DJFontana

Ervaring is goed. Collectie mag nog wel groter. Website kan wel verbeterd worden

Mooie collectie

Ik vind dat de snelheid van de website wel verbeterd kan worden

Slechte service en aansprakelijkheid

Betere verpakking. Trui zit er echt ingepropt

Reactie JorCustom:

Hi Dennis,

Allereerst hartelijk dank voor jouw review op ons feedback portaal.
We vinden het heel jammer om te zien dat jouw review op bijna alle punten onvoldoende scoort.

Ik heb je via onze whatsapp service gesproken over jouw bestelling en ervaring.
Graag zou ik mijn kant van het verhaal willen toelichten.

De onenigheid is ontstaan doordat er een verkeerde opvatting is over "verzendkosten".
Bij webshops heb je twee soorten verzendkosten: bezorgkosten en retourkosten. Bezorgkosten houden de kosten van de heenzending in, dus van webwinkel naar de consument. Retourkosten zijn de kosten van de retourzending, van de consument terug naar de webwinkel.

Webwinkels zijn wettelijk verplicht om de bezorgkosten (dus van webwinkel naar consument) te retourneren wanneer een bestelling (volledig) geretourneerd is. Bij JorCustom rekenen wij geen bezorgkosten voor de klant bij bestellingen boven de € 39,99, zoals in het geval van jouw bestelling. De retourkosten, dus van consument naar de webwinkel, vergoeden wij niet en zijn voor rekening van de klant.

Ik begrijp de verwarring en vind het heel vervelend dat dit tot een slechte review heeft geleidt.

Middels deze reactie wil ik ook andere klanten op de hoogte stellen omtrent de kosten van verzending en retournering zodat misvattingen over deze kosten voorkomen kunnen worden.

Tom Pijnenburg
Team JorCustom

Super goed

Duidelijk, prettige site

Desteny

Snelle verzending en van goede kwaliteit!

duidelijke site, snelle verzending en een goed product!

Suzan

Helaas was de longsleeve die ik had besteld niet meer op voorraad netjes werd er telefonische contact opgenomen om iets anders uit te zoeken. Helaas werd als volgt nog het verkeerde item geleverd....

De persoonlijke service!

Nee erg tevreden

Erg goed

Goede klantenservice
Goede kwaliteit

Ralph Teunissen

Ik kwam in aanraking met Jordey. Topgozer met een goede ambitie en juiste klantbenadering!

mooie website
veel bereikbaarheid, zoals whats app goed onderscheidingspunt als je kijkt naar andere websites

misschien meer reclame maken.
de producten vallen redelijk klein misschien erbij zetten.

Trui besteld, dezelfde dag was hij nog verzonden. De trui valt goed en zit heerlijk. Stoffen zijn van hoge kwaliteit en zitten echt lekker.

Duidelijke productomschrijving. Ook fijn dat ze erbij vermelden welke maat het model aan heeft