AD

Open, ambitieus, passei

Hogeschool Rotterdam

Met Joost heb ik een informatieve clip gemaakt over een masteropleiding. Voor een deel heeft hij dat helemaal op eigen initiatief gemaakt en interviews ingevoegd. Het resultaat was prachtig

Sportingclub De Uitweg

Creatief, gepassioneerd met sublieme en verrassende resultaat.

Lisette Thooft

Joost Pleune heeft voor mij een pitch gemaakt van één minuut, waar ik erg enthousiast over ben. Ik vond hem heel slim en snel van begrip; hij voelde meteen aan welke sfeer ik wilde bereiken. Hij... Joost Pleune heeft voor mij een pitch gemaakt van één minuut, waar ik erg enthousiast over ben. Ik vond hem heel slim en snel van begrip; hij voelde meteen aan welke sfeer ik wilde bereiken. Hij coachte me zeer professioneel door de tekst heen en hij heeft een geweldige hand van filmen. De respons op het filmpje is unaniem positief tot zeer positief.

Balance life Coaching

Een prettige samenwerking. Joost is heel creatief en uniek in zijn werk.

Hogeschool Rotterdam

Joost heeft een mooie mini-documentaire gemaakt over twee afgestudeerde masterstudenten

Westdijk Onderhoud

Neem echt goed de tijd, en zeer creatief. Super content met het geleverde resultaat! Top aanbevolen.

www.brusagio.com

Joost Pleune heeft voor ons bedrijf een prachtig promotiefilmpje gemaakt wat ongelooflijk veel gedeeld en bekeken is.
We hebben hierdoor nu al veel meer boekingen en aanvragen dan het jaar...
We hebben hierdoor nu al veel meer boekingen en aanvragen dan het jaar ervoor.
Ook hebben we Joost leren kennen als een zeer professionele en creatieve filmer die zijn beloftes meer dan waar heeft gemaakt.

Kindercentrum Prinses Amalia

Kindercentrum Prinses Amalia is heel trots op de video films die de heer Joost Pleune voor ons gemaakt heeft. Echt prachtig geworden, bedankt hiervoor!!!

Joost heeft onze bedrijfsfilm uitstekend verbeeldt. Joost ging strak en planmatig te werk
en wist precies te verbeelden wat onze boodschap is. Al met al goede ervaring en Joost
luistert...
luistert goed naar je wensen. Zeker een aanrader om de boodschap van je bedrijf visueel
maken.