Madelijn Stoven

Next level kapper gedaan erg tevre den. Nu kan ik meer doen in mijn salon! Thanks!

Beste Madelijn,
Bedankt voor deze positieve recensie!
Team Jolange

Heel slecht want door ziekte kon ik niet komen en ze geven aan dat je de cursus met 50% korting alsnog kan volgen! Dus je betaalt 150% doordat je positief getest bent op Covid. Je kan je geld beter... Heel slecht want door ziekte kon ik niet komen en ze geven aan dat je de cursus met 50% korting alsnog kan volgen! Dus je betaalt 150% doordat je positief getest bent op Covid. Je kan je geld beter in een professioneel bedrijf stoppen die rekening houden met de huidige omstandigheden net als elk ander bedrijf.

Beste Anoniem,
Beste Anoniem,
Het is helaas niet altijd mogelijk om de opleiding op zo’n korte termijn te verplaatsen. Je hebt namelijk een dag van te voren om 23:15 uur je afgemeld voor jouw privé opleidingsdag. De docent was namelijk speciaal voor jou ingehuurd en het lokaal was gereserveerd, wat de nodige onkosten met zich meebracht. De docent stond de volgende dag voor jou klaar. Tijdens de opleiding Dermal Anchor kun je geen lessen missen en daarom hebben wij aangeboden om de opleiding opnieuw te volgen met korting. We hopen dat je alsnog ingaat op ons aanbod om de lessen te kunnen volgen.

Leanne

Nagelstyling gedaan. De docente Stephanie is SUPER! Ik heb echt heel veel geleerd en had een goed startpakket van Dermacodes. Als je wil leren nagelen dan zit je hier goed.

Beste Leanne,
Bedankt voor je positieve recensie!

Demacarebij Hermine

Geweldig

Beste Demacarebij Hermine, Bedankt voor de positieve review! Team Jolange

Chantal

Beste,
Mijn ervaring is in eerste instantie slecht... geen communicatie en weinig respons..
Beste,
Daar bij mijn eerste cursus dag aangekomen een niet zo aardige receptioniste..dus beloofde weinig goeds, maar in tegen stelling tot dat een heel aardige en ervaren lerares natascha super gezellig! Maar de 2e cursus dag kon ik niet komen omdat er op de school van mijn kinderen een corona uitbraak was .. dus afgezegd voor hun veiligheid en voelde me ook totaal niet goed. Maar ik krijg als bericht terug van hun dat ik dan even 50% bij moet betalen om de 2e dag cursus te kunnen volgen terwijl ik al 1400 euro heb betaald.. koffie thee of water kon er ook niet vanaf

Beste Chantal.
Beste Chantal.
Het is helaas niet altijd mogelijk om de opleiding op zo’n korte termijn te verplaatsen. Je hebt namelijk je annulering om 02:59 uur 's nachts gestuurd. Je hebt een privé opleiding geboekt. De docent is namelijk speciaal voor jou ingehuurd en het lokaal is gereserveerd, wat de nodige onkosten met zich meebracht. De docent stond de volgende dag voor jou klaar. Tijdens de opleiding Hair Scalp kun je geen lessen missen en daarom hebben wij aangeboden om de opleiding opnieuw te volgen. We hopen dat je alsnog ingaat op ons aanbod om de lessen te kunnen volgen.

Bo de Jong

Ontzettend leuke opleiding waarbij ik onwijs goed ben geholpen. Zeker een aanrader!! Natasha weet waar ze het over heeft en legt alles duidelijk uit. Ik kan niet wachten om zelfstandig aan de slag... Ontzettend leuke opleiding waarbij ik onwijs goed ben geholpen. Zeker een aanrader!! Natasha weet waar ze het over heeft en legt alles duidelijk uit. Ik kan niet wachten om zelfstandig aan de slag te gaan met wat ik heb geleerd!

Beste Bo, Bedankt voor je positieve recensie! Team Jolange

JT Styling

Haar verlenging, haar föhnen, colour artist

Beste JT, Bedankt voor deze positieve review! Team Jolange

karizmabeauty

Super leuk en een fijne en leerzame ervaring

Beste Karizmabeauty, Bedankt voor deze positieve review! Team Jolange

Debby

Vandaag super leuke cursusles gehad!! geweldige docenten

Beste Debby,
Bedankt voor je positieve recensie! Team Jolange

Maud van Aerts

Ga NIET naar Jolange! Zeer slechte ervaring gehad met mijn meso gun therapie cursus. Natascha, de docent is erg denigrerend en kattig! Zelfs mijn model stoorde zich eraan. Erg vervelende toon en ik... Ga NIET naar Jolange! Zeer slechte ervaring gehad met mijn meso gun therapie cursus. Natascha, de docent is erg denigrerend en kattig! Zelfs mijn model stoorde zich eraan. Erg vervelende toon en ik had het gevoel dat ik geen fouten mocht maken want dan kreeg ik direct een snauw. Ruim 800 euro voor zo'n dag betaald en 4 uur gereden. Van compensatie was niet te spreken. Ze verwachten dat ik de filler die ik per ongeluk was vergeten, zelf kom halen terwijl ik aan de andere kant van Nederland woon. Opsturen was te veel gevraagd, op mijn mail werd ook nooit meer gereageerd. Al met al, met buikpijn de school verlaten en 800 euro kwijt. Ga NIET naar Jolange!
- Maud van Aerts

Beste Maud,
Jammer van deze recensie. Wij doen er altijd alles aan om onze cursisten tevreden te stellen.
Beste Maud,
Maar zoals we al besproken hebben via de info-mail, gaan wij geen gratis opleiding geven, omdat de docent te streng was. Dit is bij de opleiding Meso Gun namelijk van groot belang.
De docent heeft netjes aan jou gevraagd of je alles begreep en of de praktijk naar wens was en hier was jouw antwoord 'ja' op.
Je bent altijd welkom de filler op te halen of we kunnen deze opsturen waar verzendkosten aan vast zitten, zoals we al met jou hadden besproken. Jammer dat dat in jouw recensie niet staat vermeld dat je veel hebt geleerd.