XOXO By Hannah

Leuke, gezellige docenten! Allemaal veel verstand van hun vak! Veel geleerd en ga met een goed gevoel verder met mijn carrière als wimperstyliste!

Beste Hanna,
Bedankt voor je positieve recensie! Veel succes met je carrière als wimperstylist.

elly vd Assem

Fantastisch

Beste Elly,
Bedankt voor je positieve recensie!

Natasja de Wit

Hele lieve vakkundige docenten!! Veel geleerd!

Beste Natasja,
Bedankt voor je positieve recensie!

Diana

Ik ben erg tevreden over mijn opleiding bij Jolange

Beste Diana,
Bedankt voor je positieve review!

NHI

Heel veel geleerd bij de tattoo opleiding. Marina & Paul zijn hele aardige docenten die met zorg en veel aandacht aan je besteden.

Beste NHI,
Bedankt voor deze positieve recensie.

paul

Erg gezellige opleidingsinstituut. Heel erge vriendelijke dames bij de receptie. Zeker een aanrader.

Reactie Jolange Opleidingen:

Hoi Paul, dank je voor je positieve review!

Rosanne van der Werf

Ik ben echt super tevreden over de opleiding! en dat begint al bij de klantvriendelijkheid van de dames van de receptie en dan natuurlijk ook mijn teacher Marina wat een topper!! Kortom, zeer... Ik ben echt super tevreden over de opleiding! en dat begint al bij de klantvriendelijkheid van de dames van de receptie en dan natuurlijk ook mijn teacher Marina wat een topper!! Kortom, zeer tevreden :-)

Beste Rosanne,
Bedankt voor je positieve review!

Samira van Zoomeren

Geweldige opleiding

Reactie Jolange Opleidingen:

Dank je voor deze positieve review, Samira!

Petra

Super leuke opleiding instituut met leuke en ervaren docenten. Weten waar ze het over hebben. Veel geleerd in de praktijk. Ga zo door!

Reactie Jolange Opleidingen:

Blij om te horen dat je veel hebt geleerd, Petra! Dank je voor deze positieve review.

Roberta

I just finished other education by Jolange Opleiding, all around haarverlenging. i was lucky to have great teacher Kim. i learn a lot in 3 weeks. thank you.

Dear Roberta,
Thank you for this positive review!