Leo Hooft

Top kwaliteit

Super site om te bestellen + een super levering

Felice

Duidelijk op de Website om de maten aan te geven

Letty Ranshuysen

Prachtige (bamboe) jaloezieen en hele goede service door Mariska. Zij kwam de maten opmeten, gaf me heel goed advies en hing de jalouzieen keurig op.

Ilona

Ik ben zeer tevreden met het resultaat. We hebben een vide met schuine ramen en daar hangen nu jaloezieen. Door Joe Benelli in laten meten en ophangen

Marjon Amersfoort

Ik heb hele goede ervaringen met Joe Benelli, zelfs in deze online tijd (vanwege de Corona maatregelen) werd er heel adequaat gereageerd op mijn vragen.

Erwin van Rossum

In 1 woord; SUPER!

duidelijke website, mooie producten. en communicatie is helder en snel. spannend om even zelf op te meten maar ook hier goede instructie voor. jalouzien hangen in de slaapkamer. beneden hebben wij... duidelijke website, mooie producten. en communicatie is helder en snel. spannend om even zelf op te meten maar ook hier goede instructie voor. jalouzien hangen in de slaapkamer. beneden hebben wij luxaflex maar vind dit mooier en ook de prijs :)

Marjolein

Goede service en mooie producten! Waarom zou je nog naar de winkel gaan?

Ho

Ik kreeg geen bevestiging dat mijn jaloezie onderweg was. Gebeld met hen, werd vriendelijk te woord gestaan en werd voor mij uitgezocht wanneer ik mijn jaloezie binnen zou krijgen. Dus top!

Janine Gortz

Aluminium jaloezieën op maat besteld, netjes en duidelijk verpakt per kamer en apart per jaloezie de benodigde montage materialen erbij. Makkelijk te monteren. Heel erg tevreden.

Alles netjes bezorgd en verpakt.