astrid kramp-bakker

Ik heb me aangemeld als model. Door de goede begeleiding van de cursisten door ervaren docenten leidt dit nimmer tot teleurstellingen.

Corrina van Heck

Leuke dame die les gaf. Jammer dat er zoals bij inschrijving wordt gezegd niet voor modellen wordt gezorgd. Had zelf maar 1 model mee waarop de lerares het voor ging doen. Dus uiteindelijk weinig... Leuke dame die les gaf. Jammer dat er zoals bij inschrijving wordt gezegd niet voor modellen wordt gezorgd. Had zelf maar 1 model mee waarop de lerares het voor ging doen. Dus uiteindelijk weinig kunnen doen. Jammer dat je 80% van het start pakket niet nodig hebt.

Beste Corrina,
Beste Corrina,
Bedankt voor jouw feedback. Nadat je je inschrijft bij Jolange Opleidingen kun je gratis gebruik maken van onze modellenlijst. Op deze manier kun je als cursist zijnde zelf contact opnemen met verschillende modellen. Het model zoals aangegeven had nauwelijks haar, waardoor er bepaalde materialen niet gebruikt konden worden. Daarom raden we altijd aan om een geschikt model mee te nemen, zodat je optimaal kunt oefenen en leren.

Linda jans

Super leuk, soms wat hectisch vanwege de examens die achter elkaar volgde maar dat was even door bijten. Voor de rest een geweldige docente Elvira ze heeft ons alle fijne kneepjes van het vak... Super leuk, soms wat hectisch vanwege de examens die achter elkaar volgde maar dat was even door bijten. Voor de rest een geweldige docente Elvira ze heeft ons alle fijne kneepjes van het vak geleerd, had geen betere kunnen wensen, super veel gelachen en wijzer geworden. Mede cursiten ook geweldige vrouwen, het was kort maar krachtig! Leuke tijd gehad!

Beste Linda,

Marina

Super leuke opleiding, onze docente Elvira je bent een toppertje. De versnelde pedicure opleiding is pittig vooral als je lang geen studie hebt hoeven volgen. Maar we hebben echt een hoop geleerd.... Super leuke opleiding, onze docente Elvira je bent een toppertje. De versnelde pedicure opleiding is pittig vooral als je lang geen studie hebt hoeven volgen. Maar we hebben echt een hoop geleerd. En de lessen zijn ook elke week gewoon doorgegaan. Dus dat was top.

Beste Marina,

nejla

Wordt goed begeleidt, fijne opleiding

Beste Nejla,

wendy

Ik ben erg tevreden, goede leerkracht die alles heel goed uitlegde

Beste Wendy,

Farine Paulino

Slecht

Beste Farine,
Beste Farine,
Uit jouw recensie kunnen we helaas niet opmaken waar je over teleurgesteld bent. Wanneer je het contactformulier invult op onze website met jouw klacht, kunnen we deze in behandeling nemen en een passende oplossing zoeken. Alvast bedankt!

Sandra Vervuurt

Super! Aanrader! Eerst was ik model, deze keer een cursist, heel blij met mn behaalde certificaat bij dit opleidingscentrum.

Beste Sandra,

Manon

Ik heb de opleiding pedicure versneld niveau 3 gedaan en behaald. Vond het erg leuk en alles werd goed en duidelijk uitgelegd. In een woord top! Ga zeker meer opleidingen en cursussen hier volgen.

Beste Manon,
Bedankt voor deze positieve recensie. We zien je graag terug voor een andere opleiding.

Nikki Peeters

Ik heb de cursus one-by-one gedaan. Ik vond het een interessante cursus en heb veel geleerd. Wel zou ik aanraden om sommige dingen eerst uit te leggen (zoals het 'dekken van je werktafel') omdat... Ik heb de cursus one-by-one gedaan. Ik vond het een interessante cursus en heb veel geleerd. Wel zou ik aanraden om sommige dingen eerst uit te leggen (zoals het 'dekken van je werktafel') omdat sommige cursisten dit nog nooit hadden gedaan omdat dit hun eerste beauty cursus was. Verder was het super!

Beste Nikki,