B. van Haagen

We hebben ons geboortekaartje bij JilleJille laten maken.

Veel opties, leuke plaatjes om uit te kiezen en zelf je kaartje te ontwerpen. Ook zijn de medewerkers erg (klant)vriendelijk. Wanneer iets niet helemaal goed afgeleverd lijkt te zijn, wordt dit snel... Veel opties, leuke plaatjes om uit te kiezen en zelf je kaartje te ontwerpen. Ook zijn de medewerkers erg (klant)vriendelijk. Wanneer iets niet helemaal goed afgeleverd lijkt te zijn, wordt dit snel opgepakt en naar een oplossing gezocht.

Op dit moment niet.

Eva

Zeer goede ervaring, aanrader

Snelle en vriendelijke reactie klantenservice, producten snel geleverd

Nee, geen verbeterpunten

Heel fijn te horen!

Jeroen

Makkelijk zelf je kaartje maken op de site.
Juist jammer dat we 24 kaartjes ipv de bestelde 25 hadden

Makkelijk zelf kaartje maken

Reactie JilleJille.nl:

Dank je voor je reactie, we werken inderdaad met staffels, zo kan het zijn dat de prijs van 24 kaarten in verhouding iets duurder uitvallen dan 25 kaartjes. De staffels lopen van 25-50-75-100 etc.

Jailen

Fijne overzichtelijke website. Makkelijk in gebruik. Kaartjes goed zelf samen te stellen en ontwerpen. Snelle verzending, Zowel van de proef druk als de kaartjes zelf. Netjes en verzorgd verstuurd

Overzichtelijk, makkelijk in gebruik

Reactie JilleJille.nl:

Wat een fijne pluim! Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om je mening met ons te delen! :-)

Noortje

Snelle reacties op mails, snelle levering, mooie kwaliteit.

Snelle reacties op mails, snelle levering, mooie kwaliteit.

Nee.

Reactie JilleJille.nl:

Super fijn, dank je wel voor het delen en de 10!

Astrid

Zeer positief

Goede kwaliteit, fijn bewerkingsprogramma, veel mogelijkheden om je kaart zo persoonlijk te maken als je wil.

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Niet echt. We hebben een tweeling gekregen en jullie hadden het grootste assortiment kaarten, en de meeste mogelijkheden om het kaartje echt te personaliseren.

Reactie JilleJille.nl:

:-) Wij zijn heel blij dit te horen, dank je wel voor het delen van jullie mening en veel geluk met de tweeling!

Anne

Goede ervaring en via de telefoon netjes te woord gestaan

Vriendelijk en behulpzaam

Reactie JilleJille.nl:

Heel fijn te horen dat jullie zo tevreden zijn!

Annet

Goede ervaring, makkelijk om de kaart aan te passen en snelle verzending.

Bruikbaarheid van de website en snelle verzending.

Reactie JilleJille.nl:

Weer een 10, wij zijn helemaal blij! Super fijn, bedankt!

Patrick

Helemaal happy met ons unieke geboortekaartje van JilleJille. De online tool om je kaartje helemaal naar wens aan te passen is erg uitgebreid maar toch heel gebruiksvriendelijk. Met afstand de... Helemaal happy met ons unieke geboortekaartje van JilleJille. De online tool om je kaartje helemaal naar wens aan te passen is erg uitgebreid maar toch heel gebruiksvriendelijk. Met afstand de fijnste die ik tot op heden heb gebruikt.
Alles was ook heel snel in huis.

Personalisatiemogelijkheden

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Een setje papierstaaltjes zou ook nog wel handig zijn.

Reactie JilleJille.nl:

Super fijn dat jullie zo happy zijn met onze online tool en de uiteindelijke bestelling!
Wij zijn superblij met deze review en je hebt hiermee een geboorteschilderijtje gewonnen! We nemen even contact op om de details te bespreken. :-)

Caroline

Jullie hebben ons erg vriendelijk geholpen en meegedacht in een oplossing. Dit was erg fijn in de omstandigheden waarin wij verkeerden, waarvoor wij het kaartje nodig hadden. Enorm dank daarvoor.

Duidelijke site, vriendelijke persoonlijk contact indien nodig, en snelle service.

Nee hoor!

Reactie JilleJille.nl:

Heel fijn, dank je wel voor de tijd die je hebt genomen voor het schrijven van deze mooie review!