40 beoordelingen

40 Reviews

9/10

Prettige samenwerking met Joost, meedenkend en professioneel

Janou

8/10

Joost heeft ons trouwfilmpje gemaakt, waar wij heel erg blij mee zijn. De samenwerking met Joost was heel erg fijn. Hij nam ruim van tevoren de tijd om ons te leren kennen en luisterde goed naar... Joost heeft ons trouwfilmpje gemaakt, waar wij heel erg blij mee zijn. De samenwerking met Joost was heel erg fijn. Hij nam ruim van tevoren de tijd om ons te leren kennen en luisterde goed naar onze wensen. Hij was oprecht geïnteresseerd in ons als personen en ons verhaal als stel, wat hij prachtig heeft verwerkt in het filmpje. Daarbij droeg hij mooie en creatieve ideeen aan, en toetste hij steeds of wij dat zagen zitten. Tijdens de bruiloft zelf was Joost op de achtergrond aanwezig en heeft hij geweldige beelden geschoten. Geen moment was zijn aanwezigheid ‘te veel’ of hebben we ons bezwaard gevoeld. Het eindresultaat is mooier dan we hadden durven dromen en iets waar we voor de rest van ons leven van gaan genieten!

Go2Piemonte

9/10

Wij organiseren Ebike en Vespavakanties in Piemonte, Italie. Wij zochten een unieke manier om ons bedrijf te promoten. Joost heeft met zijn creativiteit iets prachtigs voor ons gemaakt. Hij is... Wij organiseren Ebike en Vespavakanties in Piemonte, Italie. Wij zochten een unieke manier om ons bedrijf te promoten. Joost heeft met zijn creativiteit iets prachtigs voor ons gemaakt. Hij is perfectionist als het gaat om het juiste "shot" en is een meester in het maken van een "Storyfilm" waar je trots op kunt zijn. "Onze" film heeft ons al veel nieuwe klanten opgeleverd.
Wij bevelen Joost Pleune van harte aan.
Aad van Opstal en Esther Honée van
"Go2Piemonte", Ebike en Vespavakanties

Aafio Ritueelbegeleiding

9/10

Joost heeft voor mij een bedrijfsfilmpje van 1 minuut gemaakt. Na een hele dag filmen en teksten inspreken, maakte Joost van alle materiaal een verrassend filmpje waar ik erg blij mee ben omdat het... Joost heeft voor mij een bedrijfsfilmpje van 1 minuut gemaakt. Na een hele dag filmen en teksten inspreken, maakte Joost van alle materiaal een verrassend filmpje waar ik erg blij mee ben omdat het mij en mijn bedrijf op zo'n natuurlijke manier weergeeft. De samenwerking met Joost gedurende de filmdag heb ik als prettig en inspirerend ervaren. Joost is iemand die rustig en relaxed zijn gang gaat en waarbij je helemaal geen tijdsdruk voelt. De plek Artihove was een goede keuze en d Joost wist daar de meest mooie plekjes uit te kiezen om de filmpjes op te nemen. De eerste reacties op het filmpje zijn erg enthousiast. Als ik weer een bedrijfsfilmpje nodig heb, zal ik graag weer met Joost samenwerken.

Geertje, MIVA

7/10

Joost heeft voor onze organisatie MIVA drie films gemaakt. Op locatie in Afrika waren de omstandigheden (en de beschikbare tijd) niet altijd ideaal om te filmen. We waarderen de tijd en energie... Joost heeft voor onze organisatie MIVA drie films gemaakt. Op locatie in Afrika waren de omstandigheden (en de beschikbare tijd) niet altijd ideaal om te filmen. We waarderen de tijd en energie die hij gestoken heeft in dit proces, om uiteindelijk te komen tot voor ons drie bruikbare films. Geertje, MIVA

Het CCV

10/10

Het CCV heeft Joost opdracht gegeven om te mee te denken bij het ontwikkelen van een professionele Inbrekersfilm. "Laat zien hoe makkelijk een inbreker binnenkomt en geef ook preventietips...

Het CCV heeft Joost opdracht gegeven om te mee te denken bij het ontwikkelen van een professionele Inbrekersfilm. "Laat zien hoe makkelijk een inbreker binnenkomt en geef ook preventietips in de film".
Het resultaat is een professionele film. De flexibiliteit en de out of the box gedachten van Joost brengen mij tot het eindoordeel van uitstekend.
De reacties op de film in de zaal tijdens een seniorenbijeenkomst in Emmeloord "opklimmen via de kliko's naar de 1e etage; ja die hebben wij inderdaad ook staan." Herkenbaar is de film dus zeker en het geeft tegelijkertijd handelingsperspectieven wat je zelf kunt doen om inbraken tegen te gaan. Inmiddels heeft Joost op locatie een tweede opdracht voor ons uitgevoerd.

Tot een volgende keer Joost!

10/10

Prettige samenwerking. Flexibele beschikbaarheid, snelle oplevering, luistert goed naar de wensen van opdrachtgever en voegt ook nog ‘extraatjes’ toe.

MKB Fotografie

8/10

Enthousiaste videograaf! Aflopen jaar samen gewerkt om een bruiloft waar een mooi videoverslag uit is ontstaan.

Josine Quist

8/10

Samen met Joost en Paul, (Art Director van vanPOOK.nl) hebben we een prachtige filmpje gemaakt voor een nieuwbouwproject in Barendrecht. Met weinig informatie wisten we met (alleen) het filmpje,... Samen met Joost en Paul, (Art Director van vanPOOK.nl) hebben we een prachtige filmpje gemaakt voor een nieuwbouwproject in Barendrecht. Met weinig informatie wisten we met (alleen) het filmpje, honderden mensen te boeien via Social Media en te verleiden om zich in te schrijven voor de nieuwsbrief.

Les deux granges

8/10

Joost is een jonge filmer. Hij is enthousiast en maakt enthousiast. Denkt goed mee met de klant en helpt goed mee om een idee uit te werken. Joost heeft een visie bij het maken van krachtige korte... Joost is een jonge filmer. Hij is enthousiast en maakt enthousiast. Denkt goed mee met de klant en helpt goed mee om een idee uit te werken. Joost heeft een visie bij het maken van krachtige korte films. Hij focust op inhoud en diepgang. Hoe kort een filmpje ook is, het vertelt altijd een verhaal, aldus Joost. Joost neemt je mee aan de hand van een zg. 'storybord', waarin hij de ingrediënten verzameld heeft die in de voorbereidende gesprekken aan de orde zijn gekomen. Er worden dus duidelijke afspraken gemaakt zodat je weet wat je kunt verwachten. Dus ook voor de opdrachtgever is het even flink nadenken en meewerken. Maar dan heb je ook wat!
We zijn blij met onze film!
Les deux grandes.