Tessa

Het is een hele fijne school, gezellige lerares en ook al werk je in een groep, ze hebben nog steeds veel aandacht voor iedereen persoonlijk

Beste Tessa,

Sladja

Hartstikke leuke opleiding! (allround kapper) hele leuke leerzame docent Sandra.
ik heb heel veel geleerd in 20 weken!

Beste Sladja,
Bedankt voor deze positieve recensie! Ook namens Sandra.

Switch Your Nails and Beauty

Opleiding Wimpers en Wenkbrauwen verven en stylen gedaan
Geen moment spijt van deze dagopleiding
Opleiding Wimpers en Wenkbrauwen verven en stylen gedaan
Geen moment spijt van deze dagopleiding
Gewoon in 1 dag gewerkt met 2 modellen en zelfs goede uitleg en bij 12 cursusisten alle aandacht hiervoor
Dank je Hanna

Beste,
Bedankt voor je positieve recensie! Ook namens Hanna.

Suzie

Wenkbrauw shapen

Beste Suzie,

Vinay Al Ali

Ik heb ondernemersvaardigheden niveau 3 bij Jolange gevold. heel goed uitleg gehaald van een zeer ervaren en kundige docente, Angela. De opleiding was alles behalve saai. Ik kijk er naar uit om... Ik heb ondernemersvaardigheden niveau 3 bij Jolange gevold. heel goed uitleg gehaald van een zeer ervaren en kundige docente, Angela. De opleiding was alles behalve saai. Ik kijk er naar uit om binnenkort mijn eigen zaak te openen.

Beste Vinay,
Bedankt voor deze positieve recensie! We wensen je veel succes met het openen van je eigen zaak!

Laura

De opleiding Laser & IPL expert gevolgd. Super tevreden over deze opleiding. Docenten hebben onwijs veel vakkennis!

Beste Laura,

Mala

Ik had een Opleiding pedicure bij rukia gevold, ik heb heel veel geleerd. ik heb nu mijn eigen praktijk en ik kom zeker terug voor de medisch pedicure opleiding

Beste Mala,
Bedankt voor deze positieve recensie! We zien je graag terug bij de opleiding Medisch Pedicure.

Rob

Goede opleiding !
De docent heeft super veel geduld, en nam echt de tijd om het goed uit te leggen !

Beste Rob,

Angelique

Super leuke tijd gehad op de opleiding pedicure bij Jolange Opleidingen. Sonja is een topdocent die veel weet. Ik ga nu starten met mijn eigen pedicure salon!

Beste Angelique,
Bedankt voor deze positieve review en veel succes met het starten van je eigen pedicure salon.

Rox

Ik kon helaas niet deelnemen aan mijn opleiding omdat ik positief was getest op corona (testbewijs meegestuurd) als je dan je opleiding op een andere wilt volgen word je verplicht om 75 euro te... Ik kon helaas niet deelnemen aan mijn opleiding omdat ik positief was getest op corona (testbewijs meegestuurd) als je dan je opleiding op een andere wilt volgen word je verplicht om 75 euro te betalen. Ik vind dit daadwerkelijk bizar. Terwijl hunzelf de opleiding tot 3 x mogen verzetten. Klanten mogen dus niet ziek worden!

Beste Rox,
Beste Rox,
We vinden het vervelend om te horen dat je niet kon deelnemen aan de opleiding. Echter met een dagopleiding wordt er een plek, lokaal en een docent voor jou gereserveerd. We kunnen je hierdoor niet kosteloos omboeken. Mocht je opleiding toch nog willen volgen dan horen wij dit graag.