Niels

Top producten, snel geleverd.

Chris

Duidelijk keuzemenu op de website om een, wat ons betreft, uitstekend product te kiezen.

Goed snelle levering. Mooi ook dat je gratis proestukjes kan bestellen.

Debbie Kolk

Mooi product en snelle levering!

Na een telefoontje over wanneer we ongeveer de raambeleding konden verwachten, werd er direct naar de fabriek gebeld en kregen eij duidelijkheid.

Vriendelijke klantenservice aan de telefoon, duidelijke website, duidelijke mails over bezorging en top product vs. prijs.

Reactie Joe Benelli:

Dankjewel voor uw beoordeling! En veel plezier van de raamdecoratie gewenst!

Positief, het gewenste product volgens de gemaakte afspraken geleverd.

De toegezegde levertijd klopte
De bezorging wordt afgesproken op een uur nauwkeurig wat klopte

Reactie Joe Benelli:

Hartelijk dank voor uw positieve review! Nog veel plezier van uw raamdecoratie toegewenst.

Snelle levering alles perfect passend

Reactie Joe Benelli:

Dank voor uw positieve review, nog veel plezier van uw raamdecoratie toegewenst!

angela lowe

Reactie Joe Benelli:

Hartelijk dank voor uw positieve review Angela! nog veel plezier van uw raamdecoratie toegewenst.

Marike Moolhuijzen

Top

Reactie Joe Benelli:

Bedankt voor uw positieve review Marike! Nog veel plezier van uw raamdecoratie toegewenst.

Goed. Op 1 klein puntje na.
Ik heb een melding gedaan dat een plastic verbindingsstukje elke keer los schiet en gevraagd om een nieuw exemplaar. Hierop is vanuit jullie geen aktie ondernomen....

Reactie Joe Benelli:

Wij helpen u graag verder, zou u contact met ons kunnen opnemen? Dan kunnen wij dit zo snel mogelijk voor u oplossen! In ons systeem zie ik helaas geen melding over een verbindingstukje.

Alvast dank voor uw reactie.