Nele Vanhoomissen

Super goede ervaring.

Hoi Nele,
Daar zijn we blij mee!

Jessica lammerse

In 1 woord perfect !! Goed en duidelijk advies Kleine groepen... vriendelijk personeel en docente... goede theorie en praktijkles.

Hoi Jessica,
Fijn dat je zo tevreden bent!

Pedicure Jacqueline

Opleiding nagelreparatie. Erg leuk om dit te leren.

Hoi Jacqueline,
Bedankt voor het bericht!

Katja Rijn

Ik heb inmiddels meerdere opleidingen gedaan hier, er staan er nog een paar in het verschiet en ook op het to do list. Ik heb hier een super fijne ervaring qua lesgeving en top leerkrachten!

Hoi Katja,
Bedankt voor de reactie! Ik zal het doorgeven aan de docenten en hopelijk tot snel!

maison cosmetic

Zeer professionele en leerzaam

Hoi Lynda,
bedankt voor het compliment!

Fijn, duidelijk goede begeleiding!

Reactie Jolange Opleidingen:

Mooi om te lezen dat alles naar wens was!

Mariska de Boer

Ik ben zeer tevreden over de opleiding die ik heb gevolgd bij Jolange. Alles werd duidelijk uitgelegd, alle vragen werden goed beantwoord, er werd geholpen waar nodig was, ik ga met veel zekerheid... Ik ben zeer tevreden over de opleiding die ik heb gevolgd bij Jolange. Alles werd duidelijk uitgelegd, alle vragen werden goed beantwoord, er werd geholpen waar nodig was, ik ga met veel zekerheid m'n werk doen dankzij de opleiding!

Hoi Mariska,
Fijn om te lezen dat alles naar wens is! Veel succes verder nog en mocht je ooit vragen hebben, dan weet je ons te vinden!

Salon Willemieke Teekens

Ik heb een ontzettende leuke en leerzame tijd gehad bij de opleiding basis pedicure. Docente Kim heeft me alle kneepjes van het vak geleerd waardoor ik nu met zelfvertrouwen als pedicure aan de... Ik heb een ontzettende leuke en leerzame tijd gehad bij de opleiding basis pedicure. Docente Kim heeft me alle kneepjes van het vak geleerd waardoor ik nu met zelfvertrouwen als pedicure aan de slag ga.

Hoi Willemieke,
Fijn om te lezen dat alles naar wens was! Veel succes verder!

Umut

Beste lezer,

Beste lezer,

Ik heb opleiding dames hairstyling all round afgerond mijn ervaringen met Jolange opleidingen zijn niet goed maar perfect gelopen ik heb de juiste opleiding en school gekozen.

Elke week ging ik met plezier naar mijn opleiding en elke week was het voor mij nieuwe scholing.

Het sfeer in de klaslokaal is super goed want elke cursist werkt op zijn eigen tempo waar je ook van elkaar wat kan leren.

Over de docenten gesproken is dat ik veel geleerd heb in een korte tijd en absoluut dankbaar ben dat ze mij altijd goed geholpen hebben.

Daarnaast is Jolange opleidingen heel flexibel met opleidingen want mijn opleiding heb ik naast mijn huidige werk gedaan het is makkelijk te combineren met elkaar.

Nu ben ik afgestudeerd en heb mijn certificaat
Als ik nu nog een opleiding zou moeten kiezen zou ik nog een keer bij Jolange komen.

Ik wil iedereen daarvoor bedanken

Met vriendelijke groet
Umut

Hoi Umut,
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om iets leuks te plaatsen! Fijn dat alles naar wens was en hopelijk tot ziens!

Cláudia Sousa

Ik had een heel goede ervaring bij Jolange!

Reactie Jolange Opleidingen:

Daar zijn we heel blij om!