Patries (Satisfied Feet)

Een heel gezellig “ huiskamer” sfeertje, maar professionele opleiders. Behulpzaam en streng als het moest! Veel geleerd en geslaagd voor mijn pedicure diploma. Rukaya dank je wel. We komen gewoon... Een heel gezellig “ huiskamer” sfeertje, maar professionele opleiders. Behulpzaam en streng als het moest! Veel geleerd en geslaagd voor mijn pedicure diploma. Rukaya dank je wel. We komen gewoon weer terug in September voor een extra cursusje!

Beste Patries,
Goed om te horen dat de opleiding naar wens is geweest. We zien je graag terug voor een nieuwe opleiding!

sivan

Lieve docenten, veel aandacht gekregen .. Sandra heel Lief geweest veel van haar geleerd. ook de eigenaresse Jolanda super behulpzaam.

Beste Sivan,
Fijn dat je het naar je zin hebt gehad. Bedankt voor de positieve recensie!

Rashiema

Ik heb de allround master kappersopleiding bij jullie gevolgd en heb deze als zeer tevreden ervaren. Ik was heel erg onzeker vooral in het begin, maar dankzij de dames van Jolange kan ik met volle... Ik heb de allround master kappersopleiding bij jullie gevolgd en heb deze als zeer tevreden ervaren. Ik was heel erg onzeker vooral in het begin, maar dankzij de dames van Jolange kan ik met volle overtuiging de meest mooiste kapsels creëren.
Er wordt duidelijke uitleg gegeven soms gaat het iets te snel, maar als je kan constant door dingen vragen en an worden deze weer uitgelegd. Goede docenten en ze hebben veel vakkennis vooral Sandra!!

Beste Rashiema,
Fijn om te horen dat de opleiding naar wens is geweest en bedankt voor de positieve recensie!

Miranda

Zeer fijne lessen en kundige docenten die goed les kunnen geven en de onderwerpen goed overbrengen. Hele fijne sfeer. Top!

Beste Miranda,
Bedankt voor je positieve recensie!

Mariska

Ik zit nu op de helft van mijn pedicure niveau 3 opleiding. Wat vliegt de tijd!
Ik zit nu op de helft van mijn pedicure niveau 3 opleiding. Wat vliegt de tijd!
In de tijd dat er eventjes geen les was werd ik zo goed begeleid met mijn zelfstudie en huiswerk. Wat ik ook fijn vind aan Jolange Opleidingen is dat je in kleine groepen les krijgt. Dit was ik voorheen wel anders gewend! De lessen zijn zeer praktijkgericht en daardoor leer je het vak natuurlijk in een snel tempo! Ik moet zeggen dat ik hier eerst over twijfelde, maar ik ben helemaal om! Met dank aan top mijn docente!

Beste Mariska,
Fijn om te horen dat de opleiding naar wens is. En bedankt voor de positieve recensie!

Annemiek

Veel geleerd bij Jolange! Ervaren docenten en duidelijke uitleg! Ik zou Jolange zeker aanbevelen!

Beste Annemiek,
Bedankt voor de positieve recensie.

Jamie van Musscher

De juf Raiy was echt helemaal top!!!! Daar heeft Jolange echt een aanwinst aan. Toppertje!

Beste Jamie,
Bedankt voor je positieve recensie!

Henk

Opleiding tatoeëren gevolgd heel veel aangehad. Ingeschreven Voor de vervolg opleiding tatoeëren

Beste Henk,
Fijn dat de opleiding naar wens is geweest. We zien je graag weer terug voor de vervolg opleiding!

Lindsey

Ik heb de opleiding nagelstyliste gevolgd en zou de opleiding bij iedereen aanraden. Je Krijg persoonlijke begeleiding door echte vakdocenten.

Beste Lindsey,
Goed te horen dat de nagelstyliste opleiding is bevallen! Bedankt voor de positieve recensie!

Samantha

Super

Reactie Jolange Opleidingen:

Bedankt voor de positieve recensie!