Prima ervaring!

Mooie kaartjes, snelle afhandeling!

Britt

Verbeter punten of tips

Exactere uren van levering.

Elise van Staaij

Ik heb een paar weken geleden geboorte rouwkaartjes besteld. Door alle emoties had ik hier een stomme fout op gemaakt. Toen ik er achter kwam en belde waren de kaartjes al in productie en kon het... Ik heb een paar weken geleden geboorte rouwkaartjes besteld. Door alle emoties had ik hier een stomme fout op gemaakt. Toen ik er achter kwam en belde waren de kaartjes al in productie en kon het niet meer gecorrigeerd worden. Maar door de lieve medewerksters heb ik alsnog kosteloos de correcte kaartjes geleverd gekregen. Super mee gedacht in een zware tijd. Super service!

Goede klantenservice, echte mensen die met je mee willen denken. Mensen voor geld verdienen, heel fijn!

Geen verbeterpunten

Tamara

Makkelijk, snel en vlot antwoord op de vragen.

De eenvoud waarmee je zelf een kaartje kunt ontwerpen

Verbeter punten of tips

Leuke actie voor wanneer je bevalt op de uitgerekende datum

Reactie JilleJille.nl:

Fijn dat je onze site als eenvoudig te bedienen ervaren hebt, dat is goed te horen. We gaan in overleg over jouw suggestie.

Maaike

Site met leuke kaarten en de klantenservice is zeer klantvriendelijk en hulpvaardig! We hadden een spelfout gemaakt die we zelf niet opgemerkt hadden en werden meteen gebeld!

Geweldige service

Ik kan niets bedenken

Reactie JilleJille.nl:

Dank je voor je mooie complimenten, heel erg fijn dat je de moeite hebt genomen een review te schrijven!

Anne Frijters

Top kaartjes

Mooie kleuren, papier, top service

Reactie JilleJille.nl:

Wij zijn heel blij met weer een 10! Dank je wel, fijn dat jullie zo tevreden zijn! :-)

Super service! 100% tevreden met ons kaartje. Echt een aanrader.

De site is overzichtelijk, kaartje makkelijk digitaal aanpasbaar.
De site is overzichtelijk, kaartje makkelijk digitaal aanpasbaar.
Het programma had één letter in een foutief lettertype geplaatst. Ons was het niet opgevallen, maar Jille wel. We werden meteen gebeld en het werd aangepast. Super tof en wat een service dat er niet klakkeloos afgedrukt wordt!

Verbeter punten of tips

Geen idee waarom we bij de bestelling zoveel kleurstalen geleverd kregen. Beetje overbodig denk ik. Zonde van het papier. Logischer bij evt een proefdruk.

Reactie JilleJille.nl:

Super bedankt voor je mooie review! We proberen eventuele foutjes altijd uit te filteren! De kleurstalen worden bij de proefdruk bijgesloten, het is een foutje als dat bij de definitieve bestelling... Super bedankt voor je mooie review! We proberen eventuele foutjes altijd uit te filteren! De kleurstalen worden bij de proefdruk bijgesloten, het is een foutje als dat bij de definitieve bestelling is meegestuurd...

Katty Nanez

Klantenservice

Envoudig en vriendelijkgebruik website

Reactie JilleJille.nl:

Fijn te horen, dank je wel voor het geven van je mening!

Prachtige kaartjes, goede en snelle service!

Snelle service, goed programma.

Verbeter punten of tips

Niet de twee proefdrukken incl extra papier in twee aparte enveloppen verzenden ivm milieu 😬

Reactie JilleJille.nl:

Dank je voor je review! De proefdrukjes heb je 3 dagen na elkaar besteld, vandaar dat ze ook in 2 aparte enveloppen zijn verzonden, we drukken namelijk 6 dagen per week ;-) Je kunt 2 of meer... Dank je voor je review! De proefdrukjes heb je 3 dagen na elkaar besteld, vandaar dat ze ook in 2 aparte enveloppen zijn verzonden, we drukken namelijk 6 dagen per week ;-) Je kunt 2 of meer proefdrukjes tegelijk aanvragen, dan worden ze ook samen verzonden.

Geboortekaartjes

Mooie ontwerpen

Verbeter punten of tips

Op de website wordt het volgende beloofd: voor 18:00 uur besteld = morgen bezorgd.
De kaarten worden vervolgens 3 dagen later pas verzonden, staat tenminste in mijn account op de website. Dan zou je zeggen dat men de kaart de volgende dag wel ontvangt, maar helaas worden de kaarten in etappes ontvangen en zijn sommige kaarten wel een week onderweg...

Ik weet niet wat er precies mis gaat, maar ik baal er wel van. De service om ze rechtstreeks via de site te verzenden was een dure en slechte keuze. Achteraf had ik beter alle kaarten thuis kunnen laten bezorgen en zelf verzenden, dan had men de kaart misschien wel eerder.

Reactie JilleJille.nl:

Naar aanleiding van jouw review hebben we nog even naar het verloop van jouw bestelling gekeken. De order is op vrijdag 29/11 betaald en nog dezelfde dag is de bestelling gedrukt en verzonden. Je... Naar aanleiding van jouw review hebben we nog even naar het verloop van jouw bestelling gekeken. De order is op vrijdag 29/11 betaald en nog dezelfde dag is de bestelling gedrukt en verzonden. Je schrijft dat de bestelling pas 3 dagen later is verstuurd, maar dat is dus niet zo. Het betreft hier brievenbuspost, normaal gesproken word deze de eerstvolgende dag bezorgd. Door drukte bij de post (29/11 was Black Friday) kan er extra vertraging zijn ontstaan, dat hebben wij helaas niet in de hand. En op maandag is er geen bezorging van brievenbuspost... Verder kunnen we nooit garanderen dat een bestelling met brievenbuspost (besteld voor 18.00 uur) ook daadwerkelijk de volgende dag wordt bezorgd aangezien we altijd afhankelijk zijn van de postbezorging. Dat sommige klanten een kaart op zaterdag en andere klanten een kaart op dinsdag of nog later hebben ontvangen komt door de verschillen in drukte bij de verschillende postsorteercentra. Jullie andere order met pakketpost is volgens de Track en Trace gegevens de volgende dag bezorgd. Wij zijn juist trots op onze service en hopen na deze uitleg toch op je begrip en misschien wil je de review nog aanpassen…