Rien van de Kerkhof

De bestelde tijdschriften werden keurig netjes verpakt afgeleverd. Zagen er prima uit. Dus kortom: helemaal 🔝.

Reactie Jilster B.V.:

Bedankt voor de positieve review, Rien! Fijn om te horen dat je de tijdschriften top vond :)

Prins Mauritsschool De Lier

Gaaf aandenken voor onze groep8ters !!

Reactie Jilster B.V.:

Fijn dat we jullie konden helpen met een gaaf aandenken te creëren. We hopen dat de groep achters er nog lang plezier aan zullen hebben!

Vera Botti

Beste, jullie hebben me zeer correct en zéér snel geholpen met het oplossen van een probleempje om de order te plaatsen, waarvoor dank.
Het was een groot plezier om via jullie site een...
Het was een groot plezier om via jullie site een tijdschrift te ontwerpen en het resultaat mocht er echt wel zijn! Iedereen 100% tevreden ! Ik zal zeker terug bij jullie een volgend project laten maken.

Reactie Jilster B.V.:

Goed om te horen dat we je zo fijn hebben kunnen helpen, Vera! We kijken er naar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn :)

Margriet

Ik ben zeer tevreden over Jilster. Het format en de werkwijze zijn niet moeilijk, er wordt goed uitleg gegeven en het geleverde product is prachtig. De service is uitstekend.

Reactie Jilster B.V.:

Bedankt voor jouw positieve woorden, Margriet! We hopen dat je nog lang geniet van jouw tijdschrift.

Conny

Superleuk om met alle collega's een tijdschrift te maken voor een collega die met pensioen is gegaan. Enthousiaste reacties en ook leuk om te zien hoe iedereen op zijn eigen manier met of zonder... Superleuk om met alle collega's een tijdschrift te maken voor een collega die met pensioen is gegaan. Enthousiaste reacties en ook leuk om te zien hoe iedereen op zijn eigen manier met of zonder gebruik te maken van alle sjabloon's tot iets moois komt.Echt een aanrader om een blijvende herinnering te maken en te geven.Ook als je vragen hebt en je stuurt een mail heb je binnen een handomdraai een antwoord.

Reactie Jilster B.V.:

Leuk om te horen dat jullie met alle collega's aan een tijdschrift gewerkt hebben, Conny. En wat fijn dat het gebruik van Jilster zo positief ervaren is!

Erwin

Het is super leuk om via Jilster een gids aan te maken, wij hebben dit gedaan voor een groep 8. Het eindproduct is fantastisch, met veel blije gezichten als gevolg. Super tevreden!

Het...

Het was het tweede jaar. Vorig jaar hebben we een proefexemplaar aangevraagd voordat we definitief gingen bestellen, en dat werkt perfect. Dit jaar dachten we het met een pdf versie te doen, om zo de laatste controle uit te voeren. Dit is niet aan te raden. De PDF versie is van een dusdanige slechte kwaliteit, dat je flink gaat twijfelen of je de gids daadwerkelijk moet gaan aanschaffen. Het was vanwege onze eerdere ervaring van een jaar ervoor dat we besloten hebben alsnog te bestellen, maar ik kan me voorstellen dat mensen afhaken op basis van de pdf.

Dit is iets voor Jilster om bewust van te zijn.

Maar het eindproduct is fantastisch, met veel blije gezichten als gevolg. Super tevreden!

Reactie Jilster B.V.:

Wat gaaf om te horen dat jullie eindproduct zo mooi is geworden, Erwin :) Dankjewel voor jouw feedback. Dit waarderen we zeer. Wat betreft de pdf die jullie hebben aangevraagd is van lage resolutie... Wat gaaf om te horen dat jullie eindproduct zo mooi is geworden, Erwin :) Dankjewel voor jouw feedback. Dit waarderen we zeer. Wat betreft de pdf die jullie hebben aangevraagd is van lage resolutie inderdaad. Deze is bedoeld om digitaal door te kijken en eventueel te printen om zo fysiek te kunnen nakijken. Uiteraard is dit niet de kwaliteit waarin uiteindelijk gedrukt wordt. We drukken namelijk in 300dpi. Nogmaals dank voor de complimenten, Erwin. Geniet van het eindproduct en de blije gezichten!

Werkt prettig, opslaan en laden van pagina’s gaat een beetje langzaam

Hi Laura,

Dankjewel voor jouw feedback. Dit waarderen wij zeer en nemen dit uiteraard ter harte :)
Veel plezier van jouw tijdschrift!

Marlous

Fijn om met sjablonen te kunnen werken, dat maakt het een echt magazine qua opmaak! Het magazine werd zeer enthousiast ontvangen door het bruidspaar, een mooi en origineel cadeau waarmee zij nog... Fijn om met sjablonen te kunnen werken, dat maakt het een echt magazine qua opmaak! Het magazine werd zeer enthousiast ontvangen door het bruidspaar, een mooi en origineel cadeau waarmee zij nog eens kunnen terugkijken op hun dag. Snelle levering en goede kwaliteit.

Reactie Jilster B.V.:

Bedankt voor je positieve woorden, Marlous. Wat fijn dat het bruidspaar zo enthousiast was met het magazine!

Suzette Van Dam

Geweldige website! Heel duidelijk wat je moet doen en gelukkig zijn er sjablonen. Scheelt een hoop werk!

Reactie Jilster B.V.:

Dankjewel Suzette voor de fijne reactie. We hopen dat je nog veel plezier van je tijdschrift zult hebben :)

Je moet het even ontdekken, maar dan maak je met gemak gebruik van alle mogelijkheden die het systeem je biedt. Wij maakten met meerdere redactieleden in binnen en buitenland een geweldig... Je moet het even ontdekken, maar dan maak je met gemak gebruik van alle mogelijkheden die het systeem je biedt. Wij maakten met meerdere redactieleden in binnen en buitenland een geweldig tijdschrift. Een pluspunt is de mogelijkheid om ook in het Engels gebruik te maken van het systeem. Het is gebruiksvriendelijk, maar je moet wel over een snelle internetverbinding beschikken. De ontvanger van het tijdschrift was blij verrast en en kon haar ogen niet geloven. Een eigen glossy!

Reactie Jilster B.V.:

Wat fijn dat jullie de ontvanger zo blij konden maken met haar eigen glossy. En wat leuk om te horen dat jullie vanuit verschillende landen met Jilster gewerkt hebben. Dankjewel voor deze fijne... Wat fijn dat jullie de ontvanger zo blij konden maken met haar eigen glossy. En wat leuk om te horen dat jullie vanuit verschillende landen met Jilster gewerkt hebben. Dankjewel voor deze fijne terugkoppeling :)