Positief en waardevol voor onze afdeling. Het voor- en natraject bij Job Education verloopt soepel. De inhoud is leuk en de trainer weet waar ze het over heeft.
Dank!

Tom Verstraelen

Fijne communicatie, leuke teambuilding. Graag tot de volgende keer!

CLC-VECTA

Snel schakelen, goede voorbereiding en afstemming vooraf en mooi aanbod van wisselende thema's

Reactie Job Education:

Dank voor de mooie review en hopelijk tot een volgende keer!

Nedap N.V.

Vanaf het begin, aanmelding workshop - intake, tot de workshop zelf, heb je gewoon te maken met een professioneel bedrijf. Er is tijdens de mopperworkshop heerlijk gelachen en niemand had verwacht... Vanaf het begin, aanmelding workshop - intake, tot de workshop zelf, heb je gewoon te maken met een professioneel bedrijf. Er is tijdens de mopperworkshop heerlijk gelachen en niemand had verwacht dat een "negatief" klinkende workshop zo leuk zou kunnen zijn. Wij, degene die verantwoordelijk waren voor de organisatie, hadden niet verwacht hoe positief deze workshop voor het team heeft uitgepakt.

Reactie Job Education:

Dank voor je mooie review. Wij vonden het ook een erg fijne samenwerking.
Hopelijk tot snel!

Marthe van Vliet

Wij hebben met onze nieuwe instromers de speeddate gevolgd. In hoog tempo kennis maken met elkaar op persoonlijk level. Erg leuk en leerzaam en met het gewenste resultaat. Door de grote groep af en... Wij hebben met onze nieuwe instromers de speeddate gevolgd. In hoog tempo kennis maken met elkaar op persoonlijk level. Erg leuk en leerzaam en met het gewenste resultaat. Door de grote groep af en toe wel wat hectisch, maar al met al een goede teambuilding gehad.

HR Workfuel

Inmiddels alweer de tweede workshop gevolgd bij Job Education. De workshop kernkwadranten voldeed aan de verwachting. Krachtige inhoud met veel praktijk en interactie. De werknemers hebben inzicht... Inmiddels alweer de tweede workshop gevolgd bij Job Education. De workshop kernkwadranten voldeed aan de verwachting. Krachtige inhoud met veel praktijk en interactie. De werknemers hebben inzicht in elkaar gekregen en begrijpen elkaar nu hopelijk beter. Dit moeten we gaan ervaren de komende maanden. Wellicht is daar meer voor nodig, bijv. in de vorm van een herhaling.

Dank voor de leuke cursus, tot de volgende keer!

Henk de Visser

Prima workshop, prima trainer.

Mark Nigtevecht | IBD

Wij hebben met de hele afdeling de speeddate gevolgd en hebben ons uitstekend vermaakt!

Groet,

Mark Nichtevegt

Marieke van der Ven

Een prima ervaring met de workshop Feedback Geven gehad. Genoeg theorie, veel praktijk. Heldere opzet en structuur.

Verbeterpunt: de presentatie was qua informatie af en toe wat...

Verbeterpunt: de presentatie was qua informatie af en toe wat overweldigend. Was fijn geweest als deze nog wat nagestuurd.