Zoe

Erg leuk om zelf een tijdschrift te ontwerpen met Jilster en mooi resultaat!

Mar

Verbaasd over de mogelijkheden. Zag er heel professioneel uit. Tof product om mee te werken.

Software gratis, maar dramatisch

Het bewerkingsprogramma is wat traag, maar het resultaat is echt fantastisch!

Zou leuk zijn als ze ook flipbooks om te downloaden aan zouden bieden...

Programma software echt dramatisch! Alles klapt er steeds uit. Niet opgeslagen enz enz. Als ik dit had geweten was ik er niet aan begonnen. Het eindresultaat was mooi, maar de weg er naartoe... Programma software echt dramatisch! Alles klapt er steeds uit. Niet opgeslagen enz enz. Als ik dit had geweten was ik er niet aan begonnen. Het eindresultaat was mooi, maar de weg er naartoe frustrerend en vreselijk

Reactie Jilster B.V.:

Hi Linda, Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren. We zijn blij dat het resultaat naar wens is. We nemen jouw feedback mee en zijn continu bezig met verbeteren. Bedankt dat je tijd hebt genomen... Hi Linda, Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren. We zijn blij dat het resultaat naar wens is. We nemen jouw feedback mee en zijn continu bezig met verbeteren. Bedankt dat je tijd hebt genomen om een review te schrijven. We nemen dit serieus en nemen het ter harte. We wensen je veel plezier van jouw bestelling. Hartelijke groet, Het Jilsterteam

Vero

Magazine gemaakt voor 50 jarig huwelijksfeest. Heel veel mogelijkheden en heel mooi eindresultaat!!!!
Het programma om het magazine te maken is traag. Als je wil wisselen tussen bladzijdes, moet je deze altijd opslaan (dit duurt lang). Als je het magazine wil doorbladeren, duurt het soms een dag voordat je de veranderingen ziet. (Deze zijn dan wel opgeslagen, maar nog niet zichtbaar).
Klantenservice nodig gehad en binnen 5 minuten antwoord, dus dat is top. En ook het eindresultaat is dus TOP!
TIP: begin op tijd, want een mooi magazine kost heel veel tijd! Ik had ook een PDF gemaakt voordat het magazin gedrukt werd. Dat is een aanrader, en binnen 30 minuten in mijn mailbox.

Geen aanrader...

Reactie Jilster B.V.:

Wat jammer dat je Jilster niet zou aanraden. We stellen het op prijs als je jouw mening met ons wilt delen. We leren van jouw feedback en nemen dit serieus.

Gonny

Het is heel dubbel, Het programma zit goed in elkaar en heeft veel mogelijkheden. Maar het is traag en er zijn vaak storingen, heel frustrerend. Als het je lukt, heb je een mooi tijdschrift, maar... Het is heel dubbel, Het programma zit goed in elkaar en heeft veel mogelijkheden. Maar het is traag en er zijn vaak storingen, heel frustrerend. Als het je lukt, heb je een mooi tijdschrift, maar ja, de weg ernaar toe is soms echt vervelend.

Reactie Jilster B.V.:

Dankjewel voor jouw review, Gonny. We stellen het op prijs dat je hier de tijd voor hebt genomen. We waarderen jouw feedback, maken hier notitie van en hopen dit in de toekomst voor jou te kunnen... Dankjewel voor jouw review, Gonny. We stellen het op prijs dat je hier de tijd voor hebt genomen. We waarderen jouw feedback, maken hier notitie van en hopen dit in de toekomst voor jou te kunnen verbeteren. We wensen jou veel plezier van je mooie tijdschrift.

We hebben als collega's een mooie glossy gemaakt in verband met het jubileum van een directielid. Enorm veel mogelijkheden om op een eenvoudige manier tot een mooie opmaak te komen. Ook erg handig... We hebben als collega's een mooie glossy gemaakt in verband met het jubileum van een directielid. Enorm veel mogelijkheden om op een eenvoudige manier tot een mooie opmaak te komen. Ook erg handig dat het de mogelijkheid biedt om online samen te werken met meerdere mensen. We hebben wat problemen gehad met tekst die 'overhoop' ging, maar er werd een goede service geboden waardoor we toch precies op tijd het prachtige blad binnen kregen!

Hagi Snel

Slechte ervaring, instabiele software, slaat wijzigingen niet op hetgeen mij veel tijd heeft gekost. Vooral niet aan beginnen!