SPA Groep

Persoonlijke aanpak, zeer tevreden met communicatie vooraf, inhoud van de training(en) en de docent(en)!

Gemeente Vught

Heel fijn in communicatie!

CAD & Company B.V.

Zeer fijn kunnen schakelen met Job Education. Onze trainingsbehoefte werd zorgvuldig geïnventariseerd. Ook zeer prettige communicatie ervaren. Daarnaast waren de workshops inhoudelijk heel leuk en... Zeer fijn kunnen schakelen met Job Education. Onze trainingsbehoefte werd zorgvuldig geïnventariseerd. Ook zeer prettige communicatie ervaren. Daarnaast waren de workshops inhoudelijk heel leuk en waardevol om te volgen. De trainers die wij hebben mogen ontvangen waren heel professioneel en inspirerend.

MoneyView

We hebben onlangs een erg leuke en leerzame workshop zakelijke tekenen van Job Education mogen volgen. De uitleg en opdrachten waren duidelijk. Alle collega's deden goed mee aan alle opdrachten.... We hebben onlangs een erg leuke en leerzame workshop zakelijke tekenen van Job Education mogen volgen. De uitleg en opdrachten waren duidelijk. Alle collega's deden goed mee aan alle opdrachten. Vooraf hadden we in verband met ons bedrijfsuitje gevraagd om een informele setting en aan die wens werd dan ook gehoor gegeven. Ook erg fijn dat de workshop op de locatie van onze keuze, namelijk tijdens een rondvaart op een schip, gegeven kon worden. Het werd een ongedwongen, leuke en leerzame workshop waar alle collega's met een goed gevoel op terug kijken.

Woonbron

Alle deelnemers hebben de workshop als positief ervaren. Zowel inhoudelijk als voor de leuke manier en het enthousiasme waarop de workshop is gegeven.

Red een Kind

Hele leuke, ontspannen en leerzame workshop. We hebben enorm gelachen!

Gemeente Vlaardingen

Prettig en duidelijk in de communicatie. Goede trainers en leuke interactieve workshops. Ik wil hier graag vaker gebruik van maken.

Boskalis

Snel en fijn contact bij het aanvragen van de workshop. Goede uitvoering door de training met een praktische insteek waardoor je het makkelijk in je dagelijkse dag kan implementeren.

STAR Study Association Rotterdam

We hebben een Moeilijke Gesprekken training gevolgd met trainster Paola.

Isabeau Ernest

We hebben in totaal twee workshops afgenomen bij Job Education. Er is sprake van een prettige en snelle communicatie. De workshops zijn interactief en worden goed beoordeelt door collega's!