Hogeweg

kas lekt enorm

Verbeterpunten en/of tips

Telefonisch hulp schiet je niets op slecht afvies

Beste meneer/mevrouw Hogeweg,
Wat vervelend te horen dat u niet tevreden bent over uw tuinkas.
Beste meneer/mevrouw Hogeweg,
Wat vervelend te horen dat u niet tevreden bent over uw tuinkas.
Onze tuinkassen zijn niet waterdicht, in onze product specificaties op de website kunt u dit eventueel terug lezen. Wel is het mogelijk om de tuinkas op bepaalde punten af te dichten. Indien u hier een uitleg over wil, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 9.00 - 17.00 uur.

Tiebosch

Heb een tijdje geleden een forestar tuinkas gekocht naar 3 weken klapte spontaan een raam service kennen ze niet ben sindsdien bezig om de kas water dicht te krijgen dus tevreden neeee

Verbeterpunten en/of tips

Een beetje coulance zou niet misstaan

Beste meneer Tiebosch,
Vervelend te horen dat u niet tevreden bent! Uiteraad ook nog even een reactie vanuit Jimmy at Work.
De oorzaak van het 'spontaan' springen van een raam is meestal te...
Beste meneer Tiebosch,
De oorzaak van het 'spontaan' springen van een raam is meestal te wijten aan het niet waterpas staan van de tuinkas. Hierdoor komt er spanning te staan op de profielen waardoor de mogelijkheid bestaat dat een raam spontaan springt. Tevens zijn onze tuinkassen niet 100% waterdicht, dit staat ook vermeld op de website en kunt u terug vinden onder het kopje product specificaties.
Mocht u nog vragen hebben, kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen.

Flederus

Pergola pratt sohne 4x3

Kwaliteit is top. De pergola staat nu een jaar en alles is na tevredenheid gegaan.

Nvt

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback.
Wij wensen u veel plezier van uw Pergola!

F. Kasander

Paar weken geleden een overkapping ( pergola) van 3×3 gekocht. Het product is goed maar de gebruiksaanwijzing is waardeloos en zeer onduidelijk.

Goed product

Verbeterpunten en/of tips

Gebruiksaanwijzing vervangen door een duidelijke gebruiksaanwijzing

Beste familie Kasander,
Beste familie Kasander,
Bedankt voor uw review. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over het product. Jammer dat de handleiding niet duidelijk was. Uiteraard staan wij als klantenservice voor u klaar om u gedurende de opbouw te helpen op afstand. Daarnaast zijn we continu bezig met het verbeteren van onze handleidingen. Uw feedback nemen we hierin zeker mee. U kunt te allen tijde contact opnemen met onze klantenservice.

Albert Hollemans

Vorig jaar hebben wij een FourSeasons100 tuinkas gekocht en daar is dit jaar een schaduwdoek op gemonteerd. Wij zijn erg blij met deze kas, is inmiddels al aardig groen van binnen met allerlei... Vorig jaar hebben wij een FourSeasons100 tuinkas gekocht en daar is dit jaar een schaduwdoek op gemonteerd. Wij zijn erg blij met deze kas, is inmiddels al aardig groen van binnen met allerlei groentes en fruit.
Het bouwen van de kas is zeker niet in een paar uur gedaan. Als je nauwkeurig de handleiding volgt en exact de goede onderdeel nummers gebruikt dan lukt het zeker. De meegeleverde handleiding was in Engelse taal. Vond ik wel wat vreemd want er is ook een Nederlandse versie.
Wat betreft de handleidingen is er nog wel wat te winnen en kunnen nog wel wat duidelijker.
Het frame van de kas is erg degelijk, er is goed nagedacht over de verbinding en niet onbelangrijk het ziet er erg mooi uit. Monteren moet je wel met twee personen doen, vooral het glas plaatsen vond ik nogal spannend. Zonder schade gemonteerd, er was 1 raamstijl beschadigd.
Na melding bij de klantenservice werd dit binnen een dag nageleverd.
Deze kas is een aanrader en JimmyAtWork een prima leverancier.

Degelijk, goed verpakt geleverd, goede klantenservice, erg mooi resultaat

Verbeterpunten en/of tips

Handleidingen in Nederlandse taal en op sommige punten duidelijk maken

Beste meneer Hoolemans,
Beste meneer Hoolemans,
hartelijk dank voor uw positieve feedback en fijn te horen dat u zo tevreden bent. We nemen uw opmerking over de handleiding zeer ter harte en zullen deze blijven verbeteren zodat het helemaal duidelijk is voor iedereen. Geniet van uw tuinkas!

Bart

Vanaf het bezoek in de toonzaal tot aan levering en installatie zeer tevreden van de service en geleverde materialen.

Zeer klantvriendelijk

Beste meneer Mangelschots,
Beste meneer Mangelschots,
Heel erg bedankt voor deze positieve feedback! We waarderen uw woorden enorm. Dit is een goede stimulance zodat we onze service, produkten en zorg alleen maar blijven verbeteren.
We wensen u heel veel plezier met uw pergola toe!

Leonard

Tres contant

Reponse rapide et tres aimable

9.9/10

Cher Monsieur Seder,
Quel plaisir d'apprendre que tout s'est déroulé à votre satisfaction. Nous espérons que vous apprécierez votre abri de voiture !
Cordialement,

Plukon Goor

Alleen maar goede ervaring met dit bedrijf !! Zeer vriendelijke contactpersoon en een bedrijf die een goede service en nazorg hoog in het vaandel hebben staan naar hun klanten (in dit geval naar ons... Alleen maar goede ervaring met dit bedrijf !! Zeer vriendelijke contactpersoon en een bedrijf die een goede service en nazorg hoog in het vaandel hebben staan naar hun klanten (in dit geval naar ons bedrijf) toe !! Wij zijn in ieder geval zéér tevreden !!!

Service, communicatie en levering van product (tijd).

Beste meneer Foss,
Beste meneer Foss,
Heel erg bedankt voor deze positieve feedback! We waarderen uw woorden enorm. Dit is een goede stimulance zodat we onze service, produkten en nazorg alleen maar blijven verbeteren.

Margot

Vlot en goed

Heel sympathieke man die kwam leveren tot zelfs in de gang.😅 Snelle communicatie (Ik maakte een foutje in mijn bestelling en 30minuten later kreeg ik telefoon om het na te vragen.) Echt top!

Verbeterpunten en/of tips

Niets speciaals. Het was even zoeken voor de review te schrijven😅

Beste mevrouw Boudry,
Beste mevrouw Boudry,
Wat fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Ik zal het compliment delen met onze vervoerder. Daar zullen ze erg blij mee zijn. Wij wensen u nog veel plezier met uw metalen tuinhuis!

Vandekerkhof

Metalen tuinhuis : Leverancier zeer behulpzaam, goede handleiding maar wel iets langer bezig dan voorzien, 2 plexi ramen hadden andere kleur en en enkele dagen later reeds andere geleverd. Zeer... Metalen tuinhuis : Leverancier zeer behulpzaam, goede handleiding maar wel iets langer bezig dan voorzien, 2 plexi ramen hadden andere kleur en en enkele dagen later reeds andere geleverd. Zeer tevreden.

Na service en communicatie

Verbeterpunten en/of tips

Tijdig verwittigen van levering.

Beste heer Vandekerkhof,
Beste heer Vandekerkhof,
Heel erg bedankt dat voor deze positieve feedback! Dat 2 plexiglas ramen een andere kleur hadden, had niet mogen gebeuren. Gelukkig is dit naar uw tevredenheid opgelost. Wij zullen dit ook intern verder oppakken zodat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Wij wensen u veel plezier met uw metalen tuinhuis.