Je aankoop wordt beschermd

Positief. Mooie houten jaloezieën en snelle levering.

Mandy van Regteren

Snelle levering en gemakkelijke website. De jaloezieen hangen er al even, maar ik ben er nog elke dag blij mee

De levering was prima op tijd en de uitvoering precies zoals verwacht.

Reactie Joe Benelli:

Hartelijk dank voor uw positieve review, nog veel plezier van uw raamdecoratie toegewenst!

Super service en snelle levering

Silly

Snelle levering, goed product (in prijs-kwaliteit vergelijk). Erg blij mee. Had het wel prettig gevonden om na de bestelling een orderbevestiging te ontvangen met een verwachte leverdatum/week erin....

Reactie Joe Benelli:

Hartelijk dank voor uw feedback! Wij zullen dit zeker meenemen. Nog veel plezier van uw raamdecoratie toegewenst.

Annemiek Gomes

Snelle levering, duidelijke beschrijving, mooi kwalitatief materiaal!!!

Bestellen gaat makkelijk. Afleveren prima. Maar wat een lastige beschrijving voor het ophangen!! Terwijl het heel makkelijk is...
mooie kwaliteit voor een goede prijs!

Reactie Joe Benelli:

Hartelijk dank voor uw positieve review en uw feedback! Momenteel zijn wij ook bezig met een nieuwe handleiding, wij zijn er van bewust dat dit nog duidelijker kan. Nog veel plezier van uw raamdecoratie toegewenst!

Dennis

Onwijs goede en snelle service, mooie jaloezien

Reactie Joe Benelli:

Hartelijk dank voor uw positieve review Dennis! Nog veel plezier van uw raamdecoratie toegewenst.

Dennis

Onwijs goede en snelle service, mooie jaloezien

Leonie Heijnen de graaf

Goede service mooie jaloezieën perfecte prijs-kwaliteitverhouding

Reactie Joe Benelli:

Hartelijk dank voor uw positieve review Leonie! Nog veel plezier van uw jaloezieën toegewenst.