Jeannette

Dit is de 2e keer dat wij een tijdschrift via Jilster hebben gemaakt. Wederom goede ervaringen. Mooie software, veel mogelijkheden. Dit keer het tijdschrift laten drukken met een harde kaft. Dat... Dit is de 2e keer dat wij een tijdschrift via Jilster hebben gemaakt. Wederom goede ervaringen. Mooie software, veel mogelijkheden. Dit keer het tijdschrift laten drukken met een harde kaft. Dat ziet er prachtig uit. Bij een volgend tijdschrift zullen we zeker weer van Jilster gebruik maken.

Reactie Jilster B.V.:

Gaaf Jeanette. We danken je voor jouw feedback.

Esther

In het begin is het even zoeken hoe het precies werkt, maar als je dat eenmaal weet, kun je een prachtig tijdschrift maken. Klantenservice is heel vriendelijk en behulpzaam!

Dank je wel Esther.
Het hele team is blij met jouw reactie. We gaan door :)

Bram

Mooi programma. Even wennen bij gebruik, maar bij het stellen van vragen , krijg je snel antwoord.
Tijdschrift gemaakt ter gelegenheid van 50 jarige huwelijk.
Zag er erg mooi uit. Zeer...
Tijdschrift gemaakt ter gelegenheid van 50 jarige huwelijk.
Zag er erg mooi uit. Zeer mooi gedrukt en de foto's waren zeer scherp.
Het is wel erg duur om meerdere tijdschriften te bestellen.

Beste Bram,
Dank voor je feedback en compliment. Zeer waardevol. Net als jouw tijdschrift denk ik.

Sandra

Voor een verjaardag een tijdschrift gemaakt. De online software die je kunt gebruiken is erg fijn. Daarnaast was het tijdschrift snel in huis en van uitstekende kwaliteit.

Reactie Jilster B.V.:

Fijn Sandra. Hier doen we het voor.
We nodigen je graag uit veel mensen blij te maken hiermee.

Het Jilster-sterrenteam

Uitstekende ervaring met dit bedrijf! Een erg mooi tijdschrift en een fijn programma om in te werken. Geplaatste foto’s waren duidelijk en scherp! Het tijdschrift viel dan ook in de smaak. Verder... Uitstekende ervaring met dit bedrijf! Een erg mooi tijdschrift en een fijn programma om in te werken. Geplaatste foto’s waren duidelijk en scherp! Het tijdschrift viel dan ook in de smaak. Verder een zeer nette en snelle service!!

Reactie Jilster B.V.:

Dank je wel. We zijn blij met het succes.
We wensen je veel plezier met de toekomstige magazines.

Hans Debruyne

Tijdschrift aangemaakt voor feest nav 70ste verjaardag van mijn broer. Magazine had zeer veel bijval en ging de ganse namiddag van hand tot hand. Bij de opmaak kende ik wat problemen maa Jilster... Tijdschrift aangemaakt voor feest nav 70ste verjaardag van mijn broer. Magazine had zeer veel bijval en ging de ganse namiddag van hand tot hand. Bij de opmaak kende ik wat problemen maa Jilster stond me steeds inmiddellijk bij via chat of mail en zelfs eens telefonisch. Ze namen er alle tijd voor tot het probleem was opgelost. (bedankt Marc voor je geduld). Zij volgden nog op of mijn ontwerp/bestelling correct was toegekomen. Dikke duim voor deze service !!

Graag gedaan Hans :)

Marc

Wij hebben voor een collega die met pensioen gaat een mooie glossy gemaakt.
Er was iets niet duidelijk. Ik heb via mail de vraag gesteld aan jilster en netjes antwoord ontvangen.

Reactie Jilster B.V.:

Dank je wel voor deze feedback.
We blijven gemotiveerd :)

Het Jilster-sterrenteam

We hebben de tijdschriften vorig weekend aan onze ouders en de gasten van hun 50-jarig huwelijksfeest uitgereikt. Iedereen vond het superleuk en heel professioneel. Er is nog de hele week over... We hebben de tijdschriften vorig weekend aan onze ouders en de gasten van hun 50-jarig huwelijksfeest uitgereikt. Iedereen vond het superleuk en heel professioneel. Er is nog de hele week over gepraat. Het programma werkt goed maar niet helemaal perfect. We vonden het moeilijk om samen te werken en ook de foto’s bewerken is niet altijd gemakkelijk geweest. Er zijn wel veel leuke clips, achtergronden en sjabloons beschikbaar die het werk vergemakkelijken en alles een heel professionele uitstraling geven. Wat we erg goed vonden was de kwaliteit van het gedrukte tijdschrift: mooie papierkwaliteit en mooie kleuren.

Wat een vreselijk programma is dit.
Na uren gespendeerd te hebben om iets te creëren denk je er later weer aan te kunnen werken. Helaas pindakaas, alles weg!

Marjon van Dam

Voor het eerst een blad gemaakt met meerdere redactieleden, 23 in totaal. Blad gemaakt voor de leraar van de middelbare school waar onze kinderen op hebben gezeten of nog zitten. Na 11 jaar Latijnse... Voor het eerst een blad gemaakt met meerdere redactieleden, 23 in totaal. Blad gemaakt voor de leraar van de middelbare school waar onze kinderen op hebben gezeten of nog zitten. Na 11 jaar Latijnse les en Antieke Cultuur te hebben gegeven aan
ouders was het 16 april de laatste les. Iedereen kon op zijn eigen manier vorm geven aan een bedankje. Daarnaast het blad gevuld met veel onderwerpen die hij door de jaren heen heeft behandeld, de Latijnse boeken die we hebben behandeld, herinneringen aan de Romereis die we in 2014 hebben gemaakt en nog meer.
Iedereen was enthousiast over het resultaat en hijzelf was blij verrast met het blad.

Reactie Jilster B.V.:

Dank je wel Marjon. Je maakt ook ons blij door ons te betrekken in jouw positieve ervaring. Erg leuk om te lezen.
Groetjes,
Marc, Supporter van Jilster