JLM Glas

Harry de Ruiter

Bestellen is gemakkelijk, levering binnen 2 weken dus relatief snel. Vriendelijke chauffeur die niet te beroerd was om te helpen het glas op een veilige manier neer te zetten.

HR++

Snelle levering aan huis, vriendelijke bezorger, mooie voorzetraampjes.

Goede service en vriendelijk

Bestelling online gaat zeer gemakkelijk en snel. Prijzen concurrerend dus prima. Levertijd lang ( 2 weken na bestelling), maar dat schijnt gebruikelijk te zijn omdat het maatwerk is. Ramen keurig en...

Dubbelglas

dhr. G. van der Blom

Onze ervaring was helemaal prima.
Een leuk, spontaan en vakkundig gesprek met de eigenaresse bij ons bezoek aan dit bedrijf.
Een snelle en correcte levering van hetgeen besteld was.

klantvriendelijkheid
gecombineerd met een goede eerlijke prijs.

Dat ze het plaatsen van het glas ook zouden kunnen verzorgen.
Deze optie bieden ze wel met een ander bedrijf.
Maar de prijs die wij daarvan ontvingen was wel heel erg hoog.
Vandaar dat wij het zelf maar geplaatst hebben.
Maar als zij een redelijke en eerlijke prijs hiervoor zouden hebben aangeboden, JLM glas zelf dus, hadden wij daar zeer zeker voor gekozen

gelaagd glas

Mooie prijs en betrouwbaar.

bij mij had de levering vertraging door breuk, maar dan wordt je netjes ingelicht dat het iets langer gaat duren.

?

gehard glas bestellen

erik`s scheepsinterieur bedrijf

Ik ben blij met jullie website heel makkelijk om te bestellen Ik vind jullie ook heel behulpzaam bij vragen

ik was erg onder de indruk van jullie chauffeur die mij telefonisch niet kon bereiken langs kwam, mij hielp met glas aan boord te sjouwen, en vervolgens een deel van het glas ook met mij naar een ander schip hielp dragen. hierbij bleef hij constant aardig en behulpzaam.

Goede klantvriendelijkheid !

Goede service, makkelijk schakelen

Prima afhandeling van een eenvoudige eenmalige order.

Telefonisch prima geholpen bij navraag levertijd. Voorspelde tijdstip van levering werd ook op de dag nagekomen. Chauffeur goed geholpen bij netjes binnen opslaan van het glas.

Geen bijzonderheden

Glas bestellen / mat glas

Ben

Afspraak is Afspraak , klant vriendelijk en correcte levering.

Klantvriendelijkheid.

Geen.

Dubbel glas.

Glas geleverd zoals besteld vriendelijke bezorging die het glas op de gewenste plek bracht en fijn dat het vertrouwen wordt gegeven om achteraf te betalen

Het zou fijn zijn om wat meer info over de bezorging te krijgen. B.v een mailje 's ochtends dat het glas onderweg is.