Ave

Snel, gebruiksvriendelijk en mooie kwaliteit!

Diversiteit en gebruiksvriendelijke bewerkings mogelijkheden

Romy

Zeer snelle en correcte levering. Prijs van proefkaartje is erg fijn en daarnaast ook alle soorten papier als proef er bij zodat je een goede keuze kunt maken.

-snelle service
- goede kwaliteit
- netjes verpakt afgeleverd
- door ruime keuze bij zelf maken van kaartje ook erg geschikt voor aankomst kaartje van adoptiekindje(s)

Prachtige kaarten snelle service

Snel

Derya Doğan Ateş

Prachige kaarten van super kwaliteit! Binnen 2 dagen hadden we ze binnen. İk zal jullie zeker aanraden bij vrienden, familie etc

Mooie kwaliteit
Snelle Service

Geen.

Erg goed, proefpakket ontvangen met verschillende soorten papier en kleuren enveloppen. In je account kan je de kaart makkelijk bewerken en snel bestellen.

Snelle levering en mooie kwaliteit kaarten

Wij hebben geboortekaartjes besteld via JilleJille.nl.

Hele fijne editor om zelf eenvoudig kaartjes mee te bewerken en aan te passen, zowel op de computer als mobiel. Gratis eigen account. Snelle verzending van proefdrukken en kaartjes. Ruime keus uit papiersoorten en enveloppen.

Verbeter punten of tips

Enkele kaartjes konden we niet gebruiken omdat er op de voorkant een zwarte printstreep (?) te zien was. Gelukkig hadden we ruim besteld.

Reactie JilleJille.nl:

Vervelend te horen! Is er een beschadiging op de kaart zit kun je dat altijd even melden zodat we dat door kunnen geven aan de drukker. Natuurlijk zorgen we dan dat de kaartjes vervangen worden!

Wij hebben gebruik gemaakt van direct verzenden. Helaas is de kleur enveloppe bij onze geboortekaartjes niet goed gegaan. Na telefonisch contact is het geld van de enveloppen terug gestort. Maar het...

Verbeter punten of tips

Beter opletten op bestelling van de klant. Wellicht intern dubbel checken voor versturen.

Reactie JilleJille.nl:

Het spijt me te horen dat het met de kleur van de enveloppen niet goed is gegaan, het blijft mensenwerk natuurlijk en er wordt helaas wel eens een foutje gemaakt...
Om jullie nog tegemoet te komen krijgen zal ik er voor zorgen dat jullie volgende week een gepersonaliseerd pakketje krijgen toegestuurd.

Stephanie

Mijn bestelling was op verkeerd papier gedrukt. Uiteindelijk kon ik de nieuwe kaarten krijgen met een tegemoetkoming. Zeer attent

Geen tips

Lianne Uithol

Onverwacht op jullie site gekomen.. Had al verschillende proefdrukken gemaakt op andere sites. Maar niet naar ons zin. Maar bij jullie kon ik het silhouet kaartje dat we graag wilde helemaal naar...

Snel geleverd.
Zoals verwacht.
Helemaal naar eigen zin te maken/wijzigen.

Verbeter punten of tips

2 gratis proefdruk ipv 1 want wij wisten niet of jongen of meisje werd.. Dan komen we van beide een proefdruk bestellen. Ipv tegen volledig betaling.

Ilona Arentz

Gebruiksvriendelijke site, eigen bewerkingen zijn makkelijk door te voeren. Vlotte verzending en netjes verpakt.

Groot pluspunt; maar een klein logo verticaal op de achterzijde ipv groot zoals bij con-collega's.

Prima drukwerk!

Verbeter punten of tips

Een 2e proefdruk ook voor 1 euro aanbieden, zodat je laatste wijzigingen nog goed in kunt zien voordat je het volledige bedrag voor een kaart betaald. Deze 2e druk mag uiteraard zonder het papiersoorten pakket.