Marieke van der Ven

De workshop voldeed volledig aan wat we verwacht hadden. Onze trainer (Maaike) had kennis van zaken en maakte er een ontzettend leuke training van. Dank Maaike en dank Job Education!

Roel

Recent heb ik een erg leerzame en goed gestructureerde opleiding mogen volgen bij Job Education. Ik heb eerder een aantal tegenvallende opleidingen gevolgd bij andere opleidingsbureau's, maar de... Recent heb ik een erg leerzame en goed gestructureerde opleiding mogen volgen bij Job Education. Ik heb eerder een aantal tegenvallende opleidingen gevolgd bij andere opleidingsbureau's, maar de opleiding bij Job Education was van hoge kwaliteit.

Johan de Bakker

Een snelle, prettige en goede uitvoering van onze last minute aanvraag, waarmee we jullie in een lastig parket brachten. ;-) Dank voor het meedenken en snelle schakelen. Uiteindelijk een leuke... Een snelle, prettige en goede uitvoering van onze last minute aanvraag, waarmee we jullie in een lastig parket brachten. ;-) Dank voor het meedenken en snelle schakelen. Uiteindelijk een leuke cursus gevolgd met de collega's en meer geleerd over een duurzame organisatie.

Verbeterpunt: wij hadden iets meer theorie in het begin van de workshop wenselijk gevonden.

Rijkswaterstaat

Een prima training hebben wij mogen volgen bij Job Education. Mijn team is druk aan de slag gegaan met de workshops Passievol Werken en Persoonlijk Leiderschap. Hoewel het veel was in (iets te)... Een prima training hebben wij mogen volgen bij Job Education. Mijn team is druk aan de slag gegaan met de workshops Passievol Werken en Persoonlijk Leiderschap. Hoewel het veel was in (iets te) korte tijd, zijn de doelen wat mij betreft zeker behaald.

Erwin Janssen

Wij willen bouwen aan meer wederzijds begrip, meer waardering en meer verbinding tussen onze werknemers. We hebben in dat kader verschillende workshops van Job Education gevolgd (Effectief... Wij willen bouwen aan meer wederzijds begrip, meer waardering en meer verbinding tussen onze werknemers. We hebben in dat kader verschillende workshops van Job Education gevolgd (Effectief Complimenteren, Kernkwadranten, De Kracht van Kwetsbaarheid). Wat we leuk vinden is de interactieve, plezierige methode van lesgeven. Onze werknemers hebben er veel baat bij gehad.

Reactie Job Education:

Hi Erwin,
Dank voor je feedback. Ook wij hebben genoten van het plezier tijdens de workshops. Fijn dat de deelnemers concreet door kunnen met het geleerde.
Tot snel!

Ervaring is goed. Prima workshop dat voldeed aan de verwachtingen.

Reactie Job Education:

Hi Gabby,
Fijn dat jullie een goede ervaring hebben gehad. Als we jullie nog kunnen ondersteunen aangaande de worskhop, dan weten jullie ons te vinden!
Groet,
Job Education

Opgroeiconsult!

In september heeft Job Education voor onze medewerkers de workshop Customer Journey Mapping georganiseerd. Fijn dat jullie de workshop zo konden laten aansluiten op onze uitdagingen. Dit onderwerp... In september heeft Job Education voor onze medewerkers de workshop Customer Journey Mapping georganiseerd. Fijn dat jullie de workshop zo konden laten aansluiten op onze uitdagingen. Dit onderwerp staat weer op de agenda en we kunnen hier weer mee verder. Dank daarvoor!

OBS Waterrijk

Wij hebben met onze collega's meerdere workshops gevolgd via Job Education. Erg prettig: vragen worden snel beantwoord. Er wordt met je meegedacht en de workshops zijn goed en leuk. Wij hebben een... Wij hebben met onze collega's meerdere workshops gevolgd via Job Education. Erg prettig: vragen worden snel beantwoord. Er wordt met je meegedacht en de workshops zijn goed en leuk. Wij hebben een goede ervaring gehad en komen snel terug! We waren echt enthousiast.

Health Utility UK

Wij hebben een aantal workshops mbt persoonlijke ontwikkeling gedaan. De trainer was inhoudelijk erg sterk, maar kon ook de deelnemers goed stimuleren om de oefeningen mee te doen. Al met al goed... Wij hebben een aantal workshops mbt persoonlijke ontwikkeling gedaan. De trainer was inhoudelijk erg sterk, maar kon ook de deelnemers goed stimuleren om de oefeningen mee te doen. Al met al goed georganiseerd en wij zijn nog steeds bezig met de persoonlijke termijndoelen.

Generation Now

Wij bieden onze werknemers regelmatig workshops van Job Education aan. Vrijwel altijd tot volle tevredenheid van de deelnemers en van ons als organisatie. Korte lijnen, scherpe prijzen, leuke... Wij bieden onze werknemers regelmatig workshops van Job Education aan. Vrijwel altijd tot volle tevredenheid van de deelnemers en van ons als organisatie. Korte lijnen, scherpe prijzen, leuke trainers en kwalitatieve workshops. Super!