Jade

Opleiding Dames knippen is supertof! Veel uitleg en aandacht. Ik ben aan het kijken, Ʊwelke opleiding ik wil gaan volgen als ik deze behaald hebt :)

Beste Jade,
Fijn dat je het naar je zin hebt gehad van de opleiding. Bedankt voor de positieve review.

D. van Beek

Opleiding heren knippen. Gezellig en veel geleerd. Locatie is top!

Beste D van Beek,
Goed te horen dat de opleiding naar wens was. Bedankt voor de positieve recensie.

Karin

De opleiding Allround Nagelstyling is echt een aanrader! Ook het startpakket van Derma Codes sloot goed aan bij de opleiding.
Ik kom zeker terug om meer opleidingen te volgen.

Beste Karin,
Fijn dat de opleiding Allround Nagelstyling is bevallen. Bedankt voor je positieve recensie.

ByMalero

Uiteraard is het een net schoon opleidingsgebouw, leraren zijn professioneel en meelevend. Maar dan, de bijna onzichtbare spil van het bedrijf, de man die te pas aan komt rennen en je helpt met... Uiteraard is het een net schoon opleidingsgebouw, leraren zijn professioneel en meelevend. Maar dan, de bijna onzichtbare spil van het bedrijf, de man die te pas aan komt rennen en je helpt met allerlei technische problemen, vragen over producten, en allerhande zaken. Faan ( eigenaar van Derma-codes) Dank je wel voor het repareren van mijn pedicuremotor, de stoel die het ineens niet deed en met jouw handen was hij weer gemaakt. Het bijvullen van alcohol, papieren zakdoekjes en misschien wel het belangrijkste, de koffieautomaat.

Beste ByMalero,
Wat ontzettend leuk om te lezen! Bedankt voor de positieve recensie.

Amysha

Super ervaring! ervaren docente. Ik ben zeer tevreden.

Beste Amysha,
Goed te horen dat de opleiding naar wens was. En bedankt voor de positieve review.

Annika

Heel fijn les gehad van PMU docent Natascha. Duidelijke uitleg en zeer professioneel! Voor een PMU opleiding zou ik zeker Jolange Opleidingen aanraden.

Beste Annika,
Bedankt voor deze positieve reactie.

Hakim koubai

Zeer tevreden over nieuwe docente(Sandra)

Beste Hakim,
Bedankt voor jouw positieve recensie!

brenda

Ben model geweest en heb het heel goed ervaren goede begeleiding netjes en heel vriendelijk

Beste Brenda,
Fijn dat je een positieve ervaring hebt gehad bij ons. En bedankt voor de recensie!

't hoekje

Leuke dag met verschillende technieken

Beste,
Goed te horen dat je een leuke dag hebt gehad en bedankt voor de positieve recensie!

Jo

Opleiding piercen gevolgd ... zeer leerzaam en gezellig !

Beste Jo,
Goed om te horen dat de opleiding naar wens was!