Super, twee afdekplaatjes aan de boven zijde waren 1 cm te lang, maar dat is beter dan te kort:)

ronald

Goede service en kwaliteitsproduct

Marianne

Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn goed. De levering is snel en ruim binnen de gestelde termijn.

Sandra stevens

Super bedrijf,ik ben zeer tevreden.wij hebben inmiddels al 2 keer hele mooie blinds besteld.

Goede ervaring, de jalouzieen zien er mooi uit! Het is wel een dik pakket, dit had ik niet zien aankomen. Misschien is het een goed idee om aan te geven hoe dik het pakket wordt in verhouding tot de... Goede ervaring, de jalouzieen zien er mooi uit! Het is wel een dik pakket, dit had ik niet zien aankomen. Misschien is het een goed idee om aan te geven hoe dik het pakket wordt in verhouding tot de hoogte van het raam?

Reactie Joe Benelli:

Bedankt voor uw feedback, en fijn om te horen dat de jaloezieën naar wens zijn. Het is inderdaad zo dat Houten Jaloezieën een pakkethoogte hebben. Deze zijn per product aangegeven onder het... Bedankt voor uw feedback, en fijn om te horen dat de jaloezieën naar wens zijn. Het is inderdaad zo dat Houten Jaloezieën een pakkethoogte hebben. Deze zijn per product aangegeven onder het kopje technische specificaties. Met vriendelijke groet, Team Joe Benelli

Mijn ervaring is prima

De raamdecoratie die wij besteld hadden is boven verwachting. Voorzien van een duidelijke omschrijving hoe te handelen.

lieke

Mooie jaloezieen, chique uiterlijk en ophangen was heel makkelijk.