Deony Milacic-Alfons

Op 14 september heb ik de opleiding Meso gun therapie gevolgd bij Jolange opleidingen. Ik was een beetje verontrust over het feit dat de opleiding maar 1 dag duurde. Je kan toch niet alles weten in... Op 14 september heb ik de opleiding Meso gun therapie gevolgd bij Jolange opleidingen. Ik was een beetje verontrust over het feit dat de opleiding maar 1 dag duurde. Je kan toch niet alles weten in 1 dag en dan alles goed uitvoeren? Maar ik ben de uitdaging aan gegaan en ik ben verbaasd over hoe goed alles uitgelegd word (het theorie gedeelte) en al je vragen worden beantwoord waar je je eventueel je zorgen over maakt. Toen ik aan het praktijkgedeelte moest beginnen was ik een beetje zenuwachtig maar mijn lerares kon mij goed geruststellen en legde elke stap goed uit. Ik was zelfs een uur eerder klaar en alles was helemaal duidelijk. Ik kan deze opleidingen van Jolange zeker aanbevelen. Ik heb al helemaal zin in mijn Meso gun Masterclass les! Bedankt Jolange voor jullie goede en vooral duidelijke lessen!

Beste Deony,
Dank voor je positieve review. Fijn te horen dat de opleiding zo goed verlopen is!

Hacer Erbas

Zowel theorie als praktijk wordt goed uitgelegd. En je mag oefenen op modellen. Docenten zijn super lief en nemen de tijd voor je.

Beste Hacer,
Dank voor je berichtje! Fijn dat de opleiding je zo goed is bevallen.

Janna Flier

De opleiding LVL en one by one gedaan! Zijn top dagen geweest met schatten en toppers van leraressen 💕 er komen nog meer opleidingen aan waar ik al erg naar uit kijkt! En nog belangrijker bij... De opleiding LVL en one by one gedaan! Zijn top dagen geweest met schatten en toppers van leraressen 💕 er komen nog meer opleidingen aan waar ik al erg naar uit kijkt! En nog belangrijker bij allebei in 1x geslaagd 🎉 Dankjewel Jolange...

Beste Janna,
Wat een fijne review. We zien je graag binnenkort.

Jittie van den Dungen

Ik heb een goede ervaring gehad bij de opleiding pmu hairstroke met mesje.
De theorie werd goed uitgelegd en de praktijk was ook zeer duidelijk

Beste Jittie,
Dank voor je review. Fijn te horen dat de opleiding is bevallen!

A. J. Weers

Leuke docenten met een dijk aan praktijkervaring en enorme passie voor hun vak!

Beste A.J. Weers,
Dank voor je review. Leuk om te horen.
Team Jolange

Super leuke docent, ze had veel kennis van de opleiding! Heeft goede tips en uitleg geven. Leuke sfeer, kleine groepjes vandaar veel meer aandacht en veel geleerd. Zeker een aanrader. Zou zeker nog... Super leuke docent, ze had veel kennis van de opleiding! Heeft goede tips en uitleg geven. Leuke sfeer, kleine groepjes vandaar veel meer aandacht en veel geleerd. Zeker een aanrader. Zou zeker nog een opleiding doen bij Jolange Opleidingen.

Beste Anoniem,
Dank voor je review en je leuke bericht.

Thouraya Layouni

Super leuke docent. Heeft goede tips en uitleg. Veel geleerd. Zeker een aanrader. Zou zeker nog een opleiding doen bij Jolange.

Beste Thouraya,
Dank voor je review! Het lijkt ons leuk als je weer een opleiding bij ons komt volgens.

Sabine zuidmeer

Geweldig bedrijf.. mooie en goed bereikbare lokatie, super vriendelijke mensen die je alles willen leren!!! In de toekomst kom ik zeker terug om mijn pakket uit te bereiden!!!!!

Hoi Sabine,
Bedankt voor je berichtje!

Bij Dusty Beautysalon

Was een hele fijne dag met veel persoonlijke aandacht doordat ik privé les had.....Ik heb hierdoor de plasmapen goed leren beheersen !! De beginners opleiding vind ik niet voldoende om een goed... Was een hele fijne dag met veel persoonlijke aandacht doordat ik privé les had.....Ik heb hierdoor de plasmapen goed leren beheersen !! De beginners opleiding vind ik niet voldoende om een goed aanbod te doen bij je klanten vandaar kijk ik uit naar de Masterclass om all round te zijn over het hele gezicht!

Daisy Brok

Wat een professionele, behulpzame en fijne docenten!

Hoi Daisy,
Heel erg bedankt voor je leuke reactie! Heel veel succes verder nog!