Dilan

Slechter kan het niet , pas op

Beste Dilan,
Beste Dilan,
Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Afgelopen week heb je nog contact gehad met onze planner om je opleiding in te plannen. We snappen daarom ook niet waarom je deze recensie plaatst.
Kun je ons meer vertellen, zodat we dit kunnen oplossen?

Anne

Erg leerzaam en je krijgt veel tips en tricks. hulp waar nodig en kritiek op een goede manier. Top opleiding

Beste Anne.
Bedankt voor deze positieve recensie!

Pigmentatie Saloon

Heel leuk en leerzaam.
Heel leuk en leerzaam.
Natascha en Eva geven heel gericht en vakkundig les. Op alle onderdelen krijg je enorm veel advies en tips die nodig zijn, om een Pmu te leren zetten op de juiste manier.
De Pmu Allround is bij deze 2 dames een aanrader.
See you soon bij de Masterclass.

Beste,
Bedankt voor deze positieve recensie! We zien je graag terug voor de masterclass.

Diana Lenting

Super leuke leerzame dag gehad.
kom hier vast nog meer opleidingen doen.

Beste Diana,
Bedankt voor deze positieve recensie! We zien je snel terug.

jolange

Blij met sylvia

Beste,
Bedankt voor deze positieve review!

DKJ

Super!! Wat een leuke dame alleen al bij de receptie. Iedere week weer is ze even enthousiast en maakt zij een praatje. De docenten zijn allemaal heel vakkundig als een gezellig team. Ik had een... Super!! Wat een leuke dame alleen al bij de receptie. Iedere week weer is ze even enthousiast en maakt zij een praatje. De docenten zijn allemaal heel vakkundig als een gezellig team. Ik had een sterk vertrouwensgevoel bij Jolange. Ga mij voor de volgende opleiding Hair scalp pigmentation inschrijven.

Beste DKJ,
Bedankt voor deze positieve review! Leuk om te horen dat je terug komt voor een opleiding. We zien je graag terug!

roberta

Heb ik Hair Color artist succesvol afgerond bij docent Kim, top juf leuke opleiding, flexibel met modellen.

Beste Roberta,
Bedankt voor deze positieve review!

Burcu Aksu

Hele leuke docent

Beste Burcu,
Bedankt voor deze positieve recensie!

Noaa

Alles wordt prima uitgelegd en voorgedaan.
Een hele lieve docent,die het graag 100x voordoet. Super ervaring!! Ik had totaal geen vertrouwen of ik dit zou gaan behalen, in 3 lessen.
Alles wordt prima uitgelegd en voorgedaan.
Een hele lieve docent,die het graag 100x voordoet.
Kimlie geeft duidelijk en op een prima tempo les
(Voor mij)
Na jaren een opleiding te gaan volgen was even spannend, maar ben trots op mijn behaalde certificaat.

Beste Noa,
Wat fijn om te horen dat je opleiding naar wens is geweest en dat je deze met succes hebt afgerond! Wij zijn ook super trots.