Daisy Veltstra

Leuke cursus, veel ervaring opgedaan

Beste Daisy,
Bedankt voor je recensie!

Marian de Laak

Super leuke opleiding leuke docent Stephanie

Beste Marian,
Bedankt voor je positieve recensie!

Maret vd Lans

Ik heb de allround kapper opleiding bij Jolange met veel plezier gevolgd. Leuke docenten met leuke en leerzame lessen. Zeker aan te raden als je de basis onder de knie wilt hebben.

Beste Maret,
Bedankt voor deze positieve recensie en veel succes in het kappersvak!

Natasja de Wit

Heel veel geleerd bij de voetreflex!! Heel nieuwsgierig naar de vervolg opleiding! Rukia bedankt!

Beste Natasja,
Bedankt voor deze positieve recensie! We zien je graag nog is terug bij Jolange!

Brenda - Medical Art

Tepelhofreconstructie, wat een geweldige opleiding, dit heb ik al een langere tijd willen doen en nu eindelijk werkelijk kunnen maken. Superblij met de resultaten

Beste Brenda,
Fijn om te horen dat de opleiding naar wens is geweest. Veel succes met je loopbaan carrière. En bedankt voor deze positieve recensie!

Bellezza pmu & skincare

Geweldig! goede info, goede lessen gewoon top

Beste Bellezza,
Bedankt voor deze positieve recensie!

Ibtissam

Ik heb zowel de kappersopleiding als de lashlift opleiding gedaan. Super veel opgestoken, duidelijke info en cursusmateriaal. Docenten zijn zeer ervaren en er is altijd ruimte voor aan-en... Ik heb zowel de kappersopleiding als de lashlift opleiding gedaan. Super veel opgestoken, duidelijke info en cursusmateriaal. Docenten zijn zeer ervaren en er is altijd ruimte voor aan-en opmerkingen, docenten, planning, iedereen denkt mee. Zeker aan te raden.

Beste Ibtissam,
Bedankt voor deze positieve recensie! Fijn dat je het naar je zin hebt gehad.

Channah

Super tevreden over Jolange opleidingen. Heel veel geleerd van mijn top docent Stephanie. Ik keek er elke week weer naar uit om naar ‘school’ te mogen.
Bedankt allemaal toppers!

Beste Channah,
Bedankt voor deze leuk en positieve recensie!
Team Jolange en uiteraard Stephanie :)

wendy

Goede lerares die weet waar ze het over heeft. fijne lessen en goede matrialen

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste Wendy, Bedankt voor deze positieve recensie! Team Jolange.

Nuran

Boven mijn verwachtingen, wil ik meer weten betreft kapper. Het was staan de hele dag wennen, doe nu administratief werk voornamelijk zittend. Ik ben gekomen voor extensions uit nieuwsgierigheid,... Boven mijn verwachtingen, wil ik meer weten betreft kapper. Het was staan de hele dag wennen, doe nu administratief werk voornamelijk zittend. Ik ben gekomen voor extensions uit nieuwsgierigheid, maar hebt dit als prima ervaren. Kimeli was super lief en deelt veel tips en legt goed uit, dat vond ik fijn. Tegenvaller dat er geen knippen bij zit.

Beste Nuran,
Bedankt voor je positieve recensie!