La Belle Apparence

Super opleiding! Veel geleerd van de docenten en ik kan nu aan de slag als gediplomeerd schoonheidsspecialiste!

Beste La Belle,

Fijn om te horen dat de opleiding naar wens is geweest. Wij wensen je veel succes als schoonheidsspecialiste! Team Jolange

OPLICHTERIJ!! Niet aanmelden! Ze geven je de optie voor een avondopleiding, maar plannen je toch in een dagopleiding. Zonder rekening te houden of je een baan/kinderen etc hebt. En dan heel...

Beste,

Jammer om te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad. Op dit moment hebben wij geen lopende zaken die jouw verhaal bevestigen. We zouden je graag willen helpen, maar door deze anonieme review hopen we dat je zelf contact met ons kunt opnemen. Uiteraard gaan we er dan alles aan doen om jouw onvrede weg te nemen. We hopen snel van je te horen. Team Jolange.

Joana cardeynaels

Ik heb de spoedcurus schoonheidsspecialiste niv3 gevolgd.. Een top docent in een goede cursus echt een aanrader voor iedereen! Het is pittig maar zeker te combineren met een gezinsleven en werk! Ik...

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste Joana, Bedankt voor deze positieve recensie. Fijn dat de opleiding naar wens is geweest! Team Jolange

Asra

Hoi hoi ik heb 2 opleidingen bij jullie gevolgd met zeer veel plezier en enthousiasme.
De trainsters hebben veel kennis en nemen alle Tijd voor je. Ik heb er 3 uur voor koeten rijden maar was...

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste Asra, Bedankt voor deze positieve recensie. Fijn dat de opleiding naar wens is geweest! Team Jolange

Linze van der Meer

Hier de opleiding ND-YAG laser gevolgd en behaald door goede begeleiding! Geven je goed de aandacht en ondersteuning die je nodig hebt.

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste Linze, Bedankt voor deze positieve recensie. Fijn dat de opleiding naar wens is geweest! Team Jolange

Kaily Krols

Zeer leuke opleiding gehad en veel bijgeleerd.
Mooie en nette locatie en docente die weet hoe lesgeven en haar kennis ook kent

Beste Kaily,

Bedankt voor deze positieve feedback! Team Jolange

Looking Fabulash

Op 12 augustus 2019 heb ik de cursus wimpers en wenkbrauwen verven & wenkbrauwen epileren gevolgd. Het fijne aan de opleiding vond ik dat de groep klein was waardoor er veel persoonlijke aandacht...

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste Looking Fabulash, Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Mocht je nog een keer een opleiding willen volgen dan zien we je graag terug. Succes met je carrière! Team Jolange

Nothing to prove

Ik heb de opleiding laseren van tatoeage afgerond en was een super leuke en boeiende ervaring !!

Reactie Jolange Opleidingen:

Super leuk om te horen dat de opleiding naar wens is geweest. Dank voor de positieve reactie! Team Jolange

Ma ba

Er zijn veel instellingen die beauty-cursussen aanbieden. Uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt en heb ik voor Jolange Opleidingen gekozen. Geen moment spijt van gehad! Je krijgt waar voor je geld...

Beste Ma ba,

Fijn om te horen dat de opleiding naar wens is geweest. En dat we hebben voldaan aan jouw verwachtingen. Bedankt voor de positieve feedback! Team Jolange

Marieke

Super fijn instituut. Goede begeleiding, vriendelijk personeel, goed bereikbaar en heel professioneel.

Beste Marieke,