Lucinda

Helaas voor een opleiding ingeschreven maar kon uiteindelijk niet deelnemen aan de opleiding waarvoor ik zelf had ingeschreven Meso gun masterclass blijkbaar moest je hiervoor nog een volg opleiding... Helaas voor een opleiding ingeschreven maar kon uiteindelijk niet deelnemen aan de opleiding waarvoor ik zelf had ingeschreven Meso gun masterclass blijkbaar moest je hiervoor nog een volg opleiding hebben van Meso gun therapie . Dat was de eerste teleurstelling toen ik binnen kwam vervolgens moest ik nog een meso gun Twv 120 euro betalen waar ik niet op gerekend had en nergens kon ik die prijzen terug vinden (huur van de mesogun) wat ik eigenlijk geen normale prijs vind voor paar uurtjes om een apparaat te huren. Ik vond dat ik niet netjes door personeel van Jolange ben ontvangen met uitzondering van Robin die heeft alsnog een goede duidelijke uitleg voor cursus en al mijn vragen netjes beantwoord. Ik heb meerdere opleidingen hier gevolgd maar dit nog niet meegemaakt. Erg teleurstellende dag meegemaakt en vooral het personeel van de winkel die mij erg boos heeft gemaakt!

Beste Lucci,
Wat jammer dat je onze website (waar alles staat beschreven) niet leest.
Beste Lucci,
Wat jammer dat je onze website (waar alles staat beschreven) niet leest.
Aangezien je bij je inschrijving ook nog eens alle documenten ontvangt, waarin alles nogmaals duidelijk staat aangegeven! Begrijpen wij niet wat we nog meer moeten doen om het jou nog duidelijker te maken hoe onze school werkt. Jammer dat je geen contact met ons hebt opgenomen waarbij we konden kijken wat we voor jou hadden kunnen doen. Hieronder nogmaals de tekst van de website:
Vooropleiding
Meso Gun Therapie
Opleiding te volgen vanaf 16 jaar en ouder --> Dit staat duidelijk aangegeven op de pagina bij informatie
Let op: heb je gekozen om een apparaat te huren? Het apparaat is te huur bij www.dermacodes.nl --> Dit staat duidelijk aangegeven bij je inschrijving
Hopelijk lees je volgende keer de website beter om teleurstellingen te voorkomen.

kiara verbeek

Lash volume lift

Beste Kiara,

Tiziana Leon

Had hele hoge verwachtingen, maar helaas zwaar teleurgesteld!!

Beste Tiziana,
Beste Tiziana,
Uit jouw recensie kunnen we helaas niet opmaken waar je over teleurgesteld bent. Wanneer je het contactformulier invult op onze website met jouw klacht, kunnen we deze in behandeling nemen en een passende oplossing zoeken. Alvast bedankt!

Maria del Carmen Fernandez Martin

Well, it wasn't a training. I participated as a model for a course.

Peyman Shahsavari

UITSTEKEND

Beste Peyman,

Amal Mell

Lieve lerares, goeie lesstof en veel praktijkuren. Vond t superleuk om de opleiding bij jolange te volgen. Kom zeker nog eens terug voor een cursus

Nicole

Hele vervelende dag , docent had duidelijk haar dag niet en werkelijke alles wat het model wilde mocht niet van haar , de cursist heeft het supergoed gedaan en naar haar geluisterd. Ze was heel... Hele vervelende dag , docent had duidelijk haar dag niet en werkelijke alles wat het model wilde mocht niet van haar , de cursist heeft het supergoed gedaan en naar haar geluisterd. Ze was heel arrogant en autoritair en ik had totaal geen zeggenschap over mijn wenkbrauwen. Heel jammer dit .... cursist was super en ik word gratis nog nabehandeld gelukkig.

Beste Nicole,
Beste Nicole,
Vervelend om te horen dat deze dag als model zijnde niet verliep zoals jij had bedacht. Zeker bij Permanente Make-Up opleidingen zijn de docenten heel strikt als het gaat om de regels en de behandeling. We willen namelijk niet dat de cursist fouten maakt of blijvende schade maakt aan het model. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het model daarnaast zelf bepaald wat er gebeurd in de les. Wij staan staan voor hoge kwaliteit als het gaat om lesgeven en de docent heeft deze kwaliteit ook gewaarborgd.

Moortje moor

Ik heb verschillende opleidingen bij jolange gevolgd, bij natasja maar wat een ontzettend lieve vrouw is het. Ze is duidelijk in hoe ze het hebben wilt, geef goede feedback en uitleg, en mega... Ik heb verschillende opleidingen bij jolange gevolgd, bij natasja maar wat een ontzettend lieve vrouw is het. Ze is duidelijk in hoe ze het hebben wilt, geef goede feedback en uitleg, en mega geduldig. Binnenkort ga ik vol enthousiasme de volgende opleiding bij haar doen. Mocht je nog twijfelen bij deze totaal niet nodig. Ze hebben veel ervaring en kennis en weten zeer zeker waar ze over praten in hun specialisme. Zeker een aanrader.

Beste Moortje,
Bedankt voor deze positieve recensie. Zeker namens Natascha!

Jerremy Marsidi

Erg duidelijk. Fijne docent! En vooral gezellig.

Beste Jerremy,

Ghufran Abdulhussein