Isabeau Ernest

We hebben in totaal twee workshops afgenomen bij Job Education. Er is sprake van een prettige en snelle communicatie. De workshops zijn interactief en worden goed beoordeelt door collega's!

Fleur, Gemeente Tilburg

Heel fijne samenwerking gehad met Peter van Job Education. Goede, snelle communicatie, dachten goed mee in de organisatie van onze projectweek. Daarnaast zijn de trainingen én trainers heel goed... Heel fijne samenwerking gehad met Peter van Job Education. Goede, snelle communicatie, dachten goed mee in de organisatie van onze projectweek. Daarnaast zijn de trainingen én trainers heel goed beoordeeld door onze medewerkers en zijn we momenteel weer in gesprek voor een andere training. Ik zou Job Education zeker aanbevelen, heel professioneel en een fijne organisatie om mee te werken!

IVOW

Fijn contact en een sterke workshop over Feedback.

Jacques van de Brink

De workshop en het proces voor de workshop waren goed. Wij mistten alleen nog wat verdieping op het thema intrinsieke motivatie. Verder een prima sessie gehad. Wij raden dit bedrijf zeker aan.

Gerard Bussen

Bedankt voor de workshops!

Martine van Wanderen

Fijne organisatie die een mooie workshop over kwetsbaarheid binnen teams heeft georganiseerd voor ons MT. Het voortraject gaf veel vertrouwen en de sessie zelf was een bevestiging daarvan. Dank en... Fijne organisatie die een mooie workshop over kwetsbaarheid binnen teams heeft georganiseerd voor ons MT. Het voortraject gaf veel vertrouwen en de sessie zelf was een bevestiging daarvan. Dank en tot snel.

Pure! Professionals

Fijn om een training/workshop af te nemen bij Job Education. Vanaf het eerste contactmoment een goed gevoel. Tevens reageren ze snel en heb je spoedig een offerte binnen. Gedurende het traject ook... Fijn om een training/workshop af te nemen bij Job Education. Vanaf het eerste contactmoment een goed gevoel. Tevens reageren ze snel en heb je spoedig een offerte binnen. Gedurende het traject ook goed contact gehad en werd er wat gedaan met feedback. Kortom, een aanrader!

Reactie Job Education:

Bedankt voor je mooie review, Christel! Graag tot de volgende keer. :-)

Teambuildinguitjes.nl

Workshop Feedback geven gevolgd met ons team op de klantenservice. De trainer was goed en de inhoud sloot aan bij onze wens.

Reactie Job Education:

Bedankt voor jullie review en tot de volgende keer!

IVVW

Op voorhand goed contact en er is geleverd wat we verwachtten. Zodoende heel tevreden over de samenwerking.

Reactie Job Education:

Bedankt voor je beoordeling! We vonden het een fijne samenwerking. Tot de volgende keer!

Desiree den Ouden

Goed.