Jessica Speelman

De communicatie verliep heel plezierig. De training was erg interessant mede door de enthousiaste trainer. We hebben een leerzame maar ook zeker gezellige dag gehad.

Al in het eerste contact was het prettig werken met Job Education. We konden op korte termijn meerdere workshops boeken voor onze opleidingsdag. De workshops waren interactief en leerzaam, hoewel we... Al in het eerste contact was het prettig werken met Job Education. We konden op korte termijn meerdere workshops boeken voor onze opleidingsdag. De workshops waren interactief en leerzaam, hoewel we wellicht iets meer tijd hadden moeten uittrekken voor sommige thema's

Marieke van der Veenen

Voor onze teambuildingmiddag waren we voor ons team op zoek naar twee leuke workshops. We hebben Job Education leren kennen als een partij die meedenkt en leuke, kwalitatieve workshops organiseert.... Voor onze teambuildingmiddag waren we voor ons team op zoek naar twee leuke workshops. We hebben Job Education leren kennen als een partij die meedenkt en leuke, kwalitatieve workshops organiseert. Kortom, werken met Job Education was voor ons een uitstekende ervaring!

Mark de Vleugel

Prima sessie.

Onlangs hebben wij een workshop Effectief Complimenteren gevolgd via Job Education. Zij hebben dit op korte termijn voor ons geregeld, afgestemd op onze wensen.
Het was een leerzame workshop...
Het was een leerzame workshop met een humoristische kwinkslag.

Gemeente Gorinchem

Van tevoren zeer goed contact, zodat alles op de dag zelf vlekkeloos zou verlopen. Workshopleider was zeer enthousiast en kundig. Ze wist heel goed om te gaan met de diverse groep. Enorm positieve... Van tevoren zeer goed contact, zodat alles op de dag zelf vlekkeloos zou verlopen. Workshopleider was zeer enthousiast en kundig. Ze wist heel goed om te gaan met de diverse groep. Enorm positieve reacties ontvangen.

Marik Hemes

Wij hadden op korte termijn een workshop nodig voor de viering van een jubileum. De mensen van Job Education hebben dit snel en zorgvuldig voor ons kunnen regelen. Onze medewerkers vonden het super... Wij hadden op korte termijn een workshop nodig voor de viering van een jubileum. De mensen van Job Education hebben dit snel en zorgvuldig voor ons kunnen regelen. Onze medewerkers vonden het super leuk! Ook vonden wij de kosten t.o.v. andere aanbieders enorm mee vallen.

Marieke Stavoor

Een prima teambuilding workshop. Aan te raden.

Rabobank

De cursus voldeed aan alle verwachtingen. De trainer was enthousiast en heeft ons echt geënthousiasmeerd om meer met feedback te gaan doen. Bedankt daarvoor.

Jacob Lentinga

Prettig contact. Kwalitatieve workshop.