Marjolein

Goede service

Mooie kaartjes, snelle levering

X

Marloes

Positief! Goede kwaliteit, op tijd geleverd, makkelijk om zelf een kaart te ontwerpen.

Betrouwbaar en goede kwaliteit

Liz

Prachtig resultaat van ons geboortekaartje!

-Persoonlijk en snel contact
-proefdruk

Wendy

Zeer tevreden

Snel, vriendelijk, zeer oplettend ze belde mij gelijk toen ze zagen dat de proefdruk afweek met bestelling. Hele mooie kaarten, mooi materiaal.

Reactie JilleJille.nl:

Fijn bedankt voor je mooie beoordeling! :-)
We proberen eventuele foutjes in de kaart er altijd uit te filteren voor we gaan drukken.

Daphne

Fantastisch

Snelle service Respect voor de situatie Mooie leveringen

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Terug stuur bevestigen even laten weten of iemand het allemaal goed gedaan heeft

Sandra

Prima service en de kaarten waren mega snel in huis

Snelle servive

Reactie JilleJille.nl:

Heel erg fijn te horen! Dank je wel voor de hoge score van 5 sterren!

C.

Positief, zeer mooie kaartjes met foliedruk.

Mooie ontwerpen, persoonlijke aanpassingen mogelijk. Digitaal bestand in pdf ontvangen.

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Hoewel het eindresultaat heel mooi is, vond ik de kaartjes wel vrij prijzig. Ruim 3 euro per stuk voor 200 kaartjes vind ik aan de hoge kant. Mijn kaartje kwam op het standaard papier niet mooi tot... Hoewel het eindresultaat heel mooi is, vond ik de kaartjes wel vrij prijzig. Ruim 3 euro per stuk voor 200 kaartjes vind ik aan de hoge kant. Mijn kaartje kwam op het standaard papier niet mooi tot uiting, werd vlekkerig. Hierdoor moest ik voor ander papier kiezen, ook hiervoor werd een forse toeslag gerekend.

Reactie JilleJille.nl:

Dank je voor je beoordeling, een foliedruk kaartje met foliedruk aan alle zijden is inderdaad duurder vanwege de extra drukgang die hiervoor nodig is. Ook het papier met linnen structuur en de... Dank je voor je beoordeling, een foliedruk kaartje met foliedruk aan alle zijden is inderdaad duurder vanwege de extra drukgang die hiervoor nodig is. Ook het papier met linnen structuur en de afgeronde hoeken van jullie kaartje spelen mee in de prijs...
Met het schrijven van deze review heb je een geboorteschilderijtje gewonnen, we nemen nog even contact met je op om je wensen te bespreken!

Rachel

In 1 woord: super!

Snelle service, handig in gebruik.

nee

Reactie JilleJille.nl:

Fijn dat je de moeite hebt genomen ons te beoordelen!

Femke

Vlotte service en mooie ontwerpen

Kaarten werden snel geleverd

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Eigen collectie is moeilijk terug te vinden

Reactie JilleJille.nl:

Wat een mooie beoordeling! Alle bestellingen en ontwerpjes die je maakt op onze site, vind je terug in je account bij 'Eigen collectie'. :-)

Barbara

Super leuke ontwerpen, goede service en en mooie prijs/kwaliteit!

Goede service en prijs/kwaliteit

Reactie JilleJille.nl:

Wij zijn helemaal blij met weer 5 sterren!