tpj hans

Makkelijke keuze via computer, afmetingen, prijzen, kwaliteit hout-metaal, afwerking

Reactie Joe Benelli:

Hartelijk dank voor uw complimenten en positieve review! Nog veel plezier van uw raamdecoratie gewenst! Met vriendelijke groet, Team Joe Benelli

Martin Sikkens

Top! snel, duidelijk en helder.

Reactie Joe Benelli:

Zeer tevreden. Makkelijk te bestellen, product voldoet aan verwachting. Zeer eenvoudig te monteren. Prachtige houten jaloezie!

Reactie Joe Benelli:

Super goed bedrijf jallozieen netjes afgewerkt we zijn er heel blij mee

Reactie Joe Benelli:

Hartelijk dank voor uw positieve review! Nog veel plezier van uw raamdecoratie gewenst! Met vriendelijke groet, Team Joe Benelli

Strategisch Advies Centrum B.V.

Zeer vriendelijke dame aan de telefoon die goed meedenkt en prima advies gaf. Het product is goed en precies op maat.

fam van der slot

Prachtig is het goede kwaliteit mooi systeem goede uitleg erbij alleen maar top.

Reactie Joe Benelli:

Beste fam Van Der Slot, onwijs bedankt voor uw positieve review! Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Team Joe Benelli

Mooie jaloezien. Duurt alleen best lang voor ze binnen zijn.

Reactie Joe Benelli:

Onwijs bedankt voor uw feedback! Wij streven ernaar om onze producten altijd binnen 10-15 werkdagen te leveren, dit komt omdat het gaat om maatwerk. Ik wens u veel plezier van uw raamdecoratie! Met vriendelijke groet, Team Joe Benelli home & living

ray

Goed op tijd geleverd

Reactie Joe Benelli:

Hartelijk dank voor uw positieve review Ray! Nog veel plezier van uw jaloezieen toegewenst.

de kok

Heel netjes ontvangen in showroom duidelijke en professionele uitleg.
Wordt netjes tijd uitgetrokken voor klant.
Beloofde snelle levering.

Reactie Joe Benelli:

Hartelijk dank voor uw review! nog veel plezier van uw raamdecoratie toegewenst.

Top bedrijf! Enorm goed geholpen door een vriendelijke jongeman. Prachtige showroom. Een onwijs klantvriendelijk en servicegericht bedrijf

Vriendelijk personeel, mooie kwaliteit, veel keuze

Reactie Joe Benelli:

Onwijs bedankt voor uw positieve review! Heel fijn om te horen dat u zo blij bent met onze service! Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Team Joe Benelli home&living