mimi

Was heel leuk en goede uitleg en fijne docent .

Beste Mimi,
Bedankt voor je positieve recensie!

Roberta

I finiswh OLd school Barbiers school. i had amazing teaches Kimly and Sandra. they are perfect at teaching. in short time i learn so mutch. tjank you

Dear Roberta,
Thank you for this positive review!

Marie

Ik heb veel geleerd tijdens de ondernemersles! Dingen zoals concurrentieonderzoeken, boekhouden en een stukje marketing. Compliment voor de docente Angela.

Beste Marie,
Bedankt voor je positieve recensie!

Dilan

Slechter kan het niet , pas op

Beste Dilan,
Beste Dilan,
Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Afgelopen week heb je nog contact gehad met onze planner om je opleiding in te plannen. We snappen daarom ook niet waarom je deze recensie plaatst.
Kun je ons meer vertellen, zodat we dit kunnen oplossen?

Anne

Erg leerzaam en je krijgt veel tips en tricks. hulp waar nodig en kritiek op een goede manier. Top opleiding

Beste Anne.
Bedankt voor deze positieve recensie!

Pigmentatie Saloon

Heel leuk en leerzaam.
Heel leuk en leerzaam.
Natascha en Eva geven heel gericht en vakkundig les. Op alle onderdelen krijg je enorm veel advies en tips die nodig zijn, om een Pmu te leren zetten op de juiste manier.
De Pmu Allround is bij deze 2 dames een aanrader.
See you soon bij de Masterclass.

Beste,
Bedankt voor deze positieve recensie! We zien je graag terug voor de masterclass.

Diana Lenting

Super leuke leerzame dag gehad.
kom hier vast nog meer opleidingen doen.

Beste Diana,
Bedankt voor deze positieve recensie! We zien je snel terug.

jolange

Blij met sylvia

Beste,
Bedankt voor deze positieve review!

DKJ

Super!! Wat een leuke dame alleen al bij de receptie. Iedere week weer is ze even enthousiast en maakt zij een praatje. De docenten zijn allemaal heel vakkundig als een gezellig team. Ik had een... Super!! Wat een leuke dame alleen al bij de receptie. Iedere week weer is ze even enthousiast en maakt zij een praatje. De docenten zijn allemaal heel vakkundig als een gezellig team. Ik had een sterk vertrouwensgevoel bij Jolange. Ga mij voor de volgende opleiding Hair scalp pigmentation inschrijven.

Beste DKJ,
Bedankt voor deze positieve review! Leuk om te horen dat je terug komt voor een opleiding. We zien je graag terug!