Frans de Koning

Wat maakt dit programma mij ongelofelijk verdrietig. Zuigt alle levenslust weg uit m'n lijf. Bah.

Hi Frans,
Wat jammer dat je een slechte ervaring hebt. Wat kunnen we volgens jou verbeteren? We waarderen jouw feedback en horen graag van je terug.
Hartelijke groet,
Het Jilster Team

Roos

Boek bezorgd, verkeerd geprint. Op de helft van het boek is er een ander boek ingebonden van een persoon die ik niet ken.

Martijn

Ontzettend slecht. Veel mensen kunnen niet inloggen en de navigatie is verwarrend. De hele site komt over alsof het niet af is. Het maken van de pagina's is behoorlijk spartaans. Bij het bestellen... Ontzettend slecht. Veel mensen kunnen niet inloggen en de navigatie is verwarrend. De hele site komt over alsof het niet af is. Het maken van de pagina's is behoorlijk spartaans. Bij het bestellen blijkt ineens dat als je voor een PDF betaalt, je alleen een PDF van de voorpagina krijgt.

Marina

Slecht dus. De kwaliteit van de kleuren en de afwerking is bedroevend in vergelijking met de kosten. Ik zou het daarom niet aanbevelen.

Beste Marina,
Beste Marina,
We vinden het erg vervelend dat je bestelling niet naar wens is. Zoals we hebben uitgelegd, is het niet mogelijk om alle kleuren die te zien zijn op een beeldscherm, af te drukken op papier. Dit heeft te maken met het feit dat een beeldscherm kleuren in het RGB-spectrum kan tonen, terwijl een printer met toner slechts de kleuren kan mengen in het CMYK-spectrum. Dit betekent dat het onmogelijk is om sommige (bijv. hele felle/neon) kleuren te printen op papier.
Hartelijke groet,
Jilster

Laura Beekmans

Printkwaliteit slecht

L. Beekmans

2x al een tijdschrift format Linda besteld. Eerste keer miste er een bladzijde, maar werd goed opgelost door de klantenservice. Tweede keer waren er pagina's verkeerd gedrukt want stonden nog bewerk... 2x al een tijdschrift format Linda besteld. Eerste keer miste er een bladzijde, maar werd goed opgelost door de klantenservice. Tweede keer waren er pagina's verkeerd gedrukt want stonden nog bewerk randen op, paginanummers over elkaar gedrukt. Achterkant foto hele andere kleur gekregen, zit een rode gloed overheen.

Reactie Jilster B.V.:

Hi, wat vervelend dat je tijdschrift niet naar wens is. We kijken graag met je naar een oplossing. Onze klantenservice is doordeweeks bereikbaar via Whatsapp/telefoon/mail van 09:00 tot 17:00.... Hi, wat vervelend dat je tijdschrift niet naar wens is. We kijken graag met je naar een oplossing. Onze klantenservice is doordeweeks bereikbaar via Whatsapp/telefoon/mail van 09:00 tot 17:00. Hartelijke groet, Jilster.

Marca Schalk

Ik ben super tevreden over werken met Jilster. Het programma is makkelijk in gebruik en je kunt er prachtige fotoboeken mee maken.
Daarnaast is de service is echt super. Zo'n goede service...
Daarnaast is de service is echt super. Zo'n goede service vindt je bijna nergens meer. Ik ga zeker nog vaak gebruik maken van deze site om nog meer mooie fotoboeken/tijdschriften te maken.

Gepke

Leuke formats! Maar nog veel belangrijker: als er iets niet helemaal goed gaat: de klantenservice is echt super. Erg oplossinggericht en vlot. Complimenten. Ik ga deze app zeker vaker gebruiken. En... Leuke formats! Maar nog veel belangrijker: als er iets niet helemaal goed gaat: de klantenservice is echt super. Erg oplossinggericht en vlot. Complimenten. Ik ga deze app zeker vaker gebruiken. En aanbevelen bij anderen.

Wopke

Wat een fijne organisaties om een tijdschrift te maken. Ook bij vragen en ondersteuning, altijd snel een reactie, en ze denken graag mee naar oplossingen. Een echte aanrader.

Blobvis

HEEL IRRITANT NA EEN UUR WAS HET NOG NIET OPGESLAGEN IK WIL MIJN COMPUTER DOODSLAAN

Reactie Jilster B.V.:

Hi Noelle, vervelend dat het programma voor jou niet meewerkt. We willen je graag alles uitleggen over whatsapp of de telefoon en je problemen verhelpen!