Monique

Gezellig, les in kleine groep en super leuke docente met heel veel kennis van zaken en persoonlijke aandacht.

Beste Monique,

paul

Gezellige docent, goede uitleg evenals de cursus piercen is de cursus tatoeëren zeker een aanrader.

Beste Paul,
Bedankt voor je positieve recensie. We zien je graag terug bij de vervolg opleiding.

N. Yildiz

Heel erg leuk! Kleine groepen en leuke les!

Mikel

Een hele leerzame en actieve opleiding.

Beste Mikel,
Bedankt voor je positieve recensie!

studio purmerend

Hele fijne opleiding, goede uitleg.

Beste Studio,

Jolange

Leuke dag interessante dag

Beste,
Bedankt voor de positieve recensie!

Renushka Poedai

De lessen waren heel erg leuk. Ik heb veel geleerd van Jolanda. Dit was niet mijn eerste opleiding en ik kom zeker terug!

Beste Renushka,
Bedankt voor je positieve recensie. We zien je graag terug!

Miranda

Ik ben super tevreden over mijn opleiding. Een hele fijne docente. Veel geleerd. Ik kom snel terug voor meerdere opleidingen. En de hele sfeer was super gezellig ook.

Beste Miranda,
Bedankt voor je positieve recensie! We zien je graag terug voor één van onze andere opleidingen!

HEALTHY SKIN PALACE B.V

Prachtig opleiding ik heb 10 opleiding in Jolande opleiding gevolgde

Beste,

lindsey monart

Top cursus! Natasja is echt een geweldige docent ze is heel duidelijk en rechtdoorzee qua uitleg geven. Ook heel fijn dat de regels rondom corona ook worden nageleefd. Ik kom zeker terug voor nog... Top cursus! Natasja is echt een geweldige docent ze is heel duidelijk en rechtdoorzee qua uitleg geven. Ook heel fijn dat de regels rondom corona ook worden nageleefd. Ik kom zeker terug voor nog een cursus! bedankt voor alles!

Beste Lindsey,
Bedankt voor je positieve recensie! We zien je graag terug voor een volgende opleiding!