Caroline van der Bent

Positief! En pittig. Veel informatie maar leuk om te leren.

Beste Caroline,
Fijn te horen dat de opleiding naar wens is geweest en dat je veel geleerd hebt!

Centina/ Beautysalon Cent Pour Cent

Zeer leuke les microdermabrasie en ultrasound. En mijn docent van vandaag...Kim, ben ik zeer over te spreken. Ze gaf goed en duidelijk les. Het was voor mij daardoor heel makkelijk om het in één... Zeer leuke les microdermabrasie en ultrasound. En mijn docent van vandaag...Kim, ben ik zeer over te spreken. Ze gaf goed en duidelijk les. Het was voor mij daardoor heel makkelijk om het in één keer goed te doen. Door Jolange opleiding kan ik straks een top behandeling geven in mijn eigen salon.
Ik heb er echt heel erg veel zin in. Dankjewel Kim! Je hebt het top gedaan. Ik zou zeker voor Jolange gaan als je zoekende bent naar een goede opleider binnen de beauty branche. ??

Beste Centina,
Bedankt voor de positieve review en goed om te horen dat je het naar je zin hebt gehad.

Julia

Super opleiding gehad! erg tevreden over de docenten en les-methode. Tot de volgende keer Jolange!

Beste Julia,
Bedankt voor de positieve review. We zien je graag nog een keer terug!

Manisha Rooshad

Zeer leerzaam en leuk. Duidelijke uitleg, wordt je gemotiveerd.

Beste Manisha,
Bedankt voor de positieve review. Fijn dat de les leerzaam en leuk was. Team Jolange

Linde

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Ik had een opleiding Mesotherapie geboekt die door COVID-19 niet door kon gaan. Wegens vertrek naar het buitenland kan ik een nieuw te plannen opleiding niet... Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Ik had een opleiding Mesotherapie geboekt die door COVID-19 niet door kon gaan. Wegens vertrek naar het buitenland kan ik een nieuw te plannen opleiding niet volgen. Nu weigert dit bedrijf mij het geld terug te betalen wat juridisch gezien niet mag. Volgens de wet moeten ze mij dit bedrag terug betalen maar dit bedrijf weigert gewoonweg. Vervolgstappen worden ondernomen.

Beste Linde,
Door COVID-19 hebben wij alle opleidingen moeten verplaatsen, dit was onoverkomelijk.
Zie onze algemene voorwaarde: Situatie overmacht is verplaatsing mogelijk.

Uit...
Beste Linde,
Zie onze algemene voorwaarde: Situatie overmacht is verplaatsing mogelijk.

Uit onze correspondentie bleek dat we hebben aangeboden dat je de opleiding op datum in overleg mag volgen. Je hebt niet aan ons doorgegeven dat je nu in het buitenland woont. Daarom kunnen wij niet van onze algemene voorwaarde afwijken.

Cherylle

Hi , opleiding allround-kapper gevolgd! Zeer goede ervaring , leuke docenten die je veel aandacht geven , zeker op praktijkervaring, deze doe je o.a op in aanwezige salon! Fijne ervaring en mijn... Hi , opleiding allround-kapper gevolgd! Zeer goede ervaring , leuke docenten die je veel aandacht geven , zeker op praktijkervaring, deze doe je o.a op in aanwezige salon! Fijne ervaring en mijn opleiding is geslaagd! Top

Beste Cherylle,
Fijn dat de opleiding naar wens is geweest. Bedankt voor de positieve recensie!

Helga

Happy beauty place. Bedankt voor alle geduld met mij. Ik was ook niet de makkelijkste cursit???. Ik kom zeker nog terug.

Beste Helga,
Fijn te horen dat de opleiding naar wens is geweest. We zien je graag terug! Team Jolange

Ds

Een fijne school met aardige en behulpzame leraressen. Het tempo sluit goed aan bij de opleiding. De producten die gebruikt worden zijn met zorg uitgekozen en werken prettig op de huid. Een aanrader!

Beste DS,
Bedankt voor deze positieve recensie. Fijn dat de opleiding naar wens is geweest!

J.Bos

Erg tevreden over de opleiding.
Goede uitleg en training ik heb er veel van kunnen leren.

Beste J.Bos,

Eric

Hier de kappersopleiding gevolgd wat mij super goed bevallen is. We hadden les in een mooi modern en ruim lokaal in een redelijk kleine groep waardoor er veel aandacht van de docent is. In het... Hier de kappersopleiding gevolgd wat mij super goed bevallen is. We hadden les in een mooi modern en ruim lokaal in een redelijk kleine groep waardoor er veel aandacht van de docent is. In het verleden heb ik wel eens ergens anders een opleiding gevolgd en daar duurde het soms heel lang voordat de docent eindelijk aandacht voor je had. Ook is de bereikbaarheid perfect (met de auto). Binnen 2 minuten zit je op de snelweg en je kan gratis parkeren voor de deur.

Beste Eric,