Gity

Zeer tevreden over het resultaat en vooral de service! Ze zijn zeer behulpzaam en staan je te woord als je ze nodig hebt. Mooi werk... ERG Bedankt!!!

Nautilus SO

Voor groep 8 hebben we een afscheidstijdschrift gemaakt. De kinderen mochten hun eigen pagina maken. Ze hebben dat vol enthousiasme gedaan. Het eindresultaat was super. Snel geleverd, goede... Voor groep 8 hebben we een afscheidstijdschrift gemaakt. De kinderen mochten hun eigen pagina maken. Ze hebben dat vol enthousiasme gedaan. Het eindresultaat was super. Snel geleverd, goede klantenservice. Wij zijn zeer tevreden!

Reactie Jilster B.V.:

Gaaf om te horen :) dankjewel voor jullie mooie woorden. We zijn blij dat jullie met Jilster zo'n mooi tijdschrift hebben kunnen maken. Veel plezier ervan!

Marleen

Een tijdschrift gemaakt voor een collega die afscheid nam. Heel mooi programma, vraagt wel doorzettingsvermogen als je doorhebt hoe het werkt is het erg leuk om te maken,daarom de pagina's maar aan... Een tijdschrift gemaakt voor een collega die afscheid nam. Heel mooi programma, vraagt wel doorzettingsvermogen als je doorhebt hoe het werkt is het erg leuk om te maken,daarom de pagina's maar aan laten leveren en zelf verder bewerkt. Veel mogelijkheden. Mooi resultaat en snelle levering.

Reactie Jilster B.V.:

Dankjewel voor jullie mooie review. We waarderen het erg dat je hier de tijd voor hebt genomen. Supergaaf om te horen dat jullie zo tevreden zijn en een mooi tijdschrift hebben kunnen maken. Veel... Dankjewel voor jullie mooie review. We waarderen het erg dat je hier de tijd voor hebt genomen. Supergaaf om te horen dat jullie zo tevreden zijn en een mooi tijdschrift hebben kunnen maken. Veel plezier ervan!

Afscheidstijdschrift voor de juf gemaakt. Superleuk eindresultaat. Mooi papier, mooi gedrukt. Veel mogelijkheden binnen het ontwerpprogramma. Zou hier en daar nog beter kunnen;-) Bijvoorbeeld de... Afscheidstijdschrift voor de juf gemaakt. Superleuk eindresultaat. Mooi papier, mooi gedrukt. Veel mogelijkheden binnen het ontwerpprogramma. Zou hier en daar nog beter kunnen;-) Bijvoorbeeld de vorm van foto's aanpassen, aan twee pagina's naast elkaar op je scherm werken. e.d. Maar vergeleken met andere opties verreweg de beste aanbieder! Ook snel in het afleveren. Wel duur overigens. bijna € 40,- voor 1 glossy...

Reactie Jilster B.V.:

Wauw, Heidi. Wat een mooie review heb je geschreven. Ook dank voor jouw feedback. Hier hechten we veel waarde aan. Gaan/zijn aan de slag met jouw suggesties :)

Avond4daagseNesselande

Het tijdschrift is prachtig geworden! Mooi papier mooie afdruk! Fijn programma, alleen foto's uploegen werkt niet altijd even soepel.

Reactie Jilster B.V.:

Dankjewel voor jouw review, Petra. Tof dat je het programma als fijn hebt ervaren. Te gek dat je zo'n mooi tijdschrift met Jilster hebt gemaakt. Veel plezier ervan :)

Het tijdschrift voor een afscheid nemende collega is super mooi geworden.
Het tijdschrift voor een afscheid nemende collega is super mooi geworden.
Het vergt enige inzet van de redacteuren en het programma zou iets vlotter kunnen werken maar al met al een prettige manier van werken.
Kwaliteit van de afdruk was ook boven verwachting.

Reactie Jilster B.V.:

Dankjewel voor jullie waardering :) Wat gaaf dat jullie zo'n mooi tijdschrift voor jullie collega met Jilster hebben gemaakt.

Afscheidstijdschrift gemaakt voor groep 8.
Super mooi geworden. Mooie kwaliteit papier.

Reactie Jilster B.V.:

Gaaf om te horen, Karin :) dankjewel voor jouw waardering. Hartelijke groet, het Jilsterteam

Arno schapendonk

Mooi huwelijks tijdschrift gemaakt voor onze zoon en schoondochter . Met hulp van jilster een onvergetelijk boek geworden

Miriam Gossens

Tijdschrift gemaakt voor een goede vriendin die 50 jaar is geworden. Een zeer gewaardeerd cadeau. Het was voor mij de eerste keer om met Jilster te werken, zeker niet de laatste keer. Je moet er... Tijdschrift gemaakt voor een goede vriendin die 50 jaar is geworden. Een zeer gewaardeerd cadeau. Het was voor mij de eerste keer om met Jilster te werken, zeker niet de laatste keer. Je moet er even handigheid in krijgen. En als je op tijd begint en input krijgt dan is het al feest achter de laptop.

Zeer gebruiksvriendelijk, prachtig resultaat en goede kwaliteit papier.