Gabriels

Ik heb zelf het geboortekaartje ontworpen voor mijn dochter via JilleJille. Ik heb veel positieve reacties ontvangen op het kaartje

Ook bij eigen ontwerp relatief veel opties in foliedruk

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

- Ook sommige afbeeldingen kunnen in foliedruk. Hier kwam ik per toeval achter en was voor mij een reden. Misschien hiervan een aparte categorie maken?
- Wanneer je afbeeldingen over elkaar heen zet en je wilt later een aanpassing doen aan de “onderste” afbeelding (bv de kleur) gaat dat niet
- Proefdruk is relatief duur. Misschien hiermee iets doen wanneer uiteindelijk een x-aantal wordt besteld?
- Ik kon het setje met opties dat ik ontving bij de eerste proefdruk niet goed matchen met de daadwerkelijke opties op de site.

Reactie JilleJille.nl:

Dank je voor je mooie review, wat betreft je suggesties;
-Vrijwel alle 'zwarte' afbeeldingen kunnen worden omgezet naar foliedruk. Een aparte categorie wordt erg groot en onoverzichtelijk als daar alle afbeeldingen in komen te staan.
-De folie afbeeldingen staan altijd over andere afbeeldingen. Door ze even opzij te schuiven kun je de onderliggende illustraties bewerken.
-Een eerste proefdruk is €1,-, met folie €2,50. Hierbij krijg je alle papierstalen en kleurstalen van de enveloppen bijgeleverd.
- Wat betreft de papierstalen gaan we kijken of we daar de tekst/naam van het papier op kunnen drukken, dank je voor je suggesties!

Score voor JilleJille.nl: 4/5
Zou u JilleJille aanbevelen? Ja