Jennifer Gonçalves Furtado

Elke woensdagavond weer leren tatoeëren op een gezellige manier met een leuke klas. Thank you, Debby!

Beste Jennifer,
Bedankt voor deze positieve recensie. Zeker namens Debby.

Johan

Respect voor Anne onze docent die haar uiterste best deed om iedereen door de opleiding en examens heen te trekken.

Beste Johan,
Bedankt voor deze positieve recensie. Zeker namens Anne.

Kitty Hernandez

Heb een fijne Hifu cursus gehad van Zeynep Zagros. Goede uitleg en fijne docent. Kom gauw terug.

Beste Kitty,
Bedankt voor deze positieve recensie, zeker namens Zeynep!

Izabella :)

Op 1 maart heb ik een medische pedicure opleiding afgerond bij Elvira :) Wat een geweldige vrouw is ze ! al bij de eerste les heb je het gevoel dat je met een persoon te maken hebt die veel kennis... Op 1 maart heb ik een medische pedicure opleiding afgerond bij Elvira :) Wat een geweldige vrouw is ze ! al bij de eerste les heb je het gevoel dat je met een persoon te maken hebt die veel kennis heeft, op elke vraag krijgt u een antwoord,altijd voorbereid op lessen met een plan van aanpak.Ik ben zeer tevreden en kan het iedereen van harte aanbevelen :) Bedankt Elvira 🥰

Beste Izabella,
Bedankt voor deze positieve recensie, zeker namens Elvira.

Karin

Opleiding medisch pedicure afgerond. Leuke, kleine groep van goede docente, Elvira. Duidelijke uitleg en goede sfeer! Dank je wel Elvira!

Beste Karin,
Bedankt voor deze positieve recensie, zeker namens Elvira.

Nilou

Heel veel geleerd, ben tevreden . Zynep is vakkundig en weet precies hoe een cursist begeleiden. Op 28 februari heb ik 1daagse HIFU cursus opgevolgd van een topdocent Zynep Zagros.
Praktijk ruimte was schoon en netjes.
Vriendelijke medewerkers.
Dank.

Beste Nilou,
Bedankt voor deze positieve recensie, zeker namens onze docent Zeynep.

Jill D.

Ik heb de opleiding allround nagelstyliste gedaan en heb veel geluk gehad met een klein klasje, hierdoor zijn we heel hecht geworden en hebben we tijdens het leren veel lol gehad. Onze docente... Ik heb de opleiding allround nagelstyliste gedaan en heb veel geluk gehad met een klein klasje, hierdoor zijn we heel hecht geworden en hebben we tijdens het leren veel lol gehad. Onze docente (Hayat) heeft mij echt veel geleerd en heeft mij en mij veel zelfvertrouwen gegeven. Ze geeft veel aandacht en kan tegelijkertijd veel lol hebben en heeft veel aandacht voor detail of het nu gaat om het nagels zetten of iets dat je hebt gezegd wat je leuk vind.

Beste Jill,
Bedankt voor deze lovende recensie! Zeker namens onze docent Hayat! Hier gaat ze ontzettend blij mee zijn.

Christa van Dongen

3 maanden les mogen krijgen van Hayat voor de opleiding all-round nagelstyliste. Je kan zien dat je met veel plezier en passie les geeft. Ik heb veel mogen leren en heb begeleiding gekregen wat op... 3 maanden les mogen krijgen van Hayat voor de opleiding all-round nagelstyliste. Je kan zien dat je met veel plezier en passie les geeft. Ik heb veel mogen leren en heb begeleiding gekregen wat op mij persoonlijk van toepassing was. Het waren maanden waar ik ontzettend dankbaar voor ben en ontzettend van heb genoten. Hayat, je bent een topper!

Beste Christa,

Sandy

Ik heb met veel plezier de opleiding pedicure versneld gedaan. Miranda je bent een toppertje. Je bent altijd geduldig geweest en ik heb veel van jou geleerd. Dank je wel voor alles.

Sandy

Beste Sandy,
Bedankt voor deze positieve recensie, zeker namens Miranda.