Olga

Ik was super blij met het resultaat! Op heel mooi papier gedrukt en ook de foto’s waarvan de kwaliteit iets minder was, kwamen prima uit. We hebben zo een mooi pensioenmagazine voor mijn vader...

HJ

Het is zo ontzettend leuk om te doen! Mijn moeder vond het een prachtig cadeau, heeft er enorm van genoten. Ze kreeg het voor haar 75 ste verjaardag.

Het is een heel mooi tijdschrift geworden.
En wat een blije gezichten van onze ouders die 55 jaar getrouwd waren toen ze het tijdschrift uitpakten.

Femmie turksema

Een super tijdschrift. Iedereen vond hem mooi. En ook erg leuk om hem te maken.

Het tijdschrift is heel mooi geworden maar ik had slechts 8 pagina’s en de prijs was €30, wat ik aan de dure kant vond.

Prachtig tijdschrift en op tijd geleverd. Een klein probleem werd ook zonder discussie meteen opgelost.
De ontvanger was ook erg blij met dit originele cadeau.

B&C International

Jilster zorgt ervoor dat anekdotes, dierbare foto's en prachtige herinneringen verzameld worden zodat er een prachtige blijvende herinnering ontstaat. Kostbaar!

Snelle levering, prachtige kwaliteit!

Heel veel mogelijkheden, met een prachtig resultaat. Bewerkingsprogramma mag wel wat gebruiksvriendelijker.

Gebruiksvriendelijk programma met een topresultaat, waarvoor ik veel complimenten ontving