Edith

Zeer goed!

Stipt, correct, alles OK!

Neen

Reactie JilleJille.nl:

Dank je voor het delen van je mening, wij zijn blij!

Merel

Heel mooi geboortekaartje geworden!

Mooie ontwerpen, makkelijk zelf je eigen ontwerp van te maken

Eigenlijk niet

Reactie JilleJille.nl:

Ja wij zijn weer superblij met 10 sterren, dank je wel!

Luiken

Geboortekaartjes van onze beide dochters via JilleJille besteld. Ontzettend blij mee! Ze hebben goed met ons mee gedacht en reageerde snel op mails. Zo wilde we graag een vierkant kaartje en hadden... Geboortekaartjes van onze beide dochters via JilleJille besteld. Ontzettend blij mee! Ze hebben goed met ons mee gedacht en reageerde snel op mails. Zo wilde we graag een vierkant kaartje en hadden een ontwerp gevonden die rechthoekige was. Binnen een dag hadden we het nieuwe ontwerp al binnen. Naast de geboortekaartjes ook een geboortesticker besteld voor op het raam en een dubbel geboortebord. Heel mooi en goed stevig verzonden. Dikke aanrader!

Snel en persoonlijk

Nee, helemaal tevreden

Reactie JilleJille.nl:

Wat een mooie pluim! Zo leuk zo'n mooie review te lezen, dank je wel! Je hebt met het schrijven hiervan een geboorteschilderijtje gewonnen, we nemen nog even contact met je op om de details te... Wat een mooie pluim! Zo leuk zo'n mooie review te lezen, dank je wel! Je hebt met het schrijven hiervan een geboorteschilderijtje gewonnen, we nemen nog even contact met je op om de details te bespreken.

Michelle

Reactie JilleJille.nl:

10 van 10 sterren, wij worden hier blij van, dank je wel!

Sabrina

Superblij met ons kaartje van JilleJille.

Er wordt met je meegedacht als je ergens tegenaan loopt tijdens het ontwerpen en/of aanpassen van je kaartje. Het proefkaartje was heel snel verstuurd met alle samples voor de enveloppen en ok de... Er wordt met je meegedacht als je ergens tegenaan loopt tijdens het ontwerpen en/of aanpassen van je kaartje. Het proefkaartje was heel snel verstuurd met alle samples voor de enveloppen en ok de uiteindelijke bestelling was snel en supernetjes geleverd. Ik ben echt en tevreden klant en de reacties zijn superpositief.

Nee ga vooral zo door?!

Reactie JilleJille.nl:

Dank je wel voor de mooie review! Je hebt hiermee een passend geboorteschilderijtje gewonnen!
We nemen nog even contact met je op om je wensen door te nemen :-)

Ellen

Positieve ervaring

Uitgebreid assortiment, mogelijkheid tot aanpassen van bestaande kaartjes

Neen

Reactie JilleJille.nl:

Wij zijn helemaal blij met de 5 sterren, dank je wel!

AH

Prettig

Makkelijk en veel aan te passen, leuke ontwerpen ter inspiratie

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

De ‘ aanpas pagina’ bleef vaak hangen/ laadde vaak niet helemaal goed.

Reactie JilleJille.nl:

Dank je voor je beoordeling, wij vinden ook dat we hele leuke ontwerpen hebben :-)
Het laden van de bewerkings pagina's lijkt ons een wifi probleem...

Dahlia

Fijne site, mooie ontwerpen!

Handige ontwerp tool om zelf je kaartje te ontwerpen of aan te passen.

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Ga zo door! Misschien nog extra bedankkaarten bij de trouwkaarten

Reactie JilleJille.nl:

Super bedankt voor de review!
De bedank kaarten staan op ons To-do lijstje. Heb je ze al nodig neem dan even contact met ons op dan ontwerpen we ze voor jullie. :-)

Karen

Super klantenservice, ook in het weekend. In ons geval ging het om een rouwkaart van onze zoon en moest er snel gehandeld worden. Ze denken fijn met je mee, top service!

Top klantenservice

Reactie JilleJille.nl:

Wij zijn blij jullie te hebben kunnen helpen met het aanpassen van het rouwkaartje voor jullie zoontje. Dank je voor jullie mooie review!

N

Mooie designs, direct versturen moeizaam

Mooie designs en bestellen gaat goed op mobiel

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Upload van adressen gaat moeizaam en in manuele toevoeging zijn maar beperkt aantal landen beschikbaar.

Bewerken via mobiel gaat moeizaam.

Reactie JilleJille.nl:

Dank je voor je review! We gaan uiteraard nog even extra kijken of we het upload proces van de adressen kunnen verbeteren.