Welzijnvoorvoeten

Een juiste opleiding voor een mooi beroep
Ook de docent Elvira heeft veel kennis
Ga ook voor de vervolg opleiding

Beste,

Mariska den Hollander

Jolange heel erg bedankt voor de leuke opleiding Pedicure Basis. Ik heb het erg naar mijn zim gehad.

Beste Mariska,

Petra van de Noord

Goede ervaring 16 weken wel heftig ben ook niet zo jong meer !!!!!
Elvira legt alles goed uit Toppie

Beste Petra,

Maria Derey

Ik heb de Versnelde opleiding Pedicure niv 3 gedaan en vandaag was het examen. Erg spannend, maar na het gehele traject ben ik tevreden met hoe de opleiding is verlopen. Voor diegene die theorie... Ik heb de Versnelde opleiding Pedicure niv 3 gedaan en vandaag was het examen. Erg spannend, maar na het gehele traject ben ik tevreden met hoe de opleiding is verlopen. Voor diegene die theorie snel wilt toepassen in de praktijk is dit een ideale constructie. Dank je wel Jolange Opleidingen.

Beste Maria,

M. De leeuwen

Ik heb vandaag de opleiding pedicure versneld afgerond. Heel veel geleerd van de super docente Elvira. En altijd een leuke sfeer iedereen is altijd heel behulpzaam. Ik ga hier ook de medische... Ik heb vandaag de opleiding pedicure versneld afgerond. Heel veel geleerd van de super docente Elvira. En altijd een leuke sfeer iedereen is altijd heel behulpzaam. Ik ga hier ook de medische pedicure opleiding volgen .

Beste M,

Ziggyzorgt

Na het volgen van de versnelde pedicure opleiding bij jolange opleiding waar ik veel geleerd heb van onze docente Elvira heb ik het zelfvertrouwen en de kennis om aan de slag te gaan als zelfstandig... Na het volgen van de versnelde pedicure opleiding bij jolange opleiding waar ik veel geleerd heb van onze docente Elvira heb ik het zelfvertrouwen en de kennis om aan de slag te gaan als zelfstandig pedicure!

Beste Ziggy,

Saskia

Leuke praktische opleiding. Mogelijkheid tot vragen stellen en rust voor uitleg.

Beste Saskia,

Daniella

Zeer positief!

Beste Daniella,
Bedankt voor deze positieve recensie!

feifeiwang

Leuk les ik kom zeker terug ANICA bedankt

Beste Feifei,
Bedankt voor deze positieve recensie. Zeker namens Anica!

Ik ga binnenkort beginnen

Pmu
Blij dat ik bij jullie ben terecht gekomen. Duidelijke lessen ervaren docent (Natasja ietswat streng, had ik ook wel nodig hahaha)
Mijn volgende opleiding zal ik zeker bij jullie...
Pmu
Mijn volgende opleiding zal ik zeker bij jullie volgen. Ik vond t vooral een voordeel dat er n graathandel aanwezig is.

Beste,
Bedankt voor deze positieve recensie!