Rieke van der Ham

Opleiding pedicure versneld niveau 3 gedaan .
In de praktijklessen werd veel geleerd.
Opleiding pedicure versneld niveau 3 gedaan .
In de praktijklessen werd veel geleerd.
Elvira heeft mij veel geleerd en heeft veel geduld . Complimenten voor Elvira dat ze in zo,n korte tijd de vaardigheden heeft aangeleerd die nodig zijn om pedicure te worden.Op naar TCI.Erg blij met mijn diploma.
Rieke van der Ham

Beste Rieke,
Bedankt voor deze positieve recensie, zeker namens Elvira.
Veel succes bij TCI!

Bianca

De docent deed goed haar best, maar ik vind de lesstof niet overeenkomen met wat er op de website wordt beschreven. Er waren 2 cursussen tegelijk bezig in 1 lokaal wat je met de theorie wel uit je... De docent deed goed haar best, maar ik vind de lesstof niet overeenkomen met wat er op de website wordt beschreven. Er waren 2 cursussen tegelijk bezig in 1 lokaal wat je met de theorie wel uit je concentratie haalt. Ik heb wel geleerd hoe ik in de basis losse extensions zet, maar ga thuis verder onderzoeken hoe nu verder.

Beste Bianca,
Beste Bianca,
Bedankt voor je feedback. Je hebt les gehad in een multifunctioneel lokaal van 100m3. Daar worden meerdere lessen gegeven. Je hebt gekozen voor de basisopleiding extensions. Wil je meer verdieping dan raden we aan om te kiezen voor de allround haarverlenging.

Kelsey

Niet optimaal

Maria Derey

Net mijn diploma Medisch pedicure behaald. De lessen waren super! Docente Sonja heeft een fijne lesomgeving gecreerd met een grote dosis humor. Bedankt!

B Fater

Sonja is de beste, medisch pedicure opleiding afgerond. Was leuk en interessant. Op naar het TCI.

Sonelis Virginia

Giti was geweldig! Als jij al je spullen bij je hebt, dan hoef jij totaal niet te stressen!
Giti is relaxed. Als jij binnenkomt neemt ze tijd om eerst haar zelf voor te stellen + wilt ze graag horen wie jij bent.
Giti legt alles DUIDELIJK uit! Was het voor jou alsnog niet duidelijk? Mag je haar gerust weer dezelfde vraag stellen en ze legt gerust alles weer uit.
Je hebt mensen die misschien geïrriteerd kunnen raken, nou Giti niet hoor!

Ik doe ontharen met suiker al 8 maanden nu, dus ik dacht dat ik alles al kon. I thought wrong!!! Giti heeft mij zoveel tips gegeven hoe ik beter kan waxen etc dus zelfs als jij al ervaring hebt ga je alsnog veel leren als je bij Giti zit.

In het kort: Als jij iets gaat leren dan wil je sowieso iemand die geduldig en relaxed is, dan moet je bij Giti zijn!
Als je spanningen heb kan je die thuis laten want deze lieve mevrouw is HELEMAAL ZEN en neemt alle tijd voor je om jou alles te leren!

Beste Sonelis,
Bedankt voor deze positieve recensie. Zeker namens Giti!

s

Telefonisch al dagen onbereikbaar en ook geen antwoord op mail of messenger.

Beste,
Wegens enorme drukte vlak voor de kerstvakantie kan het zijn dat je langer moet wachten dan dat je gewend bent. Mails worden binnen 24 uur beantwoord. Mocht je vragen hebben dan ontvangen we die graag per mail.

Welzijnvoorvoeten

Beste allemaal cursus Medisch pedicure gedaan. Een erg leuke opleiding met een zeer ervaren docent Sonja. Echt een praktijk Medisch pedicure. Een aanrader.

Selma

Heel veel geleerd in korte tijd. Sonja is echt de beste docent. Kan goed uitleggen en heeft geduld. Opleiding Medisch Pedicure. 👍

Beste Selma,

Miranda de leeuwen

De medische pedicure opleiding gedaan en dankzij de leuke altijd vrolijke en bekwame lerares Sonja een leuke leerzame opleiding gehad

Beste Miranda,