Super mooi resultaat! En.. gedurende het proces ook heel fijn geholpen door de mensen van Jilster!!

Dank je Marjon.
We blijven ons best doen :)
Om je te helpen het zo mooi mogelijk te maken.
Jilsterteam

Team Professionals Soa Aids Nederland

Geduld is een schone zaak en die vind je met het gebruik van Jilster weer terug. Van te voren alle pagina's PDF-klaar gemaakt met bladnummers en dan is het een kwestie van uploaden. En dat gaat niet... Geduld is een schone zaak en die vind je met het gebruik van Jilster weer terug. Van te voren alle pagina's PDF-klaar gemaakt met bladnummers en dan is het een kwestie van uploaden. En dat gaat niet altijd even vlot maar je krijgt er uiteindelijk wel een mooi tijdschrift voor terug.

Reactie Jilster B.V.:

Dank je wel voor je waardering.
We gaan het komende maanden nog sneller maken. Dat is een belofte.
Jilsterteam

Diana Zoon

Erg leuk programma. Ik heb er al uren plezier aan beleefd.
Gebruik vooral ook de hulpdesk, dat scheelt je veel tijd met zoeken.

Reactie Jilster B.V.:

Super om te horen Diana, dankjewel voor je complimenten :)

Lotte de Roos

Op zich een prima site om mee te werken, alleen lukt het met een macbook air niet om teksten te plakken op een pagina. Dus alles moet worden overgetypt, dit is wel een minpuntje. Ook worden dingen... Op zich een prima site om mee te werken, alleen lukt het met een macbook air niet om teksten te plakken op een pagina. Dus alles moet worden overgetypt, dit is wel een minpuntje. Ook worden dingen af en toe anders opgeslagen dan dat je het bedoelt, dit is erg jammer als je er te laat achter komt, wat in ons geval zo was. Wel een mooie druk van het tijdschrift!

Beste Roos,
Dankjewel voor je review en je compliment.
Wat betreft het het plakken van teksten, werkt bij Apple de sneltoets cmd+V (cmd+X voor knippen en cmd+C voor kopiëren)....
Beste Roos,
Dankjewel voor je review en je compliment.
Anne Sophie
Jilster Service

Maurits de Vries

Makkelijk om mee te werken, goede service gekregen bij gestelde vragen. Wederom een mooi eindproduct kunnen maken. Super!

Reactie Jilster B.V.:

Dankjewel voor je compliment, Maurits :)

Heidi

Altijd prettig mee te werken. Even wennen aan de vernieuwde versie. Veel voordelen. Ik mis wel het knippen en plakken. Als ik bv tekst elders vandaan haal of uiteindelijk gedeeltelijk op een andere... Altijd prettig mee te werken. Even wennen aan de vernieuwde versie. Veel voordelen. Ik mis wel het knippen en plakken. Als ik bv tekst elders vandaan haal of uiteindelijk gedeeltelijk op een andere pagina wil plaatsen

Reactie Jilster B.V.:

Dank je Heidi voor je goede review.
Het knippen plakken kan wel, dus neem gerust even contact op met onze Service voor toelichting.
Het Jilster Sterrenteam

De samenwerking met Jilster verliep prima. Kreeg snel antwoord op vragen waar ik mee zat. Er is goed met het programma te werken en al doende kom je vanzelf achter de mogelijkheden die het programma... De samenwerking met Jilster verliep prima. Kreeg snel antwoord op vragen waar ik mee zat. Er is goed met het programma te werken en al doende kom je vanzelf achter de mogelijkheden die het programma biedt. De afwerking van het tijdschrift is erg mooi. Ook de aflevering van het tijdschrift verliep vlotjes.

Reactie Jilster B.V.:

Dank je wel voor de feedback :)
Groeten,
Jilster

Petra

Voor een 35 jarig huwelijk een tijdschrift gemaakt met allemaal verhalen, anekdotes, interviews en een heleboel foto’s. Is verslavend om mee bezig te zijn... Er kan nog wel wat verbeterd worden aan... Voor een 35 jarig huwelijk een tijdschrift gemaakt met allemaal verhalen, anekdotes, interviews en een heleboel foto’s. Is verslavend om mee bezig te zijn... Er kan nog wel wat verbeterd worden aan het programma maar uitstekende en snelle hulp bij vragen en onduidelijkheden. Tijdschrift zag er prachtig uit met goede kwaliteit foto’s. Super blij mee en de ontvangers waren er heel blij mee.

Reactie Jilster B.V.:

Dank je Petra. We zijn blij dat het een succes was. Als mensen hierdoor stralen hebben wij onze bijdrage geleverd.

Jeannette

Dit is de 2e keer dat wij een tijdschrift via Jilster hebben gemaakt. Wederom goede ervaringen. Mooie software, veel mogelijkheden. Dit keer het tijdschrift laten drukken met een harde kaft. Dat... Dit is de 2e keer dat wij een tijdschrift via Jilster hebben gemaakt. Wederom goede ervaringen. Mooie software, veel mogelijkheden. Dit keer het tijdschrift laten drukken met een harde kaft. Dat ziet er prachtig uit. Bij een volgend tijdschrift zullen we zeker weer van Jilster gebruik maken.

Reactie Jilster B.V.:

Gaaf Jeanette. We danken je voor jouw feedback.

Esther

In het begin is het even zoeken hoe het precies werkt, maar als je dat eenmaal weet, kun je een prachtig tijdschrift maken. Klantenservice is heel vriendelijk en behulpzaam!

Dank je wel Esther.
Het hele team is blij met jouw reactie. We gaan door :)