Aloise

Heel goed. Ben heel blij met de optie die ik bij jullie had om het kaartje zelf te kunnen ontwerpen met de sjablonen.

Zelf het kaartje ontwerpen

×

Femke

Zeer leuke en nette geboorte kaarten. Heb in mijn zwangerschap een proefkaartje laten opsturen. Die was er binnen een dan. Hier zaten alle papiersoorten bij en gekleurde enveloppen. Ik heb zo een... Zeer leuke en nette geboorte kaarten. Heb in mijn zwangerschap een proefkaartje laten opsturen. Die was er binnen een dan. Hier zaten alle papiersoorten bij en gekleurde enveloppen. Ik heb zo een keuze kunnen maken. De originele kaartje waren snel binnen. Op zaterdag besteld en maandag in huis.

Super snel en goede kwaliteit.

Marlies

Zeer tevreden. Erg klantvriendelijk

Snelle service, zowel bij bestelling als bij ontwerp, verzorgd

G. Kok

Goudfolie was erg mooi en snelle levering

Goudfolie

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Ontwerpprogramma geeft niet de mogelijkheid om de kleur goudfolie bij afbeeldingen te kiezen, dus dit moet handmatig door een ontwerper gedaan worden.

Robin

Ik moest een kaartje maken voor ons overleden dochtertje. Ik was 23 weken zwanger en er waren meerdere complicaties bij haar gevonden wat er voor heeft gezorgd dat wij de zwangerschap af moesten... Ik moest een kaartje maken voor ons overleden dochtertje. Ik was 23 weken zwanger en er waren meerdere complicaties bij haar gevonden wat er voor heeft gezorgd dat wij de zwangerschap af moesten breken. Ik wilde niet een standaard kaartje die al gebruikt was, ik wilde iets speciaals voor ons kleine meisje en dus heb ik de kaart bij jullie gemaakt. Ik ben er een aantal dagen mee bezig geweest en uiteindelijk hoefde alleen nog de datum erop. Ik had voor die tijd al een aantal keer contact gehad met jullie over de levertijd en de prijsopgave, omdat ik graag wilde dat alles perfect zou zijn. En dat was het.. wat een onwijs mooie kaartjes, al heb ik de zelf gemaakt, de kwaliteit was perfect, de sluitstickers zijn mooi en van goede kwaliteit, de enveloppen zo lief en zacht roze. Ik had gehoopt dat ze mooi waren, maar ze waren prachtig. Dat heeft mij ook rust gegeven. En de levering, ook super fijn, na een dag al binnen. De kaartjes zijn nu allemaal de deur uit, en dus ook op, binnenkort bestel ik nog een paar de zelfde bij jullie. Ik wil ze zelf ook hebben, en voor wie nog wilt kan ik dan uitdelen.

Super fijne, lieve en begaande klantenservice.
Super goede en mooie kwaliteit van zowel de kaartjes, enveloppen als de stickers, en een snelle levering.

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Ik heb het hele maak- en bestelproces als fijn ervaren. Dus bij deze geen suggesties of verbeterpunten, alleen maar complimenten en ontzettend bedankt. Als ik in het vervolg nog kaartjes moet... Ik heb het hele maak- en bestelproces als fijn ervaren. Dus bij deze geen suggesties of verbeterpunten, alleen maar complimenten en ontzettend bedankt. Als ik in het vervolg nog kaartjes moet maken, kom ik zeker bij jullie terug.
Nogmaals dank, jullie hebben deze zware en verdrietige periode een beetje licht gegeven!

Reactie JilleJille.nl:

Nou, dit is zo fijn om te horen en wat lief dat je in deze zware tijd de moeite hebt genomen om zo'n uitgebreide mooie review te plaatsen.
Deze maand vinden we daarom allemaal hier, dat het...
Deze maand vinden we daarom allemaal hier, dat het gratis schilderijtje deze keer naar jullie moet gaan! We nemen nog even contact op om je wensen te bespreken.

Carlijn

Super snel, precies zoals verwacht. Top service!

Snel, zoals beloofd en verwacht

Reactie JilleJille.nl:

Wat fijn dat jullie zo tevreden zijn & dank je wel voor de 10!

Karlijn

Leuke ontwerpen, makkelijk aan te passen

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

De opties voor de folies meer uitbereiden

Reactie JilleJille.nl:

Dank je voor je review! Indien je opties mist voor de foliedruk kaarten neem dan even contact met ons op en wij proberen altijd zonder extra kosten een passende tekening te maken.

Saskia Delnooz

Heel goed, ruime keus en veel manieren om kaartjes te personaliseren

Je kan echt je eigen ontwerp maken. En aanpassingen zoals goudfolie is geen probleem, even mailen en het wordt geregeld!

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Meer opties voor 4 kinderen sillouettes.
Onze gezin samenstelling bestond niet (m-j-j-m)

Reactie JilleJille.nl:

Dank je wel voor de mooie review!
Indien je een afbeelding mist neem dan altijd even contact met ons op en we proberen kosteloos een passende tekening voor jullie te maken!

henri van woerkom

Op zich goede ervaring. Alleen is er niet voldaan aan het volgende werkdag bezorgen. Maar dat ligt aan post. Nl

Mooie print, originele print/afbeelding. Veel keuze qua kleur/soort kaart

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Andere bezorgdienst, gezien de kaarten hoewel donderdags besteld op tijd, ze vrijdags niet bezorgd konden worden volgens post. NL en ze zaterdags dus in de middag (na 15uur) opgehaald moesten worden... Andere bezorgdienst, gezien de kaarten hoewel donderdags besteld op tijd, ze vrijdags niet bezorgd konden worden volgens post. NL en ze zaterdags dus in de middag (na 15uur) opgehaald moesten worden bij een post. NL punt.

Reactie JilleJille.nl:

Dank je wel voor je reactie, ik heb even bekeken wat er mis is gegaan. Volgens de Track&Trace kon het pakket niet op vrijdag bij jullie worden afgeleverd. Vandaar dat het dan naar een Postnl... Dank je wel voor je reactie, ik heb even bekeken wat er mis is gegaan. Volgens de Track&Trace kon het pakket niet op vrijdag bij jullie worden afgeleverd. Vandaar dat het dan naar een Postnl punt gaat. Tegen een meerprijs kun je ook kiezen voor bezorging voor 14.00 uur.

Marieke Mulder

Goede ervaring met geboortekaartjes!

- proefkaartje kost een euro, maar dan krijg je ook alle kleuren enveloppen en papiersoorten opgestuurd!
- snelle verzending
- kaartjes kun je geheel aanpassen aan eigen smaak!

Nee, kaartjes waren top!

Reactie JilleJille.nl:

Super fijn zo'n enthousiaste reactie te lezen, dank je wel!