Jade

Kappersopleiding diploma all round

La Belle Apparence

Super opleiding! Veel geleerd van de docenten en ik kan nu aan de slag als gediplomeerd schoonheidsspecialiste!

Beste La Belle,

Fijn om te horen dat de opleiding naar wens is geweest. Wij wensen je veel succes als schoonheidsspecialiste! Team Jolange

OPLICHTERIJ!! Niet aanmelden! Ze geven je de optie voor een avondopleiding, maar plannen je toch in een dagopleiding. Zonder rekening te houden of je een baan/kinderen etc hebt. En dan heel... OPLICHTERIJ!! Niet aanmelden! Ze geven je de optie voor een avondopleiding, maar plannen je toch in een dagopleiding. Zonder rekening te houden of je een baan/kinderen etc hebt. En dan heel bijdehand afhandelen. En dna nog allerlei extra kosten in rekening brengen. Je betaalt al een fors bedrag en dan komen ze met allerlei extras. Niet doen!

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste, Jammer om te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad. Op dit moment hebben wij geen lopende zaken die jouw verhaal bevestigen. We zouden je graag willen helpen, maar door deze... Beste, Jammer om te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad. Op dit moment hebben wij geen lopende zaken die jouw verhaal bevestigen. We zouden je graag willen helpen, maar door deze anonieme review hopen we dat je zelf contact met ons kunt opnemen. Uiteraard gaan we er dan alles aan doen om jouw onvrede weg te nemen. We hopen snel van je te horen. Team Jolange.

Joana cardeynaels

Ik heb de spoedcurus schoonheidsspecialiste niv3 gevolgd.. Een top docent in een goede cursus echt een aanrader voor iedereen! Het is pittig maar zeker te combineren met een gezinsleven en werk! Ik... Ik heb de spoedcurus schoonheidsspecialiste niv3 gevolgd.. Een top docent in een goede cursus echt een aanrader voor iedereen! Het is pittig maar zeker te combineren met een gezinsleven en werk! Ik behaalde mijn diploma op een moment waarop ik dacht ik er geen tijd voor zou hebben in men drukke leven! Maar jolange bied een goede ondersteuning op alle vlakken!

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste Joana, Bedankt voor deze positieve recensie. Fijn dat de opleiding naar wens is geweest! Team Jolange

Asra

Hoi hoi ik heb 2 opleidingen bij jullie gevolgd met zeer veel plezier en enthousiasme.
De trainsters hebben veel kennis en nemen alle Tijd voor je. Ik heb er 3 uur voor koeten rijden maar was elke km waard!

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste Asra, Bedankt voor deze positieve recensie. Fijn dat de opleiding naar wens is geweest! Team Jolange

Linze van der Meer

Hier de opleiding ND-YAG laser gevolgd en behaald door goede begeleiding! Geven je goed de aandacht en ondersteuning die je nodig hebt.

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste Linze, Bedankt voor deze positieve recensie. Fijn dat de opleiding naar wens is geweest! Team Jolange

Kaily Krols

Zeer leuke opleiding gehad en veel bijgeleerd.
Mooie en nette locatie en docente die weet hoe lesgeven en haar kennis ook kent

Beste Kaily,

Bedankt voor deze positieve feedback! Team Jolange

Looking Fabulash

Op 12 augustus 2019 heb ik de cursus wimpers en wenkbrauwen verven & wenkbrauwen epileren gevolgd. Het fijne aan de opleiding vond ik dat de groep klein was waardoor er veel persoonlijke aandacht... Op 12 augustus 2019 heb ik de cursus wimpers en wenkbrauwen verven & wenkbrauwen epileren gevolgd. Het fijne aan de opleiding vond ik dat de groep klein was waardoor er veel persoonlijke aandacht was. De theorie is helder en er is een keuze om een e-reader aan te schaffen zodat je thuis naslagwerk hebt. Het grootste gedeelte van de dag bestond uit praktijk. De ruimte is schoon en alle benodigde apparatuur is er aanwezig. Tevens is er een mogelijkheid om een starterspakket aan te schaffen (erg handig, thuis kun je direct aan de slag). Indien je voornemens bent om als starter in de beauty branche te beginnen, kun je bij Jolange opleidingen diverse cursussen volgen.

Voor mij een stuk rijden vanuit Almere, maar zeker de moeite waard! Ik kom zeker terug!

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste Looking Fabulash, Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Mocht je nog een keer een opleiding willen volgen dan zien we je graag terug. Succes met je carrière! Team Jolange

Nothing to prove

Ik heb de opleiding laseren van tatoeage afgerond en was een super leuke en boeiende ervaring !!

Reactie Jolange Opleidingen:

Super leuk om te horen dat de opleiding naar wens is geweest. Dank voor de positieve reactie! Team Jolange

Ma ba

Er zijn veel instellingen die beauty-cursussen aanbieden. Uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt en heb ik voor Jolange Opleidingen gekozen. Geen moment spijt van gehad! Je krijgt waar voor je geld... Er zijn veel instellingen die beauty-cursussen aanbieden. Uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt en heb ik voor Jolange Opleidingen gekozen. Geen moment spijt van gehad! Je krijgt waar voor je geld en niettemin je leert het vak(gebied) goed. Er is een goede samenhang tussen de theorie en praktijk. Ook na de cursus wordt de deur wagenwijd gehouden om vragen te stellen. Kortom toppp! Ik zal zeker weer een cursus bij deze instelling volgen.

Beste Ma ba,

Fijn om te horen dat de opleiding naar wens is geweest. En dat we hebben voldaan aan jouw verwachtingen. Bedankt voor de positieve feedback! Team Jolange