Rob lagrouw

Zeer betrouwbaar en heel goed eindresultaat

Securitas

Joost heeft op een hele professionele manier een spannende gave vacature promotie voor ons gemaakt die word gewaardeerd door klanten en nieuwe medewerkers die we mogen verwelkomen.

Xeramon - Richard van Velthoven

Joost Pleune is de man die je moet hebben voor een perfecte video :)
Komt met eigen input en haalt het maximale eruit om een perfecte video te krijgen!

Komt met goede suggesties en...
Joost Pleune is de man die je moet hebben voor een perfecte video :)

Komt met goede suggesties en ideeën.
Hierdoor is mijn videoclip nog beter geworden. Ik heb de hoofdprijs gewonnen waar de videoclip voor was :)

Ook fijn is de technische kennis die Joost bezit, om tot het beste resultaat te komen.

Zoek niet verder! Voor een video moet je bij Joost zijn!

Den Hartogh Logistics

Joost is een fijne videomaker om mee te werken. Heeft een no-nonsense aanpak, denkt mee over de doelgroep en doet goede en gefundeerde suggesties. Geen dertien-in-een-dozijn video maar eigen stijl... Joost is een fijne videomaker om mee te werken. Heeft een no-nonsense aanpak, denkt mee over de doelgroep en doet goede en gefundeerde suggesties. Geen dertien-in-een-dozijn video maar eigen stijl en signatuur die goed aansluit bij onze wensen.

Les deux Granges , France

De juiste manier om je boodschap/ dienst en /of product levendig , zorgvuldig en kwalitatief te presenteren ! ✔️

Ymatch

Joost Pleune heeft onze bedrijfsfilm en recruitment film naar grote tevredenheid gemaakt. Hij is bevlogen, betrokken en enthousiast 🤩

Hoogheemraadschap van Delfland

Je denkt goed mee, geeft suggesties en je pakt de regie op een draaidag. Daarbij was het eindresultaat van de laatste film heel goed gelukt. Dit jaar willen we onze beeldtaal verder doorontwikkelen... Je denkt goed mee, geeft suggesties en je pakt de regie op een draaidag. Daarbij was het eindresultaat van de laatste film heel goed gelukt. Dit jaar willen we onze beeldtaal verder doorontwikkelen om zo meer consistentie te krijgen in al onze producties. Dan kan ik je ook handvatten bieden.

Lisette Thooft

Heel goed! Ik heb al een keer of vier een kort filmpje laten maken en Joost begrijpt elke keer wat ik wil en nodig heb. Hij weet daar een heel goede film van te maken, in een fijne sfeer van... Heel goed! Ik heb al een keer of vier een kort filmpje laten maken en Joost begrijpt elke keer wat ik wil en nodig heb. Hij weet daar een heel goede film van te maken, in een fijne sfeer van samenwerking en overleg. Door zijn kundige adviezen wordt het een professioneel resultaat en ben ik er trots op om het eindresultaat op mijn site te zetten.

Roeland Jagers

Zeer slecht