Goed en betrouwbaar

Snel!

Snelle en vriendelijke service

Zeer behulpzaam

Karolien Arnauts

Snelle verzending, goede kwaliteit van de kaartjes, leuk dat je ook staaltjes krijgt van het papier en de enveloppes, zodat je vlot de juiste keuze kan maken.

overzichtelijke site waar je heel je geboortekaartje makkelijk zelf kan samenstellen en aanpassen. Fijn dat alles goed wordt opgeslagen in je account!

Verbeter punten of tips

Bij de labels zou het handig zijn als je via een knop je tekst en prentje kan centreren binnen je vakje. Nu is die functie er niet en is het wat puzzelen en zoeken om het mooi in het midden te zetten, ondanks dat er wel een raster is, is dit nog niet zo precies.

Paulien

Geboorte kaartjes gemaakt en besteld

Je kan je kaartje ver van te voren maken. Deze blijft bewaard.
Ruim keuze aan soorten papier, enveloppen en kaartjes.
Snelle bezorging.

Verbeter punten of tips

Het programma om kaartjes zelf te bewerken/maken was soms wel wat traag.

Ron Besouw

Prima service

Snelle service en een fijne website voor het ontwerpen van de kaartjes. Ook bij het aanvragen van een proefdruk kregen we alle kleuren enveloppen en soorten papier om te kijken wat we mooi vonden.

Verbeter punten of tips

Misschien de proefdruk in de verschillende maten ook naar de klanten sturen zoals jullie de kleuren en soorten papier sturen.

D.

Snel en goede kwaliteit

Heldere kleuren, snelle levering, goede updates over bezorging.

Verbeter punten of tips

Gratis proef kaartje en leuke kortingscode van 5 procent ofzo bij nieuwe klanten.

anonymous

Wij hebben een hele goede ervaring met jullie bedrijf. De website is overzichtelijk en het contact is goed.

Controle van de kaartjes door telefonische contact met een medewerker. Snelle levering, mooi uitziende kaarten en mooi om bij de proefdruk de enveloppenkeuze en kaartkeuze erbij te krijgen.

Verbeter punten of tips

Voor onze tweeling wilden wij de namen op dezelfde hoogte op twee pagina's plaatsen. Echter het zou een stuk makkelijk zijn als er in het ontwerp lijnen te zien zouden zijn, zodat je weet dat je op dezelfde hoogte zit.

Martin Born

De site is erg gemakkelijk in gebruik.

Simpel om een kaart te maken

Verbeter punten of tips

Meer lettertypes en achtergronden zou aan te raden zijn

Reactie JilleJille.nl:

Fijn dat je de moeite hebt genomen je mening te plaatsen. Wat betreft de lettertypes, indien je een suggestie hebt voor een lettertype, kun je ons altijd even benaderen dan kijken we of we deze op... Fijn dat je de moeite hebt genomen je mening te plaatsen. Wat betreft de lettertypes, indien je een suggestie hebt voor een lettertype, kun je ons altijd even benaderen dan kijken we of we deze op kunnen nemen.

Astrid

Heel goed

Veel mogelijkheden en snelle service

Reactie JilleJille.nl:

Fijn te horen dat jullie tevreden zijn over de site en onze kaarten! En dank je wel voor het plaatsen van je mening!

Zeer goed

Gebruikersvriendelijk, Handig om proefdruk te kunnen maken (eventueel bij herhaling), handig om extra kaartjes bij te bestellen voor dezelfde prijs, goede kwaliteit kaartjes

Verbeter punten of tips

Optie om eigen ontwerp te laten checken door professional (suggesties om te verbeteren)

Reactie JilleJille.nl:

Fijn te lezen dat jullie zo tevreden zijn! Wij controleren altijd de bestellingen die binnenkomen, maar als er onzekerheden zijn kunnen jullie altijd even bellen voordat je besteld, zodat we samen... Fijn te lezen dat jullie zo tevreden zijn! Wij controleren altijd de bestellingen die binnenkomen, maar als er onzekerheden zijn kunnen jullie altijd even bellen voordat je besteld, zodat we samen het ontwerp nog even nakijken.