Jorinde

Super leuke en lieve docent waar je veel van kan leren, verder erg rommelig en slecht georganiseerd. Verkeerde wax apparaten in al onze pakketten ( goedkopere versies dan besteld) Veel dames die te... Super leuke en lieve docent waar je veel van kan leren, verder erg rommelig en slecht georganiseerd. Verkeerde wax apparaten in al onze pakketten ( goedkopere versies dan besteld) Veel dames die te laat de les binnen komen, hierdoor kan de docent hen alles nogmaals uitleggen. Nergens staat vermeld dat de modellen zich eerst moesten scrubben hierdoor bleef veel haar achter. Het oefenen op elkaar ipv op je eigen model is ook helemaal waardeloos. Dames die wel op een ander willen oefenen maar zelf geen haar hebben laten staan. Ook niet heel Carona proef om op elkaar te oefenen ipv op een model, alles had makkelijk op mijn eigen model gekund ipv eerst op een collega cursist en dan vervolgens intiem op je eigen model. Nog geen glaasje water of iets in het lokaal aanwezig. Rommelig ongeorganiseerd niet voor herhaling vatbaar. Docent daar in tegen goed en heeft haar best gedaan waar mogelijk.

Beste Jorinda,
Naar aanleiding van jouw recensie willen wij jou zo goed mogelijk antwoord geven op jouw ervaring.
Goothandel Derma Codes heeft het ontzettend druk, waardoor sommige dingen...
Beste Jorinda,
Goothandel Derma Codes heeft het ontzettend druk, waardoor sommige dingen verkeerd kunnen gaan. Dit is direct opgelost!
Wij kunnen niets doen aan cursisten die te laat komen.
Scrubben is een advies, maar is geen noodzaak.
Oefen op elkaar moet wegens de Corona maatregelen. Intiem kunnen wij niet verwachten van onze cursisten.
Ook de drinkfontein is wegens de Corona maatregelen weggehaald. Dit zou het besmettingsgevaar verhogen en daarom kan er enkel drinken worden aangeboden vanuit het afgesloten automaat.
Wat kunnen wij doen om jou blij te maken?

Maratahin Victorina

Hele leuke cursus. informaties en duidelijk.

Beste Maratahin,
Bedankt voor je positieve recensie!

Ciska steenbergen

Vond het top en heb er heel veel aan gehad. Erg fijne uitleg en prettige ervaring.

Beste Ciska,
Fijn dat de opleiding naar wens is geweest. Bedankt voor de positieve recensie!

Shanice Rocha

Super, Natasha werkt heel fijn en echt gericht op de praktijk

Beste Shanice,
Fijn dat de opleiding naar wens is geweest en bedankt voor de positieve recensie!

Sanne Gouwerok

Goede lessen, geduldige lerares en fijne omgeving

Beste Sanne,

Sylvana Putuhena

Super ervaring. goede begeleiding en top docent. zeker een aanrader.

Beste Sylvana,

Melissa Kasteleijns

Heel professionele sfeer, mooi gebouw, de lerares Jo is heel positief en let goed op bij alles dat je doet en is een fijne ondersteuning. Ik ben heel erg blij dat ik deze opleiding hier heb kunnen... Heel professionele sfeer, mooi gebouw, de lerares Jo is heel positief en let goed op bij alles dat je doet en is een fijne ondersteuning. Ik ben heel erg blij dat ik deze opleiding hier heb kunnen doen

Beste Melissa,
Bedankt voor de positieve recensie! Fijn te horen dat de opleiding naar wens is geweest.

Isa M.

Ontzettend leerzame lessen van een zeer ervaring docente gekregen tijdens mijn opleiding microblading. Zeker een aanrader!

Beste Isa,

Deborah

Heel erg blij dat ik gekozen heb voor jullie! Een super leuke dag gehad, waarin in veel heb geleerd. Ik heb de opleiding Acne gevolgd.

Beste Deborah,
Fijn dat je de opleiding als positief hebt ervaren. Bedankt voor je recensie!

Neeltje

Super ervaring bij Jolange opleidingen. Ik heb de piercing opleiding gedaan. En met zoveel plezier! Wat een super dagen heb ik hier beleefd. Met veel humor echt onwijs veel geleerd. Ik ben helemaal... Super ervaring bij Jolange opleidingen. Ik heb de piercing opleiding gedaan. En met zoveel plezier! Wat een super dagen heb ik hier beleefd. Met veel humor echt onwijs veel geleerd. Ik ben helemaal klaar om te gaan prikken.

Beste Neeltje,
Bedankt voor je positieve recensie! Wat goed om te horen dat je het bij ons naar je zit hebt gehad. We wensen je heel veel succes met piercen!