Louise

JilleJille werkt met een functionele website waarmee je heel fijn zelf kaartjes kunt ontwerpen / aanpassen. De functionaliteiten werken op een laptop/pc wel fijner dan in de app op je telefoon. JilleJille werkt met een functionele website waarmee je heel fijn zelf kaartjes kunt ontwerpen / aanpassen. De functionaliteiten werken op een laptop/pc wel fijner dan in de app op je telefoon.
De vele afbeeldingen, lettertypen, kleursuggesties en andere mogelijkheden maken het gemakkelijk om je perfecte kaartje te ontwerpen!

Functionaliteiten in het bewerkprogramma.

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Bestellen van het proefvaart is prijzig

Reactie JilleJille.nl:

De kosten van een eerste proefdruk zijn €1,00 voor een eerste kaart en €2,50 bij een foliekaart of stanskaart. Voor een tweede proefdruk betaal je het normale tarief van de kaart + de verzendkosten,... De kosten van een eerste proefdruk zijn €1,00 voor een eerste kaart en €2,50 bij een foliekaart of stanskaart. Voor een tweede proefdruk betaal je het normale tarief van de kaart + de verzendkosten, deze zijn dit jaar wel wat omhoog gegaan.
Dank je voor je beoordeling en fijn dat je zo tevreden bent!

Vincent

Top

Flexibel plattform, makkelijk leuke kaartjes maken

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

De kortingen worden niet goed toegepast als bestellingen werden opgedeeld, terwijl het aantal kaartjes natuurlijk recht zou doen aan de extra korting

Reactie JilleJille.nl:

Dank voor je beoordeling. Twee verschillende kaarten betekend ook twee verschillende drukgangen, vandaar dat het aantal kaarten dan niet bij elkaar worden opgeteld.

Sara

Zeer goed

Snel en correct

All a was ok

Reactie JilleJille.nl:

Fijn dat je de moeite hebt genomen een beoordeling te schrijven over je ervaring en met de 5 sterren zijn we heel erg blij!

Karlijn

Heel goed, ook een aantal proefdrukken besteld.

N.v.t.

:-) Super bedankt!

Meta

De website geeft een heel duidelijk beeld van wat je krijgt. Het is fijn dat je voor een klein bedrag een proefdruk kunt krijgen met voorbeelden van papier en enveloppen. Toen hebben we nog een... De website geeft een heel duidelijk beeld van wat je krijgt. Het is fijn dat je voor een klein bedrag een proefdruk kunt krijgen met voorbeelden van papier en enveloppen. Toen hebben we nog een kleine aanpassing gedaan en andere enveloppen gekozen.

Duidelijk en snel en netjes.

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Ik zou het handig vinden als de website de instelling van het zoompercentage vasthoudt als je omslaat.

Reactie JilleJille.nl:

Dank je voor je mooie beoordeling en we gaan aan de slag met de tip!

Ale-Kor

Ruime keus. Snelle levering

Reactie JilleJille.nl:

Super bedankt voor je beoordeling! :-)

Vaessen

Op vrijdag 23-12, net voor de kerst, om 16:30 uur besteld en de volgende dag in huis! Super snelle service! Mooie kaartjes, makkelijk zelf aan te passen.

Snelle service!

Reactie JilleJille.nl:

Heel fijn te lezen, dank je wel voor je mooie review!

Marja

Netjes

Ga zo door

Reactie JilleJille.nl:

We gaan zeker door! Dank je wel!

Yuenkie

Geweldig

Snel in levering en communicatie

Reactie JilleJille.nl:

:-) Dat is kort maar krachtig, dank je wel!

Ilse

Hele snelle en fijne service. Met hele mooie kaartjes!

Duidelijke website!

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Nee gewoon lekker zo doorgaan!

Reactie JilleJille.nl:

Dat doen we zeker, we hebben inspiratie genoeg, er komen steeds weer nieuwe ontwerpen bij!