Anne

Erg leerzaam en je krijgt veel tips en tricks. hulp waar nodig en kritiek op een goede manier. Top opleiding

Beste Anne.

Pigmentatie Saloon

Heel leuk en leerzaam.
Heel leuk en leerzaam.
Natascha en Eva geven heel gericht en vakkundig les. Op alle onderdelen krijg je enorm veel advies en tips die nodig zijn, om een Pmu te leren zetten op de juiste manier.
De Pmu Allround is bij deze 2 dames een aanrader.
See you soon bij de Masterclass.

Beste,
Bedankt voor deze positieve recensie! We zien je graag terug voor de masterclass.

Diana Lenting

Super leuke leerzame dag gehad.
kom hier vast nog meer opleidingen doen.

Beste Diana,
Bedankt voor deze positieve recensie! We zien je snel terug.

jolange

Blij met sylvia

Beste,
Bedankt voor deze positieve review!

DKJ

Super!! Wat een leuke dame alleen al bij de receptie. Iedere week weer is ze even enthousiast en maakt zij een praatje. De docenten zijn allemaal heel vakkundig als een gezellig team. Ik had een... Super!! Wat een leuke dame alleen al bij de receptie. Iedere week weer is ze even enthousiast en maakt zij een praatje. De docenten zijn allemaal heel vakkundig als een gezellig team. Ik had een sterk vertrouwensgevoel bij Jolange. Ga mij voor de volgende opleiding Hair scalp pigmentation inschrijven.

Beste DKJ,
Bedankt voor deze positieve review! Leuk om te horen dat je terug komt voor een opleiding. We zien je graag terug!

Roberta

Heb ik Hair Color artist succesvol afgerond bij docent Kim, top juf leuke opleiding, flexibel met modellen.

Beste Roberta,
Bedankt voor deze positieve review!

Burcu Aksu

Hele leuke docent

Beste Burcu,

Noaa

Alles wordt prima uitgelegd en voorgedaan.
Een hele lieve docent,die het graag 100x voordoet. Super ervaring!! Ik had totaal geen vertrouwen of ik dit zou gaan behalen, in 3 lessen.
Alles wordt prima uitgelegd en voorgedaan.
Een hele lieve docent,die het graag 100x voordoet.
Kimlie geeft duidelijk en op een prima tempo les
(Voor mij)
Na jaren een opleiding te gaan volgen was even spannend, maar ben trots op mijn behaalde certificaat.

Beste Noa,
Wat fijn om te horen dat je opleiding naar wens is geweest en dat je deze met succes hebt afgerond! Wij zijn ook super trots.

Haarlokje BV

Docent Kimly is een zeer goede docent. De uitleg, de les en de inzet is een 10 +. Bij andere kappersscholen moeten zij hier een voorbeeld van nemen. Deze docent raad ik iedereen aan, die het... Docent Kimly is een zeer goede docent. De uitleg, de les en de inzet is een 10 +. Bij andere kappersscholen moeten zij hier een voorbeeld van nemen. Deze docent raad ik iedereen aan, die het kappersvak wilt gaan volgen.
Helaas zit de opleiding er bijna op na 20 weken. Op advies van Kimly, ga ik ook de opleiding Next level volgen bij Jolange-opleidingen.
Tot snel Jolange en een diepe buiging voor jouw Kimly ...!!!

Beste Haarlokje,
Bedankt voor deze positieve recensie! We zien je graag terug bij de kappersopleiding Next Level! Tot snel.

kappers aan zee

Erg leerzaam en hele leuke spontane docent kim.