Lisa de Weerd

Geweldig site. Iedereen kan doen.

snel en eenvoudig

Nienus

Een fijne site waar je leuke kaartjes kunt maken. Wij hebben prachtige uitnodigingen besteld. Waarschijnlijk heb ik zelf iets verkeerd gedaan met bestellen. Hiervoor gebeld en vriendelijk geholpen...

Mooie kwaliteit van de kaartjes. Plus ruime keuze uit kleuren enveloppen

Verbeter punten of tips

Je moet er wel omdenken wat je gemaakt ook juist in de winkelmand komt. Dat past zich niet zelf aan, als je weer veranderd.

Uitstekend

Mooie kwaliteit van kaartjes, snelle service

Verbeter punten of tips

Er zaten wat (inkt)vlekken op de sluitstickers

Mario Berendijk

Goed, makkelijk te ontwerpen...goeie site, behulpzaam en erg snel...Top werk geleverd! DANK

Enorm waardeer ik de manier hoe ze met de kaartjes omgingen, het waren geboortekaartjes van onze stil-geboren zoon....en ze hebben er geen poespas opgeplaatst, daarmee bedoel ik, geen reclame van eigen logo erop gezet.... Dat is meedenk werk vind ik! Top!

Verbeter punten of tips

geen, uitstekend werk geleverd, van mooie verzorgde kaartjes...TOPPERS! Dank daar voor...

Lisanne Groefsema

Leuke kaartjes en makkelijk te bewerken!

Website spreekt voor zich duidelijk.

Verbeter punten of tips

We hebben bij JilleJille trouwkaartjes en enveloppen besteld voor 4 verschillende groepen.

- Het ontwerpen van de kaarten ging erg gemakkelijk. Je kunt de gehele indeling wijzigen en je kunt de kleurcodes uitlezen.
Ook kan je gemakkelijk iedere keer weer terug naar de reeds ontworpen kaartjes. Je hoeft het dus niet in een keer te doen en kunt later nog wijzigingen doorvoeren.
- De levering van de kaartjes ging sneller dan verwacht. Erg prettig. Uiteindelijk wil je je kaartje zo snel mogelijk hebben.
- Fijn dat er een mogelijkheid is om een proefdruk te laten maken. Hierdoor zie je direct of de kaart aan je wensen voldoet.
- Bij de proefdruk kregen we ook samples van alle soorten kaartmaterialen en enveloppen meegestuurd. Erg handig als je nog twijfelt over bepaalde kleuren. Het is op het scherm toch niet altijd even goed te zien.
- Ik een probleem met de website in mijn persoonlijke account, maar dit is via de mail snel en adequaat opgelost. Erg goede service.

Verbeter punten of tips

We zijn over het algeheel erg tevreden over de service. Enige aandachtspunt is misschien dat de elastiekjes om de enveloppen wat strak zaten, waardoor er een vouw in komt.

Leuke ontwerpen, en fijn dat je ook zelf aan de slag kunt en in hoge mate van alles kan veranderen.

Gebruiksvriendelijk. Ik vond het ook super dat het JilleJille logo op de achterkant van de kaart was aangepast van zwart naar de kleuren die ik op mijn kaart heb gebruikt.

Zeer fijne, duidelijke en overzichtelijke site waardoor het voor ons in een moeilijke tijd toch mogelijk werd om een mooi kaartje uit te kiezen en naar onze wensen aan te passen.

Het aangepaste/ontworpen kaartje wordt opgeslagen waardoor het later makkelijk aangepast of besteld kan worden.

Verbeter punten of tips

De site werkte naar tevredenheid en is eenvoudig in gebruik, geen verbeterpunten.

Miranda

Ik heb een goede ervaring met JilleJille.nl. Mooie site veel keus aan kaartjes. Makkelijk zoeken naar wat je nodig bent.

Snelle levering. Goede kwaliteit kaartjes.

Pultjuh

De optie om zelf kaartjes te maken is fijn en werkt best handig. Er is veel mogelijk, aangezien je ook eigen afbeeldingen kunt gebruiken. Erg fijn dat bij de eerste proefdruk ook voorbeeld stalen...

Stalen van enveloppen en papier soorten bij proefdruk. Aanmelding of installatie niet nodig voor zelf kaarten maken.

Verbeter punten of tips

Maak het makkelijker om tussen diverse zelfgemaakte kaarten te switchen.
Tekst en plaatjes kunnen niet gemakkelijk precies gecentreerd worden.