Tanja Onipko

Nuttig, leerzaam en erg leuk

Beste Tanja,
Goed te horen je tevreden ben met je opleiding!
Team Jolange

Kristel

Ik heb een privé opleiding Ombre en Powderbrows PMU gevolgd. Mijn docente Natascha was zeer kundig en heeft me heel veel geleerd. Door haar ervaring in de branche heeft ze me geholpen de puntjes op... Ik heb een privé opleiding Ombre en Powderbrows PMU gevolgd. Mijn docente Natascha was zeer kundig en heeft me heel veel geleerd. Door haar ervaring in de branche heeft ze me geholpen de puntjes op de i te kunnen zetten tijdens mijn behandelingen. Raad de opleiding zeer zeker aan!

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste Kristel, Goed te horen dat de opleiding naar wens is geweest. Veel succes met het zetten van de mooiste wenkbrauwen! Team Jolange

Cheyenne Purchase

Sinds oktober bezig met de geweldig leuke en leerzame kappersopleiding bij Jolange. In het begin was ik nog vrij onzeker, maar door de vakbekwame docenten leer ik steeds meer bij en kan ik veel... Sinds oktober bezig met de geweldig leuke en leerzame kappersopleiding bij Jolange. In het begin was ik nog vrij onzeker, maar door de vakbekwame docenten leer ik steeds meer bij en kan ik veel behandelingen al zelfstandig uitvoeren. De theorie is leuk geschreven waardoor je makkelijk leert voor de examens. Ik volg deze opleiding met heel veel plezier !!

Reactie Jolange Opleidingen:

Goed te horen dat alles naar wens is. Bedankt voor deze positieve review! Team Jolange

Daisy Brok-Timisela

Begin deze maand mijn 4e certificaat in ontvangst mogen nemen. Wederom een hele leuke en leerzame dagopleiding gevolgd en veel kunnen leren van Natascha.

Team Jolange, ontzettend...

Team Jolange, ontzettend bedankt voor jullie brede aanbod, jullie vriendelijkheid en jullie professionaliteit!

Reactie Jolange Opleidingen:

Fijn te horen dat je het naar je zin hebt gehad. Wellicht tot de volgende keer! Team Jolange

Mona

Ik heb hier geen woorden voor ,als je in de maling genomen wil worden ,zal ik hier wel gaan ,niks en ook niks klopt hier ,na het aanmelden en betalen voor een prive les ,wordt je ingepland voor... Ik heb hier geen woorden voor ,als je in de maling genomen wil worden ,zal ik hier wel gaan ,niks en ook niks klopt hier ,na het aanmelden en betalen voor een prive les ,wordt je ingepland voor groeps lessen ,maar je geld terug storten nee hoor ,daar doen ze niet aan ,ik had gekozen voor de meso gun therapie ,telefonisch contact gehad met jolange ,dat ik graag een gun bij hun wilde huren ,ja hoor was de antwoord ,we leggen eentje voor je klaar ,bij aankomst ,geen gun meer beschikbaar ,kan gebeuren wij zijn mensen ,mensen maken fouten ,maar een oplossing was er niet ,werd gezegd je kan 50% betalen om de opleiding en ander keer te kunnen doen .ik heb gevraagd of ik mijn eigen gun kon halen van huis ,nee dat mag niet ,terwijl dat wel mocht van de lerares .je krijgt te weinig info over je cursus .in 1 woord bizaar , niemand kan wat voor je betekenen .het meisje die de les gaf was super lief .voor de rest misselijk makend mensen .ik ga het hier niet bij laten .moest mij modellen afbellen ,en kreeg geen certificaat .belachelijk .wil je een opleiding volgen betaal liever meer en heb je ook wat voor je geld ,dan dat je je zelf dit moet aan doen .

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste Mamie Akkouh, Op 06-02-19 Is er een credit factuur naar jou toegestuurd. Aangezien je niet hebt gereageerd hebben wij het bedrag nog niet kunnen terugstorten. Tijdens de inschrijving heb jij... Beste Mamie Akkouh, Op 06-02-19 Is er een credit factuur naar jou toegestuurd. Aangezien je niet hebt gereageerd hebben wij het bedrag nog niet kunnen terugstorten. Tijdens de inschrijving heb jij aangegeven jouw een eigen Meso Gun mee te nemen. Derma Codes heeft er maar een paar op voorraad. Jammer dat sommige dingen worden verdraaid. Door de receptie is aangegeven dat je je machine mocht halen in eigen tijd, maar daardoor kon je minder modellen behandelen. Hierdoor geeft Jolange Opleidingen geen certificaat. Wij vinden het uiterst belangrijk dat wij de praktijkuitvoering voldoende getraind hebben bij de cursisten. Doordat jij jezelf niet goed had voorbereid bieden we je aan de opleiding opnieuw te volgen -50%. Aangezien je een thuisstudie had, wat staat aangegeven op de website, hoeven wij hierdoor geen extra dag theorieles te geven wat in het voordeel is van onze cursisten. En hierdoor zeer geïnformeerd voorbereid naar hun opleiding gaan. Team Jolange

Brenda Stikkelorum

Ik beveel Jolange zeker aan !
Zelf doe ik een opleiding kapper master.
De lessen zijn duidelijk en overzichtelijk !
Altijd even gezellig ontvangst en de groothandel Derma Codes...
Ik beveel Jolange zeker aan !
Zelf doe ik een opleiding kapper master.
De lessen zijn duidelijk en overzichtelijk !
Altijd even gezellig ontvangst en de groothandel Derma Codes is zeker niet duur om je spullen in te kopen.
Docenten zijn niet te beroerd iets twee keer uit te leggen en geven echt aandacht aan iedereen !

Beste Brenda,
Fijn te horen dat je opleiding zo naar wens is! Bedankt voor jouw review! Team Jolange

Caroline van IJperen

Ik beveel alles aan! alles klopt bij Jolange Opleidingen voor hair, beauty, wellness en meer! De sfeer, de docenten, begeleiding en de opleidingen zijn top! Ik wil geen ander opleidingsinstituut... Ik beveel alles aan! alles klopt bij Jolange Opleidingen voor hair, beauty, wellness en meer! De sfeer, de docenten, begeleiding en de opleidingen zijn top! Ik wil geen ander opleidingsinstituut meer! Het geld meer dan waard!❤

Beste Caroline,
Fijn te horen dat je opleiding naar wens is geweest! Wellicht zien we je snel terug. Team Jolange.

Zsike Hajdu

This is a very nice school! I joined an eyebrow course and I am very satisfied. They have the necessary equipment you might need for your studies and professional teachers who have many years of... This is a very nice school! I joined an eyebrow course and I am very satisfied. They have the necessary equipment you might need for your studies and professional teachers who have many years of experience in the beauty industry. They were very flexible with the date and our teacher, Natasha was amazing. I learnt a lot here and I definitely want to join another class in the near future. Thank you for the experience!

Hello Zsike,
Nice to hear you had a great time at Jolange Opleidingen. Hope to see you next time! Team Jolange

Diana de bot

Super goed verzorgd en professionele opleiders

Reactie Jolange Opleidingen:

Goed te horen dat de opleiding naar wens is geweest. Team Jolange

L.Flier

Een wenkbrauw cursus gevolgd! Was erg leuk en leerzaam. En Natasja is absoluut een leuke trainster! Je voelt je meteen op je gemak bij der!

Beste L. Flier,
Fijn te horen dat de opleiding goed is verlopen en dat de docent naar wens was. Mocht je in de toekomst een nieuwe opleiding willen volgen zien we je graag terug!
Team...
Beste L. Flier,