Melanie Jacobs

Eindresultaat is echt top geworden! Je bent er wat meer tijd aan kwijt dan verwacht, en het ligt er helemaal aan wat je voor input van collega's & vrienden krijgt. Maar het is zo de moeite waard.

Tijdschrift voor vriendin gemaakt met inbreng van vele familie en vrienden. Is een erg mooie glossy geworden, zeer waardevolle tastbare herinnering die erg dankbaar werd ontvangen.
Platform...

Charles van der Wal

Super - ziet er mooi uit en goed geholpen met een herdruk nadat ik een pagina vergeten was, de herdruk kwam ook mooi op tijd! Volgend jaar is er weer een afscheid - dan gaan we Jilster weer...

Reactie Jilster B.V.:

Hi Charles, dankjewel voor jouw mooie woorden. Gaaf om te horen. Wat een compliment dat jullie volgend jaar weer jullie afscheidsboek met Jilster gaan maken.

Diana Zoon

Super programma en zo leuk om te maken! Ondersteuning van de helpdesk is ook uitstekend én snel.
Heb inmiddels al voor meerdere gelegenheden tijdschriften gemaakt:
- 25 jarige bruiloft...

Reactie Jilster B.V.:

Wauw, Diana, dankjewel voor jouw mooie woorden. Superleuk om dit teruggekoppeld te krijgen. Gaaf dat je al zoveel mooie tijdschriften met Jilster hebt kunnen maken :)

Ingrid Jonathans

Zeer positief

Reactie Jilster B.V.:

Dankjewel voor je compliment, Ingrid :) we zijn blij dit te horen.

Mireille Awater

Het tijdschrift is echt heel erg gaaf geworden.
Daarnaast is jullie service super, want het is allemaal goed gekomen nadat ik een foutief leveringsadres had opgegeven.

Reactie Jilster B.V.:

Te gek, Mireille :) dankjewel voor jouw mooie woorden. Dit waarderen wij zeer. Veel plezier van jouw tijdschrift.

Marjan

Het tijdschrift is supermooi geworden, wel goed om een glossy buitenkant te nemen.
En de levering was heel snel!

Reactie Jilster B.V.:

Dankjewel, Marjan. Wat een mooie feedback. Erg fijn om te horen over jouw ervaring met Jilster :)

Debby

Het is een prachtig tijdschrift geworden en snelle levering, top!

Desiree Van Haaften

Een mooi boek gemaakt ter gelegenheid van afscheid collega (pensioen) zag er fantastisch uit!

Pauline de Kroon

Het levensboek dat als bruidscadeau gemaakt is voor mijn broer en schoonzus is een groot succes geworden. Met familie en vrienden hebben we er samen aan gewerkt. Het boek is prachtig geworden. Door...