studio purmerend

Hele fijne opleiding, goede uitleg.

Jolange

Leuke dag interessante dag

Beste,
Bedankt voor de positieve recensie!

Renushka Poedai

De lessen waren heel erg leuk. Ik heb veel geleerd van Jolanda. Dit was niet mijn eerste opleiding en ik kom zeker terug!

Beste Renushka,
Bedankt voor je positieve recensie. We zien je graag terug!

Miranda

Ik ben super tevreden over mijn opleiding. Een hele fijne docente. Veel geleerd. Ik kom snel terug voor meerdere opleidingen. En de hele sfeer was super gezellig ook.

Beste Miranda,
Bedankt voor je positieve recensie! We zien je graag terug voor één van onze andere opleidingen!

HEALTHY SKIN PALACE B.V

Prachtig opleiding ik heb 10 opleiding in Jolande opleiding gevolgde

Beste,
Bedankt voor deze positieve recensie!

lindsey monart

Top cursus! Natasja is echt een geweldige docent ze is heel duidelijk en rechtdoorzee qua uitleg geven. Ook heel fijn dat de regels rondom corona ook worden nageleefd. Ik kom zeker terug voor nog... Top cursus! Natasja is echt een geweldige docent ze is heel duidelijk en rechtdoorzee qua uitleg geven. Ook heel fijn dat de regels rondom corona ook worden nageleefd. Ik kom zeker terug voor nog een cursus! bedankt voor alles!

Beste Lindsey,
Bedankt voor je positieve recensie! We zien je graag terug voor een volgende opleiding!

Suzanne snijder

Prettige opleiding

Beste Suzanne,
Bedankt voor je positieve recensie!

joanne

Ik was zeer tevreden over de lesmethode bij jolange opleidingen. Ik kom snel terug voor meerdere opleidingen.

Beste Joanne,
Bedankt voor de positieve recensie! We zien je graag terug.

N Romijn

Hele informatieve dag geweest. Fijne docent. streng maar rechtvaardig

Beste N Romijn,
Bedankt voor je positieve recensie!

K.Vaart

Heel goed! Ik had een zeer vakkundige en lieve docent met geduld. De uitleg was duidelijk, als het niet lukt begint ze weer opnieuw met vlechten. Elders als anders ervaren, hier zeker niet. Oefenen... Heel goed! Ik had een zeer vakkundige en lieve docent met geduld. De uitleg was duidelijk, als het niet lukt begint ze weer opnieuw met vlechten. Elders als anders ervaren, hier zeker niet. Oefenen ga ik zeker doen voor verbetering.
Het inschrijven gaat snel, het contact krijgen met Jolange is erg moeizaam.
Het startpakket niet genomen, veels te duur voor de inhoud ervan.

Beste K. Vaart,
Bedankt voor jouw recensie. We gaan zeker aan de slag met jouw feedback!