Mariska van der Meer / Beauty Skull

Onlangs heb ik de PMU allround opleiding gevolgd bij Samira. Samira is een toppertje en heeft veel geduld. Ze legt alles goed uit en neemt de tijd om dingen voor te doen. Daarnaast is ze gewoon ook... Onlangs heb ik de PMU allround opleiding gevolgd bij Samira. Samira is een toppertje en heeft veel geduld. Ze legt alles goed uit en neemt de tijd om dingen voor te doen. Daarnaast is ze gewoon ook erg gezellig:)
Wel had ik soms wat moeite met de snelheid waarin we moesten werken op de modellen. Er was weinig tijd en er moesten per les twee modellen behandeld worden. Persoonlijk vond ik dit wat stressvol en ik had het fijner gevonden om ipv 2 modellen 1 model per keer te behandelen zodat je hier wat meer de tijd voor kan nemen. Daarvoor heb je dan eventueel meer tijd voor uitleg en nog even oefenen op de oefenhuid. Verder heb ik de lessen als zeer leerzaam ervaren. Het was een leuke groep van cursisten en ik blij dat ik mijn diploma nu op zak heb:D xx

Beste Mariska,
Bedankt voor deze positieve recensie. Zeker namens Samira, We gaan aan de slag met jouw feedback.

Ibolya Molnár

Sugar waxing

Nicole Wijgerse

Commercieel en niet transparant

Beste Nicole,
Beste Nicole,
Naar aanleiding van jouw feedback hebben we een fijn persoonlijk gesprek had. We hopen dat nu de onvrede is opgelost en we wensen je veel succes met het vervolg van je opleiding bij ons.

Annet de Vogel

Net begonnen met de opleiding maar begin was erg teleurstellend. Kwamen heel veel kosten bij die niet gemeld waren en of onduidelijk beschreven werden. Ook qua examen blijkt later dat je nog een x... Net begonnen met de opleiding maar begin was erg teleurstellend. Kwamen heel veel kosten bij die niet gemeld waren en of onduidelijk beschreven werden. Ook qua examen blijkt later dat je nog een x extra examen moet doen bij TCI om een erkend diploma te behalen. Beetje tegenvaller de eerste dag. Lerares is bekwaam en prima.

Beste Annet,
Beste Annet,
Alle informatie waar je naar op zoek bent kun je vinden op onze website. Daarbij wordt er op de product pagina's meerdere malen gewezen naar TCI en daar kun je tevens alle prijslijsten vinden. We vinden het daarom jammer dat we nu deze recensie ontvangen terwijl alle informatie gewoon duidelijk wordt aangegeven.

Alie Van hall

Heb al pedicure gehad ,vind het echt heel fijn en goed🤩👌

Beste Alie,
Bedankt voor de positieve recensie.

Ilona Beautysalon byIlona

PMU ALLROUND

13-09-2023
PMU ALLROUND

13-09-2023
Zojuist geslaagd voor de opleiding pmu artist allround ik heb 10 weken een opleiding mogen volgen met een superleuke meidengroep veel geleerd en ontzettend veel plezier gehad in de opleiding
Enorm goed geholpen door Natasja & Samira en ik ga jullie onwijs missen allemaal succes allemaal! En misschien zien we elkaar snel weer

Liefs ilona

Beste Ilona,
Bedankt voor deze positieve recensie.

Carola Houtman

Nog niet begonnen. De aanmelding plus benodigdheden is voor mensen met dyslectie lastig. Telefonisch geprobeerd maar ik moest het via de site doen

Beste Carola,
Beste Carola,
Het klopt dat wij inschrijvingen enkel verwerken via de website. Op deze manier kunnen er geen fouten gemaakt worden in de boeking en wordt er automatisch een persoonlijk cursistenaccount gemaakt. Het is ook mogelijk om je in te schrijven op locatie, zodat we mensen nog beter kunnen helpen.

N. cathalina

Weer een opleiding mogen afronden met behulp van mijn docent Natascha.

Natascha ik ga je echt missen. Bedankt voor alles.

Liefst mvr. Cathalina

Mirjam Brockotter

Slecht

Beste Mirjam,
Beste Mirjam,
Wij kunnen je helaas niet helpen aan de hand van deze recensie. Had tijdens of direct na de opleiding aangegeven wat er niet goed is gegaan. Op deze manier hadden we je gelijk kunnen helpen.

Mariëlle Cltr

Warm welkom met een leuk tasje of flesje water ? Nee niks zoveel geld betaald en je moet letterlijk zelf alles regelen. Ik vraag mezelf af wat ‘jolange’ hierin voor mij heeft gedaan ? Helemaal niks... Warm welkom met een leuk tasje of flesje water ? Nee niks zoveel geld betaald en je moet letterlijk zelf alles regelen. Ik vraag mezelf af wat ‘jolange’ hierin voor mij heeft gedaan ? Helemaal niks de credits gaan naar de gene die ons les heeft gegeven. Daar niks over te zeggen. Het is net een broedmachine en gaat niet meer over kwaliteit maar om geld geld geld !! Van een goedkope opleiding naar een duurdere betaal je 75€ per persoon om om te boeken wat belachelijk is. En de reader van 17.95€ zijn een paar a4 tjes die je zelf moet uitprinten… je bent te groot aan het worden. Ik had jolange ook verwacht in het gebouw. Maar nee zzp ers Okkk.
En wat is het verschil tussen een certificaat en een diploma ??? Het zijn dezelfde papiertjes ? Ik wil het snappen maar is gewoon pure misleiding door bepaalde woorden te gebruiken om mensen te lokken zo heb ik jolange ervaren !!!

Beste Mariëlle,
Beste Mariëlle,
We zijn blij dat de opleiding en de docent naar wens zijn geweest. Aan alle administratieve handelingen zitten administratiekosten aan verbonden. Als we al deze handelingen gratis zouden moeten doen, kunnen we deze kosten niet dragen. Voor deze mensen zouden we dan de opleidingen duurder moeten maken en dat wil niemand. De readers zijn digitaal om rekening te houden met duurzaamheid. Wij zijn CRKBO & NRTO erkend. Wat zeker wel een verschil maakt in een certificaat of diploma bij Jolange Opleidingen.