Wij hebben een vouwgordijn besteld. Levering binnen de afgesproken 15 dagen. Helaas bleek het systeem niet helemaal naar behoren te werken. Wij hebben dit na een week gemeld en het probleem werd...

Debby

Goede ervaring. Zowel in de winkel als de site is erg duidelijk.

Makkelijk te bestellen, snel geleverd (binnen de aangegeven 15 dagen), mooie kwaliteit en mooie uitstraling.

Jan

Kompleet en inclusief alle toebehoren afgeleverd, maatvoering perfect.
uitstekende kwaliteit zonwering.

anita

Goede service, snelle levering en uitstekend product

Wat een slechte service! Wij hebben voor een groot bedrag producten afgenomen.
De producten lijken gewoon niet af. Na contact opgenomen te hebben met klantenservice kreeg ik eigenlijk gewoon...

Sterk ik slechte service

Reactie Joe Benelli:

Beste Mevrouw H.

Allereerst wil ik benadrukken dat wij uw ervaring ten zeerste betreuren maar leg ik ook graag uit dat met het bewuste product of onze service echt totaal niets mis is.

De aluminium jaloezieen hebben nooit een afdeklat zoals houten jaloezieen dit wel hebben, niet bij ons of enig ander collega bedrijf. De reden hiervoor is dat door de maximale afmetingen en het grote scala aan kleuren dit simpelweg niet mogelijk is.

Mijn collega’s hebben aangeboden om te kijken of wij toch voor u iets konden bestellen als blijk van service, echter zaten daar wel kosten aan verbonden simpelweg omdat het speciaal gemaakt moet worden en niet zomaar op de plank ligt.

Ik heb nog meerdere pogingen gedaan u telefonisch dit uit te leggen maar kreeg telkens geen gehoor.

Mocht u toch nog contact wensen bespreken wij alsnog graag de mogelijkheden met u.

Wij staan juist wel bekend om onze goede klantenservice en zouden u hier graag van overtuigen.

Namens het hele team van Joe Benelli Home en Living
Vriendelijke groet,
Leo Smit

SUSAN Hoogkamer

Super blij met de pvc luxaflexen

Monica

Eerste keer besteld. Ging onderweg iets mis met de bestelling. Dat hebben ze snel en accuraat aangepakt. Dus wij zijn zeer tevreden en kunnen dit bedrijf aanraden.

Stam

Voor de gehele boven verdieping jaloezieën besteld (budget) en voor beneden bamboe. Beiden super mooi alleen kwam er 1 beschadigd binnen. Dit is super netjes opgelost. Vandaag weer besteld voor nog...

Snel te bereiken en snel antwoord
Klantvriendelijk en behulpzaam