We hebben een prachtig mooi huwelijksmagazine gemaakt, het bruidspaar en de gasten waren erg enthousiast over het resultaat(lees kwaliteit)! Fijne hulp gehad toen we op het laatste moment toch nog... We hebben een prachtig mooi huwelijksmagazine gemaakt, het bruidspaar en de gasten waren erg enthousiast over het resultaat(lees kwaliteit)! Fijne hulp gehad toen we op het laatste moment toch nog een paar foutjes hadden ontdekt, snelle service, echt top! Een dik compliment voor het team van Jilster!

Dank je wel :)
Een tien is mooi.

Fijne zomer.

Hartelijke groet,
Het Jilster-team

TP Heesch

Super leuke glossy gemaakt voor een collega die met pensioen ging.Sommige collega’s hadden moeite met hun inspiratie. Toen ze eenmaal de smaak te pakken hadden waren ze niet te stoppen. Hij is erg... Super leuke glossy gemaakt voor een collega die met pensioen ging.Sommige collega’s hadden moeite met hun inspiratie. Toen ze eenmaal de smaak te pakken hadden waren ze niet te stoppen. Hij is erg mooi geworden en het was een super leuk cadeau om te geven.

Reactie Jilster B.V.:

Wauw, wat mooi om te horen :) Dankjewel voor jouw feedback. Gaaf dat jullie met Jilster zo'n mooie glossy hebben kunnen maken voor jullie collega.

Annemarie

We hebben een blad gemaakt voor onze jarige zus. De sjablonen zijn leuk, het tijdschrift is heel mooi geworden maar het is een programma waar echt niet mee te werken is. Vaak liep het vast, soms was... We hebben een blad gemaakt voor onze jarige zus. De sjablonen zijn leuk, het tijdschrift is heel mooi geworden maar het is een programma waar echt niet mee te werken is. Vaak liep het vast, soms was de tekst opeens weg, je kunt niet knippen en plakken vanuit een document, als je het blad wilt verzenden om te bestellen moet je elke pagina gereed maken, dit duurt heel lang, sjablonen van foto’s kun je niet zo overnemen, lettertypen zijn alleen over te nemen als je de eerste letter laat staan, etc, etc...Hopelijk wordt dit allemaal gauw verbeterd want zo is het echt niet werkbaar. Jammer!

Wil Mes

Een glossy voor het huwelijk van onze zoon. Heel mooi geworden, iedereen was onder de indruk van de mooie kwaliteit

Renate

Leuk tijdschrift om als cadeau te geven en zeer goede, snelle service! Ook contact met klanterservice verliep uitstekend en zeer snel!

Reactie Jilster B.V.:

Heel erg bedankt voor de complimenten, Renate. Wij waarderen dit zeer :)

Bart Werkstra

Niet te doen, alles liep vast

Reactie Jilster B.V.:

Vervelend om te horen, Bart. Vanaf 22 juli zullen er met de overgang naar het nieuwe ontwerpprogramma veel verbeteringen worden doorgevoerd. Het kan dus zo zijn dat je nu een aantal keer vast bent... Vervelend om te horen, Bart. Vanaf 22 juli zullen er met de overgang naar het nieuwe ontwerpprogramma veel verbeteringen worden doorgevoerd. Het kan dus zo zijn dat je nu een aantal keer vast bent gelopen door deze transitie. Onze excuses voor het ongemak. We willen het werken met Jilster graag zo makkelijk mogelijk voor je maken. Daarom willen we je aangeven dat je altijd contact met ons kan opnemen en ons om hulp kan vragen. Het Jilsterteam staat voor je klaar :)

Dolores

We hebben een glossy gemaakt voor onze vriendin die werd 50. Wat is hij mooi geworden en ze was er zo blij mee. Alle leuke, mooi en ontroerende verhalen en foto's van vroeger en nu gebundeld. We hebben een glossy gemaakt voor onze vriendin die werd 50. Wat is hij mooi geworden en ze was er zo blij mee. Alle leuke, mooi en ontroerende verhalen en foto's van vroeger en nu gebundeld.
Wanneer je het initiatief neemt om dit te doen, wees er dan wel op bedacht dat er een hoop mensen zijn die ondersteuning nodig hebben ;-) Je moet hier dus wel wat tijd voor in ruimen. Je bent Hoofdredacteur, eindredacteur en helpdesk ineen! En dat is absoluut de moeite waard.

Reactie Jilster B.V.:

Wat een mooie review! Dankjewel dat je hiervoor de tijd hebt genomen :) we zijn blij om te horen dat je een mooie glossy hebt kunnen maken voor jouw vriendin.

Quirine

Handige site, snel en nuttig antwoord op vragen, prachtig eindresultaat!

Reactie Jilster B.V.:

Fijn om te horen Quirine :) mooie feedback. Heel erg bedankt voor jouw review.

Jeroen Bosch Ziekenhuis

Wij hebben een glossy gemaakt ter gelegenheid van de pensionering van een gewaardeerde en markante collega, genoeg stof om items over te maken dus! En dat heeft hij geweten. Hij maar ook en... Wij hebben een glossy gemaakt ter gelegenheid van de pensionering van een gewaardeerde en markante collega, genoeg stof om items over te maken dus! En dat heeft hij geweten. Hij maar ook en misschien wel vooral zijn vrouw en drie zonen genieten er van! Het is een gebruikersvriendelijk concept en verslavend om mee bezig te zijn, complimenten Jilster!
Eén minpuntje, een foto plaatsen over twee pagina's is erg lastig, misschien dat daar nog aan gewerkt kan worden?

Reactie Jilster B.V.:

Heel erg bedankt voor jouw complimenten :) wat gaaf dat jullie zo'n mooi blad met Jilster hebben kunnen maken voor jullie collega. Wij werken hard om het programma te verbeteren en waarderen daarom... Heel erg bedankt voor jouw complimenten :) wat gaaf dat jullie zo'n mooi blad met Jilster hebben kunnen maken voor jullie collega. Wij werken hard om het programma te verbeteren en waarderen daarom jullie feedback zeer. Het staat dan ook op de planning om het maken van een zogeheten spread te vergemakkelijken. Nogmaals dank.

Radha

Ik heb een tijdschrift voor mijn vriend gemaakt. Jilster is echt een handig en mooi programma voor het maken van een bijzonder cadeau! Ik ben een echte fan geworden ...programma is gemakkelijk te... Ik heb een tijdschrift voor mijn vriend gemaakt. Jilster is echt een handig en mooi programma voor het maken van een bijzonder cadeau! Ik ben een echte fan geworden ...programma is gemakkelijk te bedienen, genoeg voorbeelden/sjablonen/plaatjes en creatieve mogelijkheden. Echt top!!

Reactie Jilster B.V.:

Wauw, dankjewel voor je mooie complimenten, Radha. We zijn blij dat je fan bent van Jilster :)