Maryska Nollen

Eigenlijk alleen online contact gehad. Niet persoonlijk. Site was duidelijk genoeg, persoonlijk contact was niet nodig. Duidelijke en heldere bestel site

Kwaliteit geleverd zijn er ontzettend blij mee,geen lange wachttijd onze complimenten

Reactie Joe Benelli:

Hartelijk dank voor uw positieve review, dit waarderen wij zeer. Nog veel plezier van uw raamdecoratie toegewenst!

De bestelling via de site werkt prima. Levering is perfect. Netjes verpakt zodat er in principe geen beschadigingen kunnen optreden.
Wij hadden reeds eerder besteld maar we hebben deze keer...

Reactie Joe Benelli:

Hartelijk dank voor uw review, onze excuses dat een medewerker niet vriendelijk en behulpzaam was/overkwam. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

Wij zullen dit intern opnemen en wensen u veel plezier van uw raamdecoratie toe!

Super bedrijf!!! Ze hebben ons zeer goed geholpen met de bestelling. Niks was teveel moeite. De jaloezieën hangen prachtig en dat voor een zeer betaalbare prijs! Ze belde ons zelfs na onze...

Klantvriendelijkheid, betaalbaar, kwaliteit

Jeannette

Fijn contact gehad, goed geholpen in de showroom en de jaloezieën zijn vandaag vakkundig opgehangen. Het staat echt prachtig! Heel blij dat ik voor jullie heb gekozen!

miranda

Ik ben zeer tevreden met de service. Medewerkers nemen de tijd en niks is te veel moeite, zelfs telefonisch, daar kunnen veel bedrijven van leren. Ik was onzeker over inmeten en ze vroegen mij een...

J.Paulissen

Correcte afhandeling
ook telefonisch contact gehad met U en heel correct behandeld
De jaloezieën zijn zoals besteld ook bezorgd 100 procent tevreden met de aankoop chapeau

Reactie Joe Benelli:

Hartelijk dank voor de positieve review J. Paulissen, dit waarderen wij zeer. Nog veel plezier van uw raamdecoratie toegewenst!

Fam. van Alfen

Dikke 10

Reactie Joe Benelli:

Hartelijk dank voor uw positieve review Fam. van Alfen, dit waarderen wij zeer. Wij wensen u nog veel plezier van uw raamdecoratie en zien u graag terug!

Gemakkelijk te bestellen, goede instructies voor het opmeten en snelle levering.
Goede kwaliteit en redelijke prijs. Was wel wat gepruts om de jaloezie neer te laten de eerste keer maar gaat...

Reactie Joe Benelli:

Hartelijk dank voor uw positieve review, dit waarderen wij zeer. De jaloezie staat op een transportrem zodat hij niet kan beschadigen tijdens transport, daardoor kost het iets meer kracht de eerste keer. Nog veel plezier van uw raamdecoratie toegewenst!

Enorm fijn bedrijf om producten te kopen! Enorm goed en leuk geholpen in de showroom. De rolgordijnen hangen prachtig een aanrader!

Voordelig, vriendelijk personeel