Pleun

Top! Ik raad het iedereen aan. Goede kwaliteit, snelle service en een mooi tijdschrift.

Reactie Jilster B.V.:

Heel erg bedankt voor jouw mooie feedback Pleun! Dankjewel dat je hiervoor de tijd neemt. We worden hier erg blij van. Veel plezier gewenst met jouw mooie tijdschrift :)

Annette Res

Fantastisch blad gemaakt, super kwaliteit, echt TOP👍

emine eren

De laatste tijd is er elke keer een storing of fout op jullie pagina. Hij is traag en soms slaat hij een wijziging niet op. Wij hebben nu 3 x bij jullie aan een tijdschrift gewerkt, maar deze keer...

Inge Kiemeneij

Wat geef je je moeder die 75 jaar wordt?... Een Glossy!!! Een mooier cadeau kan je je moeder niet geven.
Via Jilster is het een fluitje van een cent en krijg je een prachtig resultaat.

Marjolein

Als hoofdredacteur heb ik heel veel klachten over het niet opslaan gekregen. Ik dacht toen nog dat de mensen iets niet goed deden. Mijn pagina’s gingen goed. Totdat er zaterdag 24 aug bij mijzelf...

Hi Marjolein,

Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren. De website was afgelopen 25 augustus inderdaad een periode niet online. Wij hebben deze dag hard aan de website gewerkt. De website is nu weer gewoon toegankelijk en jij kan je tijdschrift bewerken. Ik kan jou verzekeren dat de website goed beveiligd is. Mocht je vragen hebben, dan kan je ons altijd een bericht sturen of ons bellen. We willen je graag helpen en jouw 4 weer omtoveren tot een 8.

Hartelijke groet,
Het Jilsterteam

Elma

De basis van de software is mooi; maar de uitvoering er van... Veel problemen met het tijdschrift opslaan, plotseling uitgelogd worden en er blijkt ook een datalek in de site te zitten.
Dus de...

Beste Elma,

Helaas zijn er op het moment een aantal technische problemen op onze website. We proberen dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.

Wat betreft het datalek die jij benoemt. Wij hebben onze beveiliging goed op orde en er is geen sprake van een datalek. Indien je er zeker van bent dat dit daadwerkelijk wel het geval is, dan zijn wij erg geinteresseerd om hier meer over te horen. We wachten je reactie hierover af.

Ik wil je verder nog heel veel plezier wensen van het tijdschrift dat volgende week bij jou binnenkomt!

DYDRA

Sinds vrijdagavond ben ik bezig met het bewerken van een magazine. Ik ben nu vandaag maandag avond nog bezig. Ik word er telkens uitgegooid!!!! Bladzijdes kunnen niet worden opgeslagen, waardoor ik...

Hi Dydra,

Wat ontzettend vervelend dat je dit zo ervaart. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Twee weken geleden zijn wij overgegaan naar een nieuw platform waarop veel meer mogelijk wordt. We zijn druk bezig met het doorvoeren van alle verbeteringen en doen ons uiterste best om jouw ervaring zo mooi mogelijk te maken. Ik heb zojuist proberen in te loggen in jouw account en dit gaat zonder problemen. Helaas stuurde jij jouw bericht gisteravond en hebben wij deze pas vanochtend kunnen behandelen. We willen je heel graag helpen en ondersteunen tijdens het maken van jouw tijdschrift. Schroom dus niet om contact met ons op te nemen.
We willen jou bedanken voor de feedback en nemen dit zeer serieus. We zullen jouw verbeterpunten in acht nemen en meenemen naar de toekomst.

Hartelijke groet,
Het Jilster Team

Marjolein

Programma waar iedereen mee kan werken. Duidelijk maar toch met veel mogelijkheden. Ook de klantenservice is top. Snel een duidelijk antwoord in het Nederlands. Ik zou het zeker aanbevelen en zelf...

Reactie Jilster B.V.:

Wauw, wat een mooie feedback, Marjolein. Hier worden wij heel blij van. Gaaf dat jij zo'n mooi tijdschrift met Jilster hebt kunnen maken. Dankjewel voor jouw review :)

Super mooi tijdschrift gemaakt voor onze zoon met daarin zijn levensverhaal met foto's. Dit is het 4e tijdschrift dat ik gemaakt heb in de loop der jaren. Het blijft leuk om te doen en gemakkelijk...

Reactie Jilster B.V.:

Dank je wel voor je positieve reactie Jolanda. De kinderen zijn inderdaad altijd enorm blij met de tijdschriften. En het is van blijvende waarde voor hen.
Je kunt daarnaast nog veel nieuwe verbeteringen ervaren in de nabije toekomst bij Jilster.
We komen deze week met een nieuw sjabloon vooral gericht op Vakantieglossy's. Wellicht leuk voor jou ook. Het voorbeeld vind je onderaan dit bericht.
Fijne dag. En nogmaals dank je wel.
Marc
Jilster (eigenaar)

Snelle levering en van goede kwaliteit voor een goede prijs

Hi Leo,
Dank je wel voor je positieve reactie. Daar doen we het voor.
Fijne dag. En nogmaals dank je wel.
Marc
Jilster (eigenaar)