Jittie van den Dungen

Ik heb een goede ervaring gehad bij de opleiding pmu hairstroke met mesje.
De theorie werd goed uitgelegd en de praktijk was ook zeer duidelijk

Beste Jittie,

Dank voor je review. Fijn te horen dat de opleiding is bevallen!

A. J. Weers

Leuke docenten met een dijk aan praktijkervaring en enorme passie voor hun vak!

Beste A.J. Weers,

Dank voor je review. Leuk om te horen.

Team Jolange

Super leuke docent, ze had veel kennis van de opleiding! Heeft goede tips en uitleg geven. Leuke sfeer, kleine groepjes vandaar veel meer aandacht en veel geleerd. Zeker een aanrader. Zou zeker nog... Super leuke docent, ze had veel kennis van de opleiding! Heeft goede tips en uitleg geven. Leuke sfeer, kleine groepjes vandaar veel meer aandacht en veel geleerd. Zeker een aanrader. Zou zeker nog een opleiding doen bij Jolange Opleidingen.

Beste Anoniem,

Dank voor je review en je leuke bericht.

Thouraya Layouni

Super leuke docent. Heeft goede tips en uitleg. Veel geleerd. Zeker een aanrader. Zou zeker nog een opleiding doen bij Jolange.

Beste Thouraya,

Dank voor je review! Het lijkt ons leuk als je weer een opleiding bij ons komt volgens.

Sabine zuidmeer

Geweldig bedrijf.. mooie en goed bereikbare lokatie, super vriendelijke mensen die je alles willen leren!!! In de toekomst kom ik zeker terug om mijn pakket uit te bereiden!!!!!

Hoi Sabine,
Bedankt voor je berichtje!

Bij Dusty Beautysalon

Was een hele fijne dag met veel persoonlijke aandacht doordat ik privé les had.....Ik heb hierdoor de plasmapen goed leren beheersen !! De beginners opleiding vind ik niet voldoende om een goed... Was een hele fijne dag met veel persoonlijke aandacht doordat ik privé les had.....Ik heb hierdoor de plasmapen goed leren beheersen !! De beginners opleiding vind ik niet voldoende om een goed aanbod te doen bij je klanten vandaar kijk ik uit naar de Masterclass om all round te zijn over het hele gezicht!

Daisy Brok

Wat een professionele, behulpzame en fijne docenten!

Hoi Daisy,
Heel erg bedankt voor je leuke reactie! Heel veel succes verder nog!

Fijne trainingsdag, ombre brows!

Zoë

Super leuke lerares (Simone) en ook best wel praktijkgericht, daarmee behoud je mijn aandacht een stuk meer haha! Duidelijke communicatie naar mij toe en de cursus kon op korte termijn ingepland... Super leuke lerares (Simone) en ook best wel praktijkgericht, daarmee behoud je mijn aandacht een stuk meer haha! Duidelijke communicatie naar mij toe en de cursus kon op korte termijn ingepland worden nav mijn wensen.

Beauty by Wiestini

Wat was het weer een leuke en leerzame dag! De docente was goed op de hoogte van wat zij ons leerde.
Erg vakkundig en gedreven
Ik heb super veel geleerd van deze dag en ga nu zeker en...
Erg vakkundig en gedreven
Ik heb super veel geleerd van deze dag en ga nu zeker en stabiel mijn nieuwe behandelingen in.
Bedankt !!!

Reactie Jolange Opleidingen:

Jij ook bedankt voor de reactie en heel veel succes verder!