Vooren-Morsing S.E.

Mooie kwaliteit

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Ik had proefkaartjes gekocht maar het is dan niet helemaal duidelijk wat wat is. Het zou fijn zijn als dat op t kaartje stond

Lisanne

Snelle service en fijne website. Echt een prachtige geboortekaartje voor onze dochter besteld.

Zie ervaring

Nee, prima service

Susan

Wat je als ouder nooit zou moeten hoeven doen werd voor ons helaas wel keiharde werkelijkheid. We moesten rouwkaarten bestellen voor ons overleden meisje. Ze mocht slechts 17 jaar worden. Wat een... Wat je als ouder nooit zou moeten hoeven doen werd voor ons helaas wel keiharde werkelijkheid. We moesten rouwkaarten bestellen voor ons overleden meisje. Ze mocht slechts 17 jaar worden. Wat een gok om dit online te doen maar zeker geen spijt van. Echt hele goede service, snelle levering en prachtige kaarten.

Snelle service
Kwalitatief zeer goed
Goede prijs- kwaliteit

Zo vreselijk!
Zo vreselijk!
Fijn dat we je hebben kunnen helpen met een passende rouwkaart voor jullie prachtige dochter. Heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd en dank je wel voor jullie vertrouwen.

Daisy

Snelle levering en heel fijn hoe veel je zelf kon aanpassen op de kaart, zodat we hem precies zo konden maken als we wilden

Zie boven

Reactie JilleJille.nl:

:-) Team JilleJille is blij!

Elisabeth

Mooie trouwkaarten en hulpvaardige mensen. Bijpassende menukaarten werden er gratis bij ontworpen.

Mooie ontwerpen en vriendelijk

nee

Reactie JilleJille.nl:

Wij ontwerpen inderdaad gratis bijpassende menukaarten, save-the-date kaarten, sluitzegels etc. voor een complete huisstijl. Super fijn dat jullie het waarderen met 5 volle sterren!

Op zich alles prima en oké, maar verder weinig bijzonder of persoonlijk voor de prijs die er gevraagd wordt voor de kaartjes. Kaartjes vinden we echt wel aan de dure kant, en dan hadden we wel iets... Op zich alles prima en oké, maar verder weinig bijzonder of persoonlijk voor de prijs die er gevraagd wordt voor de kaartjes. Kaartjes vinden we echt wel aan de dure kant, en dan hadden we wel iets meer verwacht.

Basis is goed

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Controleren of er fouten zijn gemaakt door de klant die opvallen, en hier even persoonlijk contact over hebben.

Reactie JilleJille.nl:

Jammer te horen, we hebben jullie bestelling nog even nagekeken en willen hierbij reageren op jullie review;
-Jullie hebben gekozen voor een kaart met dubbelzijdig foliedruk, dat is inderdaad een relatief dure kaart, maar niet duurder dan bij andere sites.
-Jille heeft zonder ontwerpkosten en na persoonlijk overleg, een nieuwe passende afbeelding van jullie gezinssamenstelling voor het geboortekaartje gemaakt!
-Wij controleren de definitieve bestellingen op bijvoorbeeld fouten in de teksten, maar we kunnen onmogelijk weten dat jullie eigenlijk een andere kleur foliedruk hadden willen hebben dan wat jullie uiteindelijk besteld hebben...
-Ondanks dat dit jullie eigen vergissing is, hebben we jullie een mooi aanbod gedaan om jullie tegemoet te komen.

Susanne

Hele mooie kaart, goede snelle service.

Mooi ontwerp, snelle service, goede kwaliteit

Reactie JilleJille.nl:

Wij zijn weer helemaal met de 5 sterren, dank je wel!

Inge

Geweldige service, goede kwaliteit en lekker snel.

Snelle levering en goede kwaliteit van het papier

Zo doorgaan

Reactie JilleJille.nl:

Fijn te horen, dank je wel voor de 5 mooie sterren, we gaan zo door!

Ik had van tevoren een bepaald idee wat ik graag wilde voor ons geboorte kaartje. Bij onze plaatselijke drukker kon ik dat niet vinden, dus ging ik online op zoek. Ik stuitte al gauw op... Ik had van tevoren een bepaald idee wat ik graag wilde voor ons geboorte kaartje. Bij onze plaatselijke drukker kon ik dat niet vinden, dus ging ik online op zoek. Ik stuitte al gauw op JilleJille.nl en ging aan de slag met het maken van ons kaartje. Dit ging erg makkelijk. Ook de papier soort kaartjes en envelop kleur kaartjes die je bij de proefdruk krijgt zijn heel handig. Hierdoor wordt alles heel tastbaar. Het uiteindelijke resultaat was echt heel mooi. Heb ook alleen maar leuke reacties gehad op het kaartje, dus wij zijn superblij en tevreden!

Handige extra's bij de proefdruk. Mogelijkheid tot meerdere formaten. Enveloppen zijn los van de kaartjes te bestellen, hierdoor kun je van tevoren al adressen schrijven. En de ontwerper voor het... Handige extra's bij de proefdruk. Mogelijkheid tot meerdere formaten. Enveloppen zijn los van de kaartjes te bestellen, hierdoor kun je van tevoren al adressen schrijven. En de ontwerper voor het kaartje werkt ook heel makkelijk.

Nee.

Reactie JilleJille.nl:

Fijn te horen, super bedankt voor het delen van je mening!

Leonie

Positief, prachtige kaart.

Jille, erg behulpzaam en kundig.

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Niet iedereen van de helpdesk is even goed op de hoogte van de mogelijkheden om een kaartje te ontwerpen.

Reactie JilleJille.nl:

Fijn te horen, het is inderdaad wel de bedoeling dat onze collega's van de helpdesk jullie kan helpen of anders advies vraagt aan een andere collega...We kijken nog even na waar we ons kunnen... Fijn te horen, het is inderdaad wel de bedoeling dat onze collega's van de helpdesk jullie kan helpen of anders advies vraagt aan een andere collega...We kijken nog even na waar we ons kunnen verbeteren.