Jolanda Hulters

Allround kapper cursus gevolgt vandaag certificaaat behaald!! was heel leerzaam en voorbij gevlogen dat zeg genoeg , leuke docent met veel ervaring, raad het iedereen aan😊

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste Jolanda, Fijn te horen dat de opleiding naar wens is geweest. Dank voor je positieve feedback! Team Jolange

Bonnie Aalders

Aankomende vrijdag mijn laatste dag voor de opleiding PMU Masterclass allround. onder begeleiding van Natascha en de super gezellige mede cursisten heb ik heel veel geleerd en het ontzettend naar... Aankomende vrijdag mijn laatste dag voor de opleiding PMU Masterclass allround. onder begeleiding van Natascha en de super gezellige mede cursisten heb ik heel veel geleerd en het ontzettend naar mijn zin gehad! hierna kan ik met een goed gevoel voor mezelf starten en de volgende opleiding volgen bij jolange opleiding ! zeker een aanrader.

Beste Bonnie,
Fijn te horen dat de opleiding naar wens is geweest!
Team Jolange

De Wellness Salon (Manon)

Cursus Lichaam Harsen.
Ik ben er voor naar Rotterdam gereden. (Kom uit Enschede)
Mijn verwachting van dit bedrijf en de cursus was hoog.
En die verwachting is ook zeker waar...
Cursus Lichaam Harsen.
Ik ben er voor naar Rotterdam gereden. (Kom uit Enschede)
Mijn verwachting van dit bedrijf en de cursus was hoog.
En die verwachting is ook zeker waar gemaakt.
TOP.!!!

Beste Wellness Salon,
Fijn te horen dat de opleiding naar wens is geweest!
Team Jolange

Supertoffe docenten, ik heb de opleiding BB-glow gevolgd en ga me zeker aanmelden voor andere opleidingen.
Ik was al snel aan de buurt op me inschrijving voor de vrije datum.
De theorie...
Ik was al snel aan de buurt op me inschrijving voor de vrije datum.
De theorie uitleg was zeer leerzaam, en de praktijk is me erg goed uitgelegd.
Ik zou de opleiding kapper nog willen volgen en onderdelen van de Permanente make-up.,

Reactie Jolange Opleidingen:

Fijn te horen dat de opleiding je zo is bevallen. We zien je graag terug bij een andere opleiding! Team Jolange

Asha

Wie o wie raad mij aan om Pedicure Niveau 3 bij Jolange Opleidingen.

Ik wil hier deze cursus binnenkort starten,graag jullie eerlijke mening aub.

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste Asha, Zoals je kunt zien worden wij beoordeeld door dit onafhankelijke bedrijf. Tevens kun je veel reviews terug vinden op onze Facebook pagina. Hopelijk kun je aan de hand hiervan een goede... Beste Asha, Zoals je kunt zien worden wij beoordeeld door dit onafhankelijke bedrijf. Tevens kun je veel reviews terug vinden op onze Facebook pagina. Hopelijk kun je aan de hand hiervan een goede keuze maken. Team Jolange.

Thouraya Layouni

Ik heb vorig jaar hoogzwanger en met plezier de cursus waxen gevolgd. Was een hele leuke docent, ze gaf goed les en gaf goede tips. Was een leerzame lesdag. In de praktijk meteen kunnen toepassen in... Ik heb vorig jaar hoogzwanger en met plezier de cursus waxen gevolgd. Was een hele leuke docent, ze gaf goed les en gaf goede tips. Was een leerzame lesdag. In de praktijk meteen kunnen toepassen in de beauty salon. Zeer tevreden!!

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste Thouraya, Goed te horen dat de opleiding naar wens is geweest. Bedankt voor je goede recensie!

Marry Steinvoort

Ik heb de privé opleiding gevolgd voor voetreflexzonemassage .
Roekia heeft mij de privélessen gegeven met veel aandacht en gevoel.
Elke vraag werd naar tevredenheid beantwoord.
Ik...
Ik heb de privé opleiding gevolgd voor voetreflexzonemassage .
Roekia heeft mij de privélessen gegeven met veel aandacht en gevoel.
Elke vraag werd naar tevredenheid beantwoord.
Ik word steeds enthousiaster naarmate mijn kennis groeit!
Ik ben heel dankbaar dat ik deze opleiding heb kunnen volgen en raad hem iedereen aan!
Marry Steinvoort

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste Mary, Goed te horen dat de opleiding naar wens is geweest. Bedankt voor je goede recensie!

Tanja Onipko

Nuttig, leerzaam en erg leuk

Beste Tanja,

Goed te horen je tevreden ben met je opleiding!

Kristel

Ik heb een privé opleiding Ombre en Powderbrows PMU gevolgd. Mijn docente Natascha was zeer kundig en heeft me heel veel geleerd. Door haar ervaring in de branche heeft ze me geholpen de puntjes op... Ik heb een privé opleiding Ombre en Powderbrows PMU gevolgd. Mijn docente Natascha was zeer kundig en heeft me heel veel geleerd. Door haar ervaring in de branche heeft ze me geholpen de puntjes op de i te kunnen zetten tijdens mijn behandelingen. Raad de opleiding zeer zeker aan!

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste Kristel, Goed te horen dat de opleiding naar wens is geweest. Veel succes met het zetten van de mooiste wenkbrauwen! Team Jolange

Cheyenne Purchase

Sinds oktober bezig met de geweldig leuke en leerzame kappersopleiding bij Jolange. In het begin was ik nog vrij onzeker, maar door de vakbekwame docenten leer ik steeds meer bij en kan ik veel... Sinds oktober bezig met de geweldig leuke en leerzame kappersopleiding bij Jolange. In het begin was ik nog vrij onzeker, maar door de vakbekwame docenten leer ik steeds meer bij en kan ik veel behandelingen al zelfstandig uitvoeren. De theorie is leuk geschreven waardoor je makkelijk leert voor de examens. Ik volg deze opleiding met heel veel plezier !!

Reactie Jolange Opleidingen:

Goed te horen dat alles naar wens is. Bedankt voor deze positieve review! Team Jolange