Anne Maartje

Wauw we hebben de tijdschriften ontvangen! En ze zijn super gaaf geworden! Wat ontzettend fijn dat jullie dit zo snel hebben opgepakt en ons belletje serieus hebben genomen, waardoor we het nu op... Wauw we hebben de tijdschriften ontvangen! En ze zijn super gaaf geworden! Wat ontzettend fijn dat jullie dit zo snel hebben opgepakt en ons belletje serieus hebben genomen, waardoor we het nu op tijd hebben gekregen.
Nogmaals dank voor jullie extra inzet!

Reactie Jilster B.V.:

Dankjewel voor jouw review, Anne Maartje. Superfijn dat de tijdschriften op tijd zijn binnengekomen. Daar worden wij ook heel blij van. Veel plezier ervan gewenst.
Hartelijke groet van het...
Hartelijke groet van het Jilster Team

Brigitte

Prima service, top!!
Snelle reactie!

Reactie Jilster B.V.:

Dank, Brigitte, voor jouw mooie woorden. Gaaf dat jij jouw eigen creatie met Jilster hebt gemaakt. Veel plezier ervan.
Hartelijke groet,
Het Jilster Team

Lonneke

Perfecte ervaring. Blij met het afscheidstijdschrift. Hele goede kwaliteit en goede service.

Peter

Fantastische ervaring gehad met het maken van het boek van mijn vader. Het programma werkte prima en het uiteindelijke boek zag er echt prachtig uit.

Harm

Heel erg slecht. Even snel een sjabloon gebruiken kan niet. Het zijn geen sjablonen, maar voorbeelden. Met andere woorden je kan niet zo even een foto in het sjabloon slepen en dat het er dan in... Heel erg slecht. Even snel een sjabloon gebruiken kan niet. Het zijn geen sjablonen, maar voorbeelden. Met andere woorden je kan niet zo even een foto in het sjabloon slepen en dat het er dan in staat. Je zal zelf moeten bewerken, wat allemaal erg gebruikers onvriendelijk is. Er zijn veel betere programmas beschikbaar

Niek

Erg slecht. Software is dramatisch te noemen. Gebruik dit alstublieft niet, tekst verander je en de stijl is weg, het lijkt wel alsof dit bedrijf net bestaat. Erg slechte editor.

Ineke Renée

Slechte ervaring helaas, wel snel antwoord op vragen

Mooi resultaat en prachtig cadeau.
Mooi resultaat en prachtig cadeau.
Voor het 50-jarig huwelijk van mijn ouders hebben wij een magazine gemaakt. Vol met herinneringen en prachtige verhalen. Ze waren blij verrast en er ontzettend blij mee!

Zoe

Erg leuk om zelf een tijdschrift te ontwerpen met Jilster en mooi resultaat!

Mar

Verbaasd over de mogelijkheden. Zag er heel professioneel uit. Tof product om mee te werken.