Arno schapendonk

Mooi huwelijks tijdschrift gemaakt voor onze zoon en schoondochter . Met hulp van jilster een onvergetelijk boek geworden

Miriam Gossens

Tijdschrift gemaakt voor een goede vriendin die 50 jaar is geworden. Een zeer gewaardeerd cadeau. Het was voor mij de eerste keer om met Jilster te werken, zeker niet de laatste keer. Je moet er...

Zeer gebruiksvriendelijk, prachtig resultaat en goede kwaliteit papier.

Melanie Jacobs

Eindresultaat is echt top geworden! Je bent er wat meer tijd aan kwijt dan verwacht, en het ligt er helemaal aan wat je voor input van collega's & vrienden krijgt. Maar het is zo de moeite waard.

Tijdschrift voor vriendin gemaakt met inbreng van vele familie en vrienden. Is een erg mooie glossy geworden, zeer waardevolle tastbare herinnering die erg dankbaar werd ontvangen.
Platform...

Charles van der Wal

Super - ziet er mooi uit en goed geholpen met een herdruk nadat ik een pagina vergeten was, de herdruk kwam ook mooi op tijd! Volgend jaar is er weer een afscheid - dan gaan we Jilster weer...

Reactie Jilster B.V.:

Hi Charles, dankjewel voor jouw mooie woorden. Gaaf om te horen. Wat een compliment dat jullie volgend jaar weer jullie afscheidsboek met Jilster gaan maken.

Diana Zoon

Super programma en zo leuk om te maken! Ondersteuning van de helpdesk is ook uitstekend én snel.
Heb inmiddels al voor meerdere gelegenheden tijdschriften gemaakt:
- 25 jarige bruiloft...

Reactie Jilster B.V.:

Wauw, Diana, dankjewel voor jouw mooie woorden. Superleuk om dit teruggekoppeld te krijgen. Gaaf dat je al zoveel mooie tijdschriften met Jilster hebt kunnen maken :)

Ingrid Jonathans

Zeer positief

Reactie Jilster B.V.:

Dankjewel voor je compliment, Ingrid :) we zijn blij dit te horen.

Mireille Awater

Het tijdschrift is echt heel erg gaaf geworden.
Daarnaast is jullie service super, want het is allemaal goed gekomen nadat ik een foutief leveringsadres had opgegeven.

Reactie Jilster B.V.:

Te gek, Mireille :) dankjewel voor jouw mooie woorden. Dit waarderen wij zeer. Veel plezier van jouw tijdschrift.

Marjan

Het tijdschrift is supermooi geworden, wel goed om een glossy buitenkant te nemen.
En de levering was heel snel!

Reactie Jilster B.V.:

Dankjewel, Marjan. Wat een mooie feedback. Erg fijn om te horen over jouw ervaring met Jilster :)