Wopke

Wat een fijne organisaties om een tijdschrift te maken. Ook bij vragen en ondersteuning, altijd snel een reactie, en ze denken graag mee naar oplossingen. Een echte aanrader.

Blobvis

HEEL IRRITANT NA EEN UUR WAS HET NOG NIET OPGESLAGEN IK WIL MIJN COMPUTER DOODSLAAN

Reactie Jilster B.V.:

Hi Noelle, vervelend dat het programma voor jou niet meewerkt. We willen je graag alles uitleggen over whatsapp of de telefoon en je problemen verhelpen!

ik f een ooievaar

Irritant programma. het niet eens 1 ster waard . niet gebruiksvriendelijk

Reactie Jilster B.V.:

Hi, het spijt ons dat je het programma als gebruiksonvriendelijk ervaart. Onze klantenservice is doordeweeks bereikbaar via Whatsapp/telefoon/mail van 09:00 tot 17:00. We staan graag voor je klaar!

washi tape poepjes:)

HEEL irritant Heel ongebruiksvriendelijk(doe hier iets aan NU) ʷᵃˢʰᶦ ᵗᵃᵖᵉ ᵖᵒᵉᵖʲᵉˢ:⁾ en het programma zelf werkt gewoon NIET mee

Reactie Jilster B.V.:

Hi Lize, het spijt ons dat je het programma als gebruiksonvriendelijk ervaart. Onze klantenservice is doordeweeks bereikbaar via Whatsapp/telefoon/mail van 09:00 tot 17:00. We staan graag voor je... Hi Lize, het spijt ons dat je het programma als gebruiksonvriendelijk ervaart. Onze klantenservice is doordeweeks bereikbaar via Whatsapp/telefoon/mail van 09:00 tot 17:00. We staan graag voor je klaar!

zeg ik niet

PROGRSMMS WERKT VOOR GEEN ENE METER MEE ECHT HEEL IRRITANT

Reactie Jilster B.V.:

Hi, wat vervelend dat het programma niet meewerkt voor jou. We zijn ook bereikbaar telefonisch of via WhatsApp. We staan graag klaar om je te helpen!

Kim

Zeer positief. Het was voor ons makkelijk en goed te doen om een mooi uitziend magazine te maken. We hadden hier geen ervaring in. Maar het is echt leuk en niet moeilijk. De kwaliteit is boven onze... Zeer positief. Het was voor ons makkelijk en goed te doen om een mooi uitziend magazine te maken. We hadden hier geen ervaring in. Maar het is echt leuk en niet moeilijk. De kwaliteit is boven onze verwachting. Erg snelle levering. Een aanrader!

nan kroon

Het maken van een boek gaat prima, maar er wordt dan weer eens iets veranderd en niet altijd ten goede. In de nieuwste versie kan ik geen geprinte versie maken, alleen een digitale, maar dat wil ik... Het maken van een boek gaat prima, maar er wordt dan weer eens iets veranderd en niet altijd ten goede. In de nieuwste versie kan ik geen geprinte versie maken, alleen een digitale, maar dat wil ik niet.

nan kroon

Na een kleine negatieve ervaring, alsnog het probleem snel opgelost. Zeer snelle reactie van jilster.

Marjolijn

Met veel plezier weer een tijdschrift gemaakt via Jilster. Het eindresultaat is erg mooi geworden. Complimenten voor de goede aftersales. Het team van Jilster is ook supervriendelijk en behulpzaam.

Verpleeghuis

Wat een ongelofelijk klantonvriendelijke site