F.soiedi

Elektrische ontharen

Beste F.

Arguia

Ik heb hier de All around Nagelstyliste opleiding gevolgd en ik moet zeggen dat ik de beste docent gehad.... Ze is een dame met veel geduld en is bereid te helpen met goede tips om je opleiding te... Ik heb hier de All around Nagelstyliste opleiding gevolgd en ik moet zeggen dat ik de beste docent gehad.... Ze is een dame met veel geduld en is bereid te helpen met goede tips om je opleiding te laten behalen en om je salon te beginnen.

Beste Arguia,
Bedankt voor deze positieve recensie!

Mariann

Ik heb hier de allround nagelstylist opleiding afgerond. Dit was onder begeleiding van Nora, ze had goede uitleg/ adviezen gegeven. Elke les was gezellig en ik vind jammer dat de opleiding zo snel... Ik heb hier de allround nagelstylist opleiding afgerond. Dit was onder begeleiding van Nora, ze had goede uitleg/ adviezen gegeven. Elke les was gezellig en ik vind jammer dat de opleiding zo snel voorbij gegaan.Ik heb veel geleerd, ik voel me nu zelfverzekerd en goed voorbereid om mijn carrière als nagelstylist te starten, dankzij Nora.

Beste Mariann,
Bedankt voor deze positieve recensie. Zeker namens Nora.

M. Ly

Geweldig! Al twee opleidingen achter de rug, op naar de volgende!

Beste M. LY,

Sabrina Mees

Slecht en zal niemand jolange opleidingen aanraden!!

Beste Sabrina,
Wat vervelend om te horen dat je geen goede ervaring hebt gehad.
Daarom willen wij je vragen om een mail te sturen naar: info@jolange-opleidingen.nl
Dan zorgen we voor...
Beste Sabrina,
Wat vervelend om te horen dat je geen goede ervaring hebt gehad.
Dan zorgen we voor een passende oplossing.

Des Warner

Geweldig! Ik heb meerdere cursussen bij Jolange gevolgd omdat ik de lessen duidelijk goed vind. Je vragen worden altijd beantwoord. Snap je iets niet dan nemen ze de tijd om je alsnog uit te leggen.... Geweldig! Ik heb meerdere cursussen bij Jolange gevolgd omdat ik de lessen duidelijk goed vind. Je vragen worden altijd beantwoord. Snap je iets niet dan nemen ze de tijd om je alsnog uit te leggen. Top!

Beste Des,

FARIDHY DE WINDT

Heel erg tevreden🩷

Beste Faridhy,

Nawal Sayahi

PRP

Beste Nawal,
Bedankt voor deze positieve recensie!

Marwa Mustafa

Soper goed