Ellen92

Super fijne en goede ervaring
Super fijne en goede ervaring
Eerst andere kaartjes klaar staan op een andere site, maar door het overlijden van 1 van onze kindjes , hadden we een tweelingkaartje nodig met een dubbele lading.
En wat is hij prachtig geworden!

Snelle verzending, makkelijk te gebruiken site.

Sharon

We zijn heel tevreden over het geboortekaartje van onze dochter. Bij de proefdruk kregen we allerlei info en extra opties toegestuurd wat het speciaal maakte.

Veel opties, geboortekaartje makkelijk te bewerken op de site in tegenstelling tot andere sites

Verbeter punten of tips

Het zou goed zijn als jullie een proefdruk ook checken . Zo had ik per ongeluk op de achterkant de voorbeeldnaam laten staan. In een ideaal geval was ik daar over geïnformeerd

Kimberly

Erge mooie kwaliteit en zeker waar voor je geld. Erg snelle levering.

Goedkoop en snel geleverd.

Verbeter punten of tips

Niets alles was helemaal naar wens zou het iedereen aanraden.

Ineke

Zeer snelle levertijd! Veel mogelijkheden en een leuk assortiment. Wij zijn zeer tevreden en krijgen veel leuke reacties op ons kaartje

Zeer snelle levertijd, alles netjes verpakt. Leuk assortiment!

Reactie JilleJille.nl:

Super bedankt voor deze mooie review! Fijn dat jullie jullie ervaring met ons hebben gedeeld!

Elke

Kwam dit tegen en mij viel één ding op , veel kaartjes lijken erg op kaartjes op andere sites

Zelf iets bedenken

Reactie JilleJille.nl:

Dat kan kloppen Elke! Wij ontwerpen ook voor andere sites, het kan dus zijn dat je elders vergelijkbare kaarten bent tegengekomen. Jammer dat je ons daarom zo'n lage beoordeling geeft...

Brigitte de Wit

Super mooie ontwerpen en kwaliteit van de kaartjes en een hele goede service. Het geboortekaartje van onze keuze is gratis speciaal voor ons aangepast!

Kwaliteit en sevice.

Reactie JilleJille.nl:

Fijn te horen Brigitte, bedankt voor deze mooie review!

Sharita l

Prachtig

Goed en netjes

Dank je wel!

Evelien koch

Super snelle levering en precies zoals we de kaartjes wilden hebben!

Snel, goede service

Hebben we niet

Reactie JilleJille.nl:

Hartelijk bedankt voor de mooie review!

Makkelijke site, volgende dag geleverd

De snelle levering, gewoon op maandag bezorgd. Ik denk extra kaartjes meegeleverd.

Verbeter punten of tips

De kaart voorin de doos had een vingerafdruk, maar er waren genoeg kaartjes dus het was niet zo erg maar het enige verbeterpunt wat ik kan bedenken

Reactie JilleJille.nl:

Dank voor je berichtje! Gelukkig hadden jullie wel extra kaartjes gekregen, die vingerafdruk hoort natuurlijk niet.

Snelle service

Verbeter punten of tips

Excel bestand met adressen kon geen buitenlandse adressen uploaden

Reactie JilleJille.nl:

Hartelijk dank voor je review!
Wat betreft het uploaden van buitenlandse adressen; Dit kan voor adressen in heel Europa maar alleen door het excel formulier van onze site te gebruiken.