Ma ba

Er zijn veel instellingen die beauty-cursussen aanbieden. Uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt en heb ik voor Jolange Opleidingen gekozen. Geen moment spijt van gehad! Je krijgt waar voor je geld...

Beste Ma ba,

Fijn om te horen dat de opleiding naar wens is geweest. En dat we hebben voldaan aan jouw verwachtingen. Bedankt voor de positieve feedback! Team Jolange

Marieke

Super fijn instituut. Goede begeleiding, vriendelijk personeel, goed bereikbaar en heel professioneel.

Beste Marieke,

Marieke

Beste Marieke,

Lenneke Haegens

Erg fijne school. Zeer professioneel, en de cursist staat voorop. Het zijn (bij mijn opleiding) fijne kleinere groepen, zodat je de aandacht krijgt die je verdient tijdens een opleiding. De theorie...

Beste Lenneke,

Fijn om te horen dat je opleiding naar wens is geweest. We zien je graag terug voor andere opleidingen. Bedankt voor de positieve feedback! Team Jolange

Martina

Top docent Priscilla , super leuk ervaring , lieren , offenen en toch heel gezelijg sfeer ! Ik kom altijd terug 🙏🏼😇

Beste Martina,

Goed te horen dat je een leuke tijd bij ons hebt gehad. Bedankt voor de positieve review! Team Jolange

Antoinette van Rijswijk

Ik heb een hele leuke opleiding gehad, alles werd goed uitgelegd en gedemonstreerd en alle vragen werden goed beantwoord.

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste Antoinette, Fijn te horen dat de opleiding naar wens is geweest. Dank voor de positieve reactie! Team Jolange

Martina Pusheva

Ik ben heel tevreden , heel goede docent , alles tevreden helemaal

Beste Martina,

Fijn te horen dat alles naar wens is geweest! Team Jolange

Claudia Grispen - the best 4 you

Gisteren de opleiding bb glow gedaan en mega tevreden. Zeer correcte manier van inschrijven, altijd bereikbaar voor info en korte lijnen.
Ik zal zeker nog van België terug naar Rotterdam gaan...

Beste Claudia,

Fijn te horen dat alles naar wens is geweest! Team Jolange

Cheyenne Vlottes

Leuk, duidelijk en goede prijs! Ik heb super veel geleerd in één dag en kom zeker terug voor meer opleidingen!

Beste Cheyenne,

Fijn te horen dat alles naar wens is geweest. We zien je graag terug! Team Jolange