Elma

De basis van de software is mooi; maar de uitvoering er van... Veel problemen met het tijdschrift opslaan, plotseling uitgelogd worden en er blijkt ook een datalek in de site te zitten.
Dus de...

Beste Elma,

Helaas zijn er op het moment een aantal technische problemen op onze website. We proberen dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.

Wat betreft het datalek die jij benoemt. Wij hebben onze beveiliging goed op orde en er is geen sprake van een datalek. Indien je er zeker van bent dat dit daadwerkelijk wel het geval is, dan zijn wij erg geinteresseerd om hier meer over te horen. We wachten je reactie hierover af.

Ik wil je verder nog heel veel plezier wensen van het tijdschrift dat volgende week bij jou binnenkomt!

DYDRA

Sinds vrijdagavond ben ik bezig met het bewerken van een magazine. Ik ben nu vandaag maandag avond nog bezig. Ik word er telkens uitgegooid!!!! Bladzijdes kunnen niet worden opgeslagen, waardoor ik...

Hi Dydra,

Wat ontzettend vervelend dat je dit zo ervaart. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Twee weken geleden zijn wij overgegaan naar een nieuw platform waarop veel meer mogelijk wordt. We zijn druk bezig met het doorvoeren van alle verbeteringen en doen ons uiterste best om jouw ervaring zo mooi mogelijk te maken. Ik heb zojuist proberen in te loggen in jouw account en dit gaat zonder problemen. Helaas stuurde jij jouw bericht gisteravond en hebben wij deze pas vanochtend kunnen behandelen. We willen je heel graag helpen en ondersteunen tijdens het maken van jouw tijdschrift. Schroom dus niet om contact met ons op te nemen.
We willen jou bedanken voor de feedback en nemen dit zeer serieus. We zullen jouw verbeterpunten in acht nemen en meenemen naar de toekomst.

Hartelijke groet,
Het Jilster Team

Marjolein

Programma waar iedereen mee kan werken. Duidelijk maar toch met veel mogelijkheden. Ook de klantenservice is top. Snel een duidelijk antwoord in het Nederlands. Ik zou het zeker aanbevelen en zelf...

Reactie Jilster B.V.:

Wauw, wat een mooie feedback, Marjolein. Hier worden wij heel blij van. Gaaf dat jij zo'n mooi tijdschrift met Jilster hebt kunnen maken. Dankjewel voor jouw review :)

Super mooi tijdschrift gemaakt voor onze zoon met daarin zijn levensverhaal met foto's. Dit is het 4e tijdschrift dat ik gemaakt heb in de loop der jaren. Het blijft leuk om te doen en gemakkelijk...

Reactie Jilster B.V.:

Dank je wel voor je positieve reactie Jolanda. De kinderen zijn inderdaad altijd enorm blij met de tijdschriften. En het is van blijvende waarde voor hen.
Je kunt daarnaast nog veel nieuwe verbeteringen ervaren in de nabije toekomst bij Jilster.
We komen deze week met een nieuw sjabloon vooral gericht op Vakantieglossy's. Wellicht leuk voor jou ook. Het voorbeeld vind je onderaan dit bericht.
Jilster (eigenaar)

Snelle levering en van goede kwaliteit voor een goede prijs

Hi Leo,
Dank je wel voor je positieve reactie. Daar doen we het voor.

Hilde

Een woord SUPER

Hi Hilde,
Dank je wel voor SUPER-reactie :)
We zijn blij dat je er veel plezier aan beleeft. Daar doen we het voor.

Joske

Fijn programma om een leuk tijdschrift te maken. Handig dat er al veel templates in zitten die je kunt gebruiken. Prima klantenservice die mij geholpen hebben.
Tijdschriften zagen er mooi uit....

Reactie Jilster B.V.:

We zijn blij dat jullie zulke mooie tijdschriften met Jilster hebben kunnen maken, Joske. Dankjewel voor jouw feedback. Dit waarderen wij zeer.

Rien van de Kerkhof

De bestelde tijdschriften werden keurig netjes verpakt afgeleverd. Zagen er prima uit. Dus kortom: helemaal 🔝.

Reactie Jilster B.V.:

Bedankt voor de positieve review, Rien! Fijn om te horen dat je de tijdschriften top vond :)

Prins Mauritsschool De Lier

Gaaf aandenken voor onze groep8ters !!

Reactie Jilster B.V.:

Fijn dat we jullie konden helpen met een gaaf aandenken te creëren. We hopen dat de groep achters er nog lang plezier aan zullen hebben!

Vera Botti

Beste, jullie hebben me zeer correct en zéér snel geholpen met het oplossen van een probleempje om de order te plaatsen, waarvoor dank.
Het was een groot plezier om via jullie site een...

Reactie Jilster B.V.:

Goed om te horen dat we je zo fijn hebben kunnen helpen, Vera! We kijken er naar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn :)