Vullings

Onze ervaring met dit bedrijf zijn zeer goed.
Ze zijn erg klantvriendelijk.
Ga zo door.

F

Heel slecht

Hi F,
Wat jammer dat je een slechte ervaring hebt. Wat kunnen we volgens jou verbeteren? We waarderen jouw feedback en horen graag van je terug.
Hartelijke groet,

John van den Berg

We zijn ontzettend tevreden over Jilster. Het geleverde magazine zag er erg goed uit. Er was 1 pagina niet goed gegaan met de tekst (viel net gelijk met de rand). Contact gehad met de... We zijn ontzettend tevreden over Jilster. Het geleverde magazine zag er erg goed uit. Er was 1 pagina niet goed gegaan met de tekst (viel net gelijk met de rand). Contact gehad met de klantenservice, het werd meteen opgepakt, meegekeken en oplossing aangeboden ( zonder extra kosten!). Het ging als vanzelf. Hier kunnen veel bedrijven nog iets van leren!

We zijn erg enthousiast over het eindproduct. :-) Een aanrader.

Hi John,
dankjewel voor jouw beoordeling.
Leuk dat je je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven.
Wij worden blij als jij blij bent :)
Hartelijke groet

Anne Maartje

Wauw we hebben de tijdschriften ontvangen! En ze zijn super gaaf geworden! Wat ontzettend fijn dat jullie dit zo snel hebben opgepakt en ons belletje serieus hebben genomen, waardoor we het nu op... Wauw we hebben de tijdschriften ontvangen! En ze zijn super gaaf geworden! Wat ontzettend fijn dat jullie dit zo snel hebben opgepakt en ons belletje serieus hebben genomen, waardoor we het nu op tijd hebben gekregen.
Nogmaals dank voor jullie extra inzet!

Reactie Jilster B.V.:

Dankjewel voor jouw review, Anne Maartje. Superfijn dat de tijdschriften op tijd zijn binnengekomen. Daar worden wij ook heel blij van. Veel plezier ervan gewenst.
Hartelijke groet van het...
Hartelijke groet van het Jilster Team

Brigitte

Prima service, top!!
Snelle reactie!

Reactie Jilster B.V.:

Dank, Brigitte, voor jouw mooie woorden. Gaaf dat jij jouw eigen creatie met Jilster hebt gemaakt. Veel plezier ervan.
Hartelijke groet,

Lonneke

Perfecte ervaring. Blij met het afscheidstijdschrift. Hele goede kwaliteit en goede service.

Peter

Fantastische ervaring gehad met het maken van het boek van mijn vader. Het programma werkte prima en het uiteindelijke boek zag er echt prachtig uit.

Harm

Heel erg slecht. Even snel een sjabloon gebruiken kan niet. Het zijn geen sjablonen, maar voorbeelden. Met andere woorden je kan niet zo even een foto in het sjabloon slepen en dat het er dan in... Heel erg slecht. Even snel een sjabloon gebruiken kan niet. Het zijn geen sjablonen, maar voorbeelden. Met andere woorden je kan niet zo even een foto in het sjabloon slepen en dat het er dan in staat. Je zal zelf moeten bewerken, wat allemaal erg gebruikers onvriendelijk is. Er zijn veel betere programmas beschikbaar

Niek

Erg slecht. Software is dramatisch te noemen. Gebruik dit alstublieft niet, tekst verander je en de stijl is weg, het lijkt wel alsof dit bedrijf net bestaat. Erg slechte editor.

Ineke Renée

Slechte ervaring helaas, wel snel antwoord op vragen