Marjolein

Als hoofdredacteur heb ik heel veel klachten over het niet opslaan gekregen. Ik dacht toen nog dat de mensen iets niet goed deden. Mijn pagina’s gingen goed. Totdat er zaterdag 24 aug bij mijzelf... Als hoofdredacteur heb ik heel veel klachten over het niet opslaan gekregen. Ik dacht toen nog dat de mensen iets niet goed deden. Mijn pagina’s gingen goed. Totdat er zaterdag 24 aug bij mijzelf ook een pagina niet werd opgeslagen. Veel werk dat opnieuw gedaan moest worden( en ja, ik sla nu vaker op tussendoor).
Nu vandaag zondag 25 augustus kom ik helemaal niet meer in het programma. Er wordt aangegeven dat de beveiliging niet op orde is of verlopen. Dus waar dit punt in een eerdere beoordeling nog werd weggewimpeld, blijkt toch niet alles op orde. Nu dus het probleem dat we met de deadline zitten en niks kunnen doen. Er intussen al heel veel tijd in hebben gestoken. Dus JILSTER, hoe nu verder?Mijn beoordeling is vandaag van een 8 naar een 4 gezakt.

Hi Marjolein,
Hi Marjolein,
Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren. De website was afgelopen 25 augustus inderdaad een periode niet online. Wij hebben deze dag hard aan de website gewerkt. De website is nu weer gewoon toegankelijk en jij kan je tijdschrift bewerken. Ik kan jou verzekeren dat de website goed beveiligd is. Mocht je vragen hebben, dan kan je ons altijd een bericht sturen of ons bellen. We willen je graag helpen en jouw 4 weer omtoveren tot een 8.
Hartelijke groet,
Het Jilsterteam

Elma

De basis van de software is mooi; maar de uitvoering er van... Veel problemen met het tijdschrift opslaan, plotseling uitgelogd worden en er blijkt ook een datalek in de site te zitten.
Dus de...
Dus de 1,5 ster is geen halve ster geworden omdat ik uiteindelijk (maar na héél veel gedoe en extra tijd) een mooi tijdschrift in elkaar heb gekregen. Net besteld en hopelijk begin volgende week in huis.
Maar voor ons de laatste keer om hier een tijdschrift te maken en ik zou het zéker niet aanbevelen als je wil dat je gegevens ergens veilig bewaard worden en niet zo maar op straat kunnen komen te liggen.

Beste Elma,
Helaas zijn er op het moment een aantal technische problemen op onze website. We proberen dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.
Wat betreft het datalek die jij benoemt. Wij...
Beste Elma,
Wat betreft het datalek die jij benoemt. Wij hebben onze beveiliging goed op orde en er is geen sprake van een datalek. Indien je er zeker van bent dat dit daadwerkelijk wel het geval is, dan zijn wij erg geinteresseerd om hier meer over te horen. We wachten je reactie hierover af.
Ik wil je verder nog heel veel plezier wensen van het tijdschrift dat volgende week bij jou binnenkomt!

DYDRA

Sinds vrijdagavond ben ik bezig met het bewerken van een magazine. Ik ben nu vandaag maandag avond nog bezig. Ik word er telkens uitgegooid!!!! Bladzijdes kunnen niet worden opgeslagen, waardoor ik... Sinds vrijdagavond ben ik bezig met het bewerken van een magazine. Ik ben nu vandaag maandag avond nog bezig. Ik word er telkens uitgegooid!!!! Bladzijdes kunnen niet worden opgeslagen, waardoor ik van alles telkens opnieuw moest schrijven en bewerken. Heel vervelend en hier door ben ik veel tijd kwijt. Aangezien ik een deadline heb komt dit echt helemaal niet uit. Nu is het niet eens mogelijk om in te loggen en krijg ik een HTTP eror. Ik kan dus nu helemaal niks. Er is niemand waar ik even snel contact mee kan opnemen, want dat kan natuurlijk alleen via de mail... Echt heel slecht. Hopelijk haal ik me deadline nog!

Hi Dydra,
Wat ontzettend vervelend dat je dit zo ervaart. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Hi Dydra,
Twee weken geleden zijn wij overgegaan naar een nieuw platform waarop veel meer mogelijk wordt. We zijn druk bezig met het doorvoeren van alle verbeteringen en doen ons uiterste best om jouw ervaring zo mooi mogelijk te maken. Ik heb zojuist proberen in te loggen in jouw account en dit gaat zonder problemen. Helaas stuurde jij jouw bericht gisteravond en hebben wij deze pas vanochtend kunnen behandelen. We willen je heel graag helpen en ondersteunen tijdens het maken van jouw tijdschrift. Schroom dus niet om contact met ons op te nemen.
We willen jou bedanken voor de feedback en nemen dit zeer serieus. We zullen jouw verbeterpunten in acht nemen en meenemen naar de toekomst.
Hartelijke groet,
Het Jilster Team

Marjolein

Programma waar iedereen mee kan werken. Duidelijk maar toch met veel mogelijkheden. Ook de klantenservice is top. Snel een duidelijk antwoord in het Nederlands. Ik zou het zeker aanbevelen en zelf... Programma waar iedereen mee kan werken. Duidelijk maar toch met veel mogelijkheden. Ook de klantenservice is top. Snel een duidelijk antwoord in het Nederlands. Ik zou het zeker aanbevelen en zelf nog een keer gebruiken. Zo leuk om je eigen tijdschrift te kunnen maken!

Reactie Jilster B.V.:

Wauw, wat een mooie feedback, Marjolein. Hier worden wij heel blij van. Gaaf dat jij zo'n mooi tijdschrift met Jilster hebt kunnen maken. Dankjewel voor jouw review :)

Super mooi tijdschrift gemaakt voor onze zoon met daarin zijn levensverhaal met foto's. Dit is het 4e tijdschrift dat ik gemaakt heb in de loop der jaren. Het blijft leuk om te doen en gemakkelijk... Super mooi tijdschrift gemaakt voor onze zoon met daarin zijn levensverhaal met foto's. Dit is het 4e tijdschrift dat ik gemaakt heb in de loop der jaren. Het blijft leuk om te doen en gemakkelijk met Jilster.

Reactie Jilster B.V.:

Dank je wel voor je positieve reactie Jolanda. De kinderen zijn inderdaad altijd enorm blij met de tijdschriften. En het is van blijvende waarde voor hen.
Je kunt daarnaast nog veel nieuwe...
Je kunt daarnaast nog veel nieuwe verbeteringen ervaren in de nabije toekomst bij Jilster.
We komen deze week met een nieuw sjabloon vooral gericht op Vakantieglossy's. Wellicht leuk voor jou ook. Het voorbeeld vind je onderaan dit bericht.
Jilster (eigenaar)

Snelle levering en van goede kwaliteit voor een goede prijs

Hi Leo,
Dank je wel voor je positieve reactie. Daar doen we het voor.
We komen deze week met...
Hi Leo,
Dank je wel voor je positieve reactie. Daar doen we het voor.

Hilde

Een woord SUPER

Hi Hilde,
Dank je wel voor SUPER-reactie :)
We zijn blij dat je er veel plezier aan beleeft. Daar doen we het voor.
Je kunt daarnaast nog veel nieuwe verbeteringen ervaren in de nabije...
Hi Hilde,
Dank je wel voor SUPER-reactie :)
We zijn blij dat je er veel plezier aan beleeft. Daar doen we het voor.

Joske

Fijn programma om een leuk tijdschrift te maken. Handig dat er al veel templates in zitten die je kunt gebruiken. Prima klantenservice die mij geholpen hebben.
Tijdschriften zagen er mooi uit....
Tijdschriften zagen er mooi uit. Allemaal blije groep 8 kinderen!

Reactie Jilster B.V.:

We zijn blij dat jullie zulke mooie tijdschriften met Jilster hebben kunnen maken, Joske. Dankjewel voor jouw feedback. Dit waarderen wij zeer.

Rien van de Kerkhof

De bestelde tijdschriften werden keurig netjes verpakt afgeleverd. Zagen er prima uit. Dus kortom: helemaal 🔝.

Reactie Jilster B.V.:

Bedankt voor de positieve review, Rien! Fijn om te horen dat je de tijdschriften top vond :)

Prins Mauritsschool De Lier

Gaaf aandenken voor onze groep8ters !!

Reactie Jilster B.V.:

Fijn dat we jullie konden helpen met een gaaf aandenken te creëren. We hopen dat de groep achters er nog lang plezier aan zullen hebben!