Stefanie

Kwaliteit prima

Leveringstijd is vrij lang

Reactie JilleJille.nl:

Dank je voor je beoordeling.
Dank je voor je beoordeling.
Als je je definitieve bestelling op werkdagen voor 18.00 uur (op zondag voor 15.00 uur) kunt doen, drukken en versturen we nog dezelfde dag. Voor luxe kaarten; met foliedruk of op hout duurt dat een dag langer.

Diana

Super snelle levering. Ruime keus aan kaarten.

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Gratis levering stimuleert de klant sneller bij jullie te bestellen

Reactie JilleJille.nl:

Dank je wel voor de mooie beoordeling.
Wij verzenden niet gratis, dat kunnen we helaas niet doen. Maar we verzenden wel tegen een gereduceerd tarief...

Miranda

Kwalitatief goed, snel geleverd.

Snel thuis bezorgd

Geen bijzonderheden

Reactie JilleJille.nl:

Fijn, dank je wel voor de 5 volle sterren!

Ilse

JilleJille heeft hele mooie geboortekaartjes. Er zijn heel veel mogelijkheden en ze hebben een hele goede service.

Leuke kaartjes, top service

Reactie JilleJille.nl:

Hier gaan we van blozen, dank je wel!

Burdie

Goede communicatie, behulpzaam, snelle reactie, kwalitatief goed, unieke ontwerpen

Reactie JilleJille.nl:

Dit is precies wat we willen voor onze site, fijn terug te zien in je beoordeling!

Marjolein

Super ervaring werd heel goed geholpen

Super vriendelijk

Nope

Reactie JilleJille.nl:

Wat fijn te horen, dank je wel voor de mooie review en veel geluk met jullie zoontje!

Jolanda

Super!

Goede kwaliteit qua kaartjes

Reactie JilleJille.nl:

En wij zijn super blij met je mooie beoordeling!

Helma

Duidelijk, makkelijk en super verzorgd

bij de proefdruk ontving ik papiersoort voorbeelden en kleurenvoorbeelden

nee

Reactie JilleJille.nl:

Heel fijn dat alles naar wens is verlopen en dank je wel voor de mooie waardering!

Mena

Veel keuze

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Handig om te weten dat kaart incl enveloppe te zwaar is voor 1 postzegel.

Reactie JilleJille.nl:

Dank je voor je reactie. We zien dat je grote dubbele kaarten hebt besteld van 15 x 15 cm, deze zijn zwaarder en hebben 2 postzegels nodig, de enkele variant in dit formaat en het gebruikelijke... Dank je voor je reactie. We zien dat je grote dubbele kaarten hebt besteld van 15 x 15 cm, deze zijn zwaarder en hebben 2 postzegels nodig, de enkele variant in dit formaat en het gebruikelijke dubbele formaat van 13 x 13 cm of 17 x 11 cm kun je met 1 postzegel versturen. Deze bedragen zijn uiteraard bepaald door Postnl, daar kunnen we helaas niets aan doen...Fijn dat je ons zou aanbevelen!

Marije

Duidelijke en goede site. Met voorbeelden van hun en de mogelijkheid zelf iets samen te stellen.

Account aanmaken, zodat je je opdracht tussendoor steeds kan opslaan. Bij twijfel kan je sneller en makkelijk weer aanpassen.

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Blijf lekker zo door gaan

Reactie JilleJille.nl:

Ja zeker, we blijven lekker zo door gaan en bedankt voor het delen van je mening!