Cheyenne Vlottes

Leuk, duidelijk en goede prijs! Ik heb super veel geleerd in één dag en kom zeker terug voor meer opleidingen!

Beste Cheyenne,

Fijn te horen dat alles naar wens is geweest. We zien je graag terug! Team Jolange

Brouwers Cryo Clinic

Ik heb de opleiding IPL ontharen Elos RF huidverbetering gevolgd bij Jolange.
Goede docente, wist veel, duidelijk uitgelegd. Kon alles vragen. Ook de praktijk les was zeer leerzaam. Blij met...

Beste,

Dank voor je reactie en je positieve review!

Jolange Opleidingen.

Susan

Mijn ervaring was heeeeel slecht bij Jolange Opleidingen. We begonnen veel later dan we moesten (0:45 minuten), ik kreeg minder begeleiding dan mijn medecursist omdat ik basisinfo over de opleiding...

Beste Susan,

Wij vinden het vervelend om te horen dat je geen positieve ervaring hebt gehad. We hopen daarom ook dat we jouw gevoel weg kunnen nemen met een passende oplossing. Zoals besproken aan de telefoon, willen we je graag een gratis ochtend aanbieden om alles te behandelen waar je nog vragen over hebt. Op deze manier hopen we dat je de opleiding toch met een fijn gevoel kunt afronden. We hopen dat we jouw negatieve ervaring daarna kunnen omzetten naar een positieve. Neem gerust met ons contact op om je in te plannen. We horen het graag.

Jolanda Hulters

Allround kapper cursus gevolgt vandaag certificaaat behaald!! was heel leerzaam en voorbij gevlogen dat zeg genoeg , leuke docent met veel ervaring, raad het iedereen aan😊

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste Jolanda, Fijn te horen dat de opleiding naar wens is geweest. Dank voor je positieve feedback! Team Jolange

Bonnie Aalders

Aankomende vrijdag mijn laatste dag voor de opleiding PMU Masterclass allround. onder begeleiding van Natascha en de super gezellige mede cursisten heb ik heel veel geleerd en het ontzettend naar...

Beste Bonnie,
Fijn te horen dat de opleiding naar wens is geweest!
Team Jolange

De Wellness Salon (Manon)

Cursus Lichaam Harsen.
Ik ben er voor naar Rotterdam gereden. (Kom uit Enschede)
Mijn verwachting van dit bedrijf en de cursus was hoog.
En die verwachting is ook zeker waar...

Beste Wellness Salon,
Fijn te horen dat de opleiding naar wens is geweest!
Team Jolange

Supertoffe docenten, ik heb de opleiding BB-glow gevolgd en ga me zeker aanmelden voor andere opleidingen.
Ik was al snel aan de buurt op me inschrijving voor de vrije datum.
De theorie...

Reactie Jolange Opleidingen:

Fijn te horen dat de opleiding je zo is bevallen. We zien je graag terug bij een andere opleiding! Team Jolange

Asha

Wie o wie raad mij aan om Pedicure Niveau 3 bij Jolange Opleidingen.

Ik wil hier deze cursus binnenkort starten,graag jullie eerlijke mening aub.

Beste Asha,
Zoals je kunt zien worden wij beoordeeld door dit onafhankelijke bedrijf. Tevens kun je veel reviews terug vinden op onze Facebook pagina. Hopelijk kun je aan de hand hiervan een goede keuze maken. Team Jolange.

Thouraya Layouni

Ik heb vorig jaar hoogzwanger en met plezier de cursus waxen gevolgd. Was een hele leuke docent, ze gaf goed les en gaf goede tips. Was een leerzame lesdag. In de praktijk meteen kunnen toepassen in...

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste Thouraya, Goed te horen dat de opleiding naar wens is geweest. Bedankt voor je goede recensie!

Marry Steinvoort

Ik heb de privé opleiding gevolgd voor voetreflexzonemassage .
Roekia heeft mij de privélessen gegeven met veel aandacht en gevoel.
Elke vraag werd naar tevredenheid beantwoord.
Ik...

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste Mary, Goed te horen dat de opleiding naar wens is geweest. Bedankt voor je goede recensie!