed werk afgeleverd wij zijn zeer tevreden

Overige opmerkingen

Ondanks het slechte weer heel veel regen bleven Jaimy 😂(Jayden) en Clay zeer positief en werkte hard door. Voor de cappuccino met een koekje maakte ze wel even tijd. Bedankt jongens en ook de... Ondanks het slechte weer heel veel regen bleven Jaimy 😂(Jayden) en Clay zeer positief en werkte hard door. Voor de cappuccino met een koekje maakte ze wel even tijd. Bedankt jongens en ook de andere collega die geholpen hebben. Wij zijn zeer tevreden en hebben ook genoten van de gezellige, leuke tijd met jullie.

Adriaanse

Zeer goed

Showroom bezoek was tijdens verbouwing desondanks netjes. Telefonische bereikbaarheid zou beter kunnen.

Verkoopadviseur en monteurs.

Overige opmerkingen

Kon de facturen niet digitaal met telefoon of tablet betalen. Volgens ing ligt dit mogelijk aan het merk (Apple) geen idee of hier meer mensen last van hebben.