yalda Beauty

Hele goede ervaring gehad . ik heb de opleiding acne met succes afgerond.

Beste Yalda,
Bedankt voor deze positieve recensie!

manouelle`s Esthetique

Super vriendelijk en zeer aangename mensen

Beste Manouelle,

NY

Ik ben ontzettend tevreden met de opleiding die ik gisteren heb gevolgd bij Jolange Opleidingen, bij Samira. Wat een leuke, lieve en vakkundige jongedame is het! Ze geeft je ontzettend goede tips.... Ik ben ontzettend tevreden met de opleiding die ik gisteren heb gevolgd bij Jolange Opleidingen, bij Samira. Wat een leuke, lieve en vakkundige jongedame is het! Ze geeft je ontzettend goede tips. Erg blij mee.. Top geregeld! Nogmaals bedankt.

Beste NY,

Timothy

Piercing opleiding gevolgd. Kreeg alles op een rustige en duidelijke manier uitgelegd. Docenten zijn professioneel, maar toch heel toegankelijk. Ook de medewerkers bij de receptie en andere docenten... Piercing opleiding gevolgd. Kreeg alles op een rustige en duidelijke manier uitgelegd. Docenten zijn professioneel, maar toch heel toegankelijk. Ook de medewerkers bij de receptie en andere docenten zijn heel toegankelijk. Verder voelde ik mij heel welkom en gewaardeerd en was iedereen zeer gastvrij

Beste Timothy,

Viola Frickus

Complete opleiding met een geweldige docente. Allen zeer betrokken en hulpvaardig als cursisten het moeilijk hebben. Streng waar het nodig is en soepel als het kan. Voelde me heel welkom.

Ella Stomps

Veel geleerd in een gezellige sfeer. Top!

ida delgado gomes

Docent heel geduldig super gedaan

Beste Ida,

Willeke Schutten-Bijleveld

Super leuke opleiding pedicure en de docente Sonja is echt een topper!

Beste Willeke,

Kelly Jansen-Peeman

Het was een zeer leerzame en positieve opleiding.

Beste Kelly,

XOXO By Hannah

Leuke, gezellige docenten! Allemaal veel verstand van hun vak! Veel geleerd en ga met een goed gevoel verder met mijn carrière als wimperstyliste!

Beste Hanna,
Bedankt voor je positieve recensie! Veel succes met je carrière als wimperstylist.