Joske

Fijn programma om een leuk tijdschrift te maken. Handig dat er al veel templates in zitten die je kunt gebruiken. Prima klantenservice die mij geholpen hebben.
Tijdschriften zagen er mooi uit....

Reactie Jilster B.V.:

We zijn blij dat jullie zulke mooie tijdschriften met Jilster hebben kunnen maken, Joske. Dankjewel voor jouw feedback. Dit waarderen wij zeer.

Rien van de Kerkhof

De bestelde tijdschriften werden keurig netjes verpakt afgeleverd. Zagen er prima uit. Dus kortom: helemaal 🔝.

Reactie Jilster B.V.:

Bedankt voor de positieve review, Rien! Fijn om te horen dat je de tijdschriften top vond :)

Prins Mauritsschool De Lier

Gaaf aandenken voor onze groep8ters !!

Reactie Jilster B.V.:

Fijn dat we jullie konden helpen met een gaaf aandenken te creëren. We hopen dat de groep achters er nog lang plezier aan zullen hebben!

Vera Botti

Beste, jullie hebben me zeer correct en zéér snel geholpen met het oplossen van een probleempje om de order te plaatsen, waarvoor dank.
Het was een groot plezier om via jullie site een...

Reactie Jilster B.V.:

Goed om te horen dat we je zo fijn hebben kunnen helpen, Vera! We kijken er naar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn :)

Margriet

Ik ben zeer tevreden over Jilster. Het format en de werkwijze zijn niet moeilijk, er wordt goed uitleg gegeven en het geleverde product is prachtig. De service is uitstekend.

Reactie Jilster B.V.:

Bedankt voor jouw positieve woorden, Margriet! We hopen dat je nog lang geniet van jouw tijdschrift.

Conny

Superleuk om met alle collega's een tijdschrift te maken voor een collega die met pensioen is gegaan. Enthousiaste reacties en ook leuk om te zien hoe iedereen op zijn eigen manier met of zonder...

Reactie Jilster B.V.:

Leuk om te horen dat jullie met alle collega's aan een tijdschrift gewerkt hebben, Conny. En wat fijn dat het gebruik van Jilster zo positief ervaren is!

Erwin

Het is super leuk om via Jilster een gids aan te maken, wij hebben dit gedaan voor een groep 8. Het eindproduct is fantastisch, met veel blije gezichten als gevolg. Super tevreden!

Het...

Reactie Jilster B.V.:

Wat gaaf om te horen dat jullie eindproduct zo mooi is geworden, Erwin :)
Dankjewel voor jouw feedback. Dit waarderen we zeer. Wat betreft de pdf die jullie hebben aangevraagd is van lage resolutie inderdaad. Deze is bedoeld om digitaal door te kijken en eventueel te printen om zo fysiek te kunnen nakijken. Uiteraard is dit niet de kwaliteit waarin uiteindelijk gedrukt wordt. We drukken namelijk in 300dpi. Nogmaals dank voor de complimenten, Erwin. Geniet van het eindproduct en de blije gezichten!

Werkt prettig, opslaan en laden van pagina’s gaat een beetje langzaam

Hi Laura,

Dankjewel voor jouw feedback. Dit waarderen wij zeer en nemen dit uiteraard ter harte :)
Veel plezier van jouw tijdschrift!

Marlous

Fijn om met sjablonen te kunnen werken, dat maakt het een echt magazine qua opmaak! Het magazine werd zeer enthousiast ontvangen door het bruidspaar, een mooi en origineel cadeau waarmee zij nog...

Reactie Jilster B.V.:

Bedankt voor je positieve woorden, Marlous. Wat fijn dat het bruidspaar zo enthousiast was met het magazine!

Suzette Van Dam

Geweldige website! Heel duidelijk wat je moet doen en gelukkig zijn er sjablonen. Scheelt een hoop werk!

Reactie Jilster B.V.:

Dankjewel Suzette voor de fijne reactie. We hopen dat je nog veel plezier van je tijdschrift zult hebben :)