Priveopleiding geboekt en door covidklachten moeten annuleren. Blijkbaar wordt je verplicht om met covidklachten wel je opleiding te volgen want AL je geld ben je dan kwijt! je kan niets verzetten!!... Priveopleiding geboekt en door covidklachten moeten annuleren. Blijkbaar wordt je verplicht om met covidklachten wel je opleiding te volgen want AL je geld ben je dan kwijt! je kan niets verzetten!! ik raad niemand aan om hier je opleiding of cursus te volgen want dit is pure oplichterij!

Beste,
Beste,
We hebben dit gecontroleerd bij de planner. Je hebt een dag voor de start van jouw privé opleiding je afgemeld. De docent, het lokaal en alle faciliteiten hebben we daardoor moeten afmelden op het laatste moment. We hebben je aangeboden om de opleiding op een ander moment te volgen, echter ben jij daar niet op ingegaan. We hopen dat je alsnog op ons aanbod ingaat om de opleiding op een andere datum te volgen. Hier rekenen wij enkel overboekingskosten voor. We horen het graag.

Kimberley van Lint

Al 8 jaar ben ik hier werkzaam als docent Schoonheidsverzorging en pedicure. Ik heb dit opleidingsinstituut zien groeien tot een zeer professioneel bedrijf met een zeer grote ontwikkeling op het... Al 8 jaar ben ik hier werkzaam als docent Schoonheidsverzorging en pedicure. Ik heb dit opleidingsinstituut zien groeien tot een zeer professioneel bedrijf met een zeer grote ontwikkeling op het gebied van opleidingen.
Ook heb ik intern de mogelijkheid gekregen om mij te ontwikkelen tot examinator. Kortom, ik raad Jolange Opleidingen iedereen aan die een professionele opleiding wil volgen!

Tiffany Vissers-Maertens

Wimpers en wenkbrauwen verven, epileren en harsen

Bedankt voor je positieve recensie! Team Jolange

Cindy van Driel

Piercing opleiding gedaan, veel geleerd en het was echt ontzettend leuk! Duidelijke uitleg en handige tips! Goede begeleiding bij het piercen en hele fijne instructrice Marina, ik kan haar zeker... Piercing opleiding gedaan, veel geleerd en het was echt ontzettend leuk! Duidelijke uitleg en handige tips! Goede begeleiding bij het piercen en hele fijne instructrice Marina, ik kan haar zeker aanbevelen!

Beste Cindy,
Bedankt voor je positieve recensie en fijn om te horen dat de opleiding naar wens is geweest!

Jorrit R.

Goed en duidelijke uitleg!

Beste Jorrit,
Bedankt voor je positieve recensie!

Melisa

Gisteren de opleiding Micronaaldtherapie gevolgd. Ik heb mij in eerste instantie ingeschreven voor deze actie opleiding. Maar na afronding heb ik besloten nog meer opleidingen bij Jolange... Gisteren de opleiding Micronaaldtherapie gevolgd. Ik heb mij in eerste instantie ingeschreven voor deze actie opleiding. Maar na afronding heb ik besloten nog meer opleidingen bij Jolange Opleidingen te volgen! Ben zeer geïnteresseerd in de Masterclasses Permanente make-up. Jullie zien mijn inschrijvingen snel tegemoet!

Beste Melisa,
Fijn om te horen dat je opleiding naar wens is geweest. We zien graag je inschrijving tegemoet! Tot snel..

Everest

Elektrische ontharen

Fatma

Heb de opleiding schoonheidsspecialist gevolgd. Leuke leerzame opleiding. En nu zeker verder met wimperextensions.

Reactie Jolange Opleidingen:

Hey Fatma! Bedankt voor de leuke review en tot snel bij onze wimper extensions opleiding!

umre royalbeautings

Top de beste scholing

Reactie Jolange Opleidingen:

Bedankt voor de goede review!

Kimberly Schierholz

Jolange opleidingen is echt super! Ik heb de opleiding tot piercer gevolgd bij Jo en heb het erg naar mijn zin gehad. En veel geleerd natuurlijk.

Beste Kimberly,
Fijn om te horen dat de opleiding naar wens is geweest en dat jij het zo naar je zin hebt gehad met Jo. We zien je graag terug bij één van onze vervolg opleidingen!
Team...
Beste Kimberly,