Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

Marrie Wielaard

Zeer tevreden.

Positieve goede monteurs.

Adriana v loo

Goede monteurs, werken netjes

Keurige monteurs

?

Wout van Kwawegen

Echt vaklui, vanaf het moment dat Nico Hulleman bij ons kwam om te luisteren naar onze wensen, het aanreiken van ideeën en vertellen wat de mogelijkheden waren tot de werkelijke uitvoering van Bart... Echt vaklui, vanaf het moment dat Nico Hulleman bij ons kwam om te luisteren naar onze wensen, het aanreiken van ideeën en vertellen wat de mogelijkheden waren tot de werkelijke uitvoering van Bart en Daniël.

Ik zou het écht niet weten

Gewoon gelijk een offerte aan huis

Overige opmerkingen

Lange wachttijd, maar daar kan Jordens niet aan doen. Gelukkig wel net voor de winter geplaatst

Zwaan

Vakwerk afgeleverd

??

Shirley Bahadoer

Super service!

Zeker door gaan met jullie goede service!

Service

Vakkundige mensen, klantvriendelijk

D de kat

Zeer goed

Bij deze plaatsing geen,alles is perfect gegaan

Netheid,scherpe prijzen.

Overige opmerkingen

Marijn de Kreek beste en aardigste verkoper van Jordens.

Oele, Oud-Beijerland

Prima, blinken ook uit in after-sales service!

Prijs/kwaliteit verhouding kan omhoog, als de prijs iets meer marktconform zou zijn. Hoewel after-sales service wel ergens van betaald moet worden....

Open communicatie en snelle reactie op serviceverzoeken.

Overige opmerkingen

Afgelopen woensdag lekkage geconstateerd via een gevel (in 2016 geplaatst), donderdagochtend gebeld en vandaag hebben Martin en Dennis de fabrieksmatig ontbrekende afwatering alsnog aangebracht.... Afgelopen woensdag lekkage geconstateerd via een gevel (in 2016 geplaatst), donderdagochtend gebeld en vandaag hebben Martin en Dennis de fabrieksmatig ontbrekende afwatering alsnog aangebracht. Tevens één paneel opnieuw besteld, omdat dat duidelijk te klein was.

Lorenzo

In eerste instantie goed, maar zijn voor de afwerking twee keer niet komen opdagen terwijl we een afspraak hadden staan en hebben 2 weken lang een steiger in de tuin laten staan.

Beter contact indien jullie toch niet langskomen. Sneller de afwerking regelen.

Overige opmerkingen

Uiteindelijk wel alles geleverd zoals afgesproken.

Huize Paula

Het begint met de eerste afspraak met een vrolijke man en meteen een duidelijke prijs.
Vervolgens komt er nog iemand nameten, een datum wordt afgesproken en je doet een aantal betalingen. Supergoed geregeld.
Op de dag van de plaatsing van de dakkapel was het regenachtig en een pittige wind, maar deze mannen weten wat ze doen en ze kunnen het je ook nog eens duidelijk uitleggen.
Dan ook nog eens de toppers die de kozijnen kwamen plaatsen. Het was zo’n puinhoop dat ik dacht dat het nooit meer goed zou komen. Maar de afwerking was natuurlijk ook goed en van de puinhoop was niks meer te zien. Ik hoefde eigenlijk niet te poetsen, zo netjes was het achtergelaten.

Lees mijn verhaal