Tiffany Vissers-Maertens

Wimpers en wenkbrauwen verven, epileren en harsen

Bedankt voor je positieve recensie! Team Jolange

Cindy van Driel

Piercing opleiding gedaan, veel geleerd en het was echt ontzettend leuk! Duidelijke uitleg en handige tips! Goede begeleiding bij het piercen en hele fijne instructrice Marina, ik kan haar zeker... Piercing opleiding gedaan, veel geleerd en het was echt ontzettend leuk! Duidelijke uitleg en handige tips! Goede begeleiding bij het piercen en hele fijne instructrice Marina, ik kan haar zeker aanbevelen!

Beste Cindy,
Bedankt voor je positieve recensie en fijn om te horen dat de opleiding naar wens is geweest!

Jorrit R.

Goed en duidelijke uitleg!

Beste Jorrit,
Bedankt voor je positieve recensie!

Melisa

Gisteren de opleiding Micronaaldtherapie gevolgd. Ik heb mij in eerste instantie ingeschreven voor deze actie opleiding. Maar na afronding heb ik besloten nog meer opleidingen bij Jolange... Gisteren de opleiding Micronaaldtherapie gevolgd. Ik heb mij in eerste instantie ingeschreven voor deze actie opleiding. Maar na afronding heb ik besloten nog meer opleidingen bij Jolange Opleidingen te volgen! Ben zeer geïnteresseerd in de Masterclasses Permanente make-up. Jullie zien mijn inschrijvingen snel tegemoet!

Beste Melisa,
Fijn om te horen dat je opleiding naar wens is geweest. We zien graag je inschrijving tegemoet! Tot snel..

Everest

Elektrische ontharen

Fatma

Heb de opleiding schoonheidsspecialist gevolgd. Leuke leerzame opleiding. En nu zeker verder met wimperextensions.

Reactie Jolange Opleidingen:

Hey Fatma! Bedankt voor de leuke review en tot snel bij onze wimper extensions opleiding!

umre royalbeautings

Top de beste scholing

Reactie Jolange Opleidingen:

Bedankt voor de goede review!

Kimberly Schierholz

Jolange opleidingen is echt super! Ik heb de opleiding tot piercer gevolgd bij Jo en heb het erg naar mijn zin gehad. En veel geleerd natuurlijk.

Beste Kimberly,
Fijn om te horen dat de opleiding naar wens is geweest en dat jij het zo naar je zin hebt gehad met Jo. We zien je graag terug bij één van onze vervolg opleidingen!
Team...
Beste Kimberly,

Angelique van der Ster

Ik heb de basisopleiding piercen gedaan en ben heel blij met de goede begeleiding die we van Jo kregen. Ze neemt echt de tijd om alle 4 cursisten goed te begeleiden en de sfeer is supergoed. Ik ga... Ik heb de basisopleiding piercen gedaan en ben heel blij met de goede begeleiding die we van Jo kregen. Ze neemt echt de tijd om alle 4 cursisten goed te begeleiden en de sfeer is supergoed. Ik ga zeker nog voor de masteropleiding en/of dermalopleiding.

Beste Angelique,
Fijn om te horen dat de opleiding naar wens is geweest. We zien je graag terug bij één van onze vervolg opleidingen.

Clautje

Bij kimley bezig met een opleiding allround haarverlengen. Zij legt goed uit en laat alles zien hoe het moet. Heb mij door deze goede ervaring al ingeschreven voor een allround kapperscursus in... Bij kimley bezig met een opleiding allround haarverlengen. Zij legt goed uit en laat alles zien hoe het moet. Heb mij door deze goede ervaring al ingeschreven voor een allround kapperscursus in Maart !!

Beste Clautje,
Bedankt voor je positieve recensie! We zien je graag terug voor de allround kappersopleiding in maart.