Daphne

Heel blij met het kaartje

Snel Verzonden

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Misschien de tweede proefdruk niet direct heel duur maken, de eerste was niet naar ons zin en een tweede proefdruk was ruim 6 euro terwijl de kaartjes zelf veel minder per stuk waren.

Reactie JilleJille.nl:

Dank je voor je review en suggestie. Dit kunnen we uitleggen hoor. De kosten van het verzenden van de eerste proefdruk betalen wij, als je een tweede proefdrukje wil moet je zelf de verzendkosten... Dank je voor je review en suggestie. Dit kunnen we uitleggen hoor. De kosten van het verzenden van de eerste proefdruk betalen wij, als je een tweede proefdrukje wil moet je zelf de verzendkosten betalen.
Fijn dat jullie in elk geval blij zijn met het kaartje!

Tim

Handige website om te bestellen

Snel geleverd

Reactie JilleJille.nl:

Kort maar krachtig, dank voor 5 mooie sterren!

Susanne

Geboortekaartjes besteld en deze deels zelf kunnen ontwerpen.

Heel veel mogelijkheden en heel originele en unieke kaarten.

Reactie JilleJille.nl:

Super bedankt, fijn dit terug te lezen! Wij zijn het helemaal met je eens! :-)

Ilse

Uitstekend

Duidelijke website, nette prijzen, keurige levering. Mooi product.

Reactie JilleJille.nl:

Heel fijn te lezen, dank je voor je mooie review!

Krista

Mooie geboorte kaartjes

Het zelf kunnen ontwerpen van je geboorte kaartje! Zo is hij veel persoonlijkere en origineler!

Reactie JilleJille.nl:

Dat vinden wij ook! Je kunt alle kaarten helemaal naar eigen wens aanpassen. Liever een ander formaat, roep dan kosteloos onze hulp in :-)

Eline

Fijne overzichtelijke site, genoeg voorbeelden en makkelijk aan te passen naar wens.

Super snelle levering, mooie kaartjes.

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Jammer dat er altijd 4,95 verzendkosten worden gerekend. Ondanks dat het soms brievenbus pakketje is.

Reactie JilleJille.nl:

Dank voor je mooie beoordeling! Wat betreft de verzendkosten, dit klopt niet helemaal hoor! Verzenden van een brievenbus pakketje kost €3,95

Bas

Onze ervaring met jullie bedrijf is zeer prettig.

Snelle levering en fijn contact aan de telefoon gehad, waarbij er goed werd meegedacht. Goede service en een goede kwaliteit van kaartjes.

Nee, eigenlijk niet.

Reactie JilleJille.nl:

Dit horen we graag, fijn dat je de moeite hebt genomen je ervaringen te delen!

Aneta

Contentment

contentment

No

Reactie JilleJille.nl:

Dank je voor de 5 sterren! We nemen maar aan dat het een foutje is dat jullie ons niet zouden aanbevelen gezien het feit dat jullie al meerdere keren bij ons een bestelling hebben gedaan ;-)

Fam.

Prima service. Proefdruk was snel binnen inclusief voorbeelden van de kaarten/enveloppen. Daarna het bestellen van de echte kaarten ging makkelijk. De adressen geupload en door jillejille laten... Prima service. Proefdruk was snel binnen inclusief voorbeelden van de kaarten/enveloppen. Daarna het bestellen van de echte kaarten ging makkelijk. De adressen geupload en door jillejille laten versturen.

bij de proefdruk voorbeelden van de materialen.

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

op de voorbeelden wellicht op de achterkant zetten wat het is. Stel dat het stapeltje valt is het moeilijker te herleiden.

Reactie JilleJille.nl:

Super fijn dat jullie zo tevreden zijn en dank jullie voor het delen van jullie ervaring. Wat betreft de voorbeeld-papier staaltjes, we nemen je suggestie mee, dank!!

Axel

Drukwerk bleef lang onderweg en de sommige kaartjes waren scheef bedrukt

kwaliteit papier en zuivere druk

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

sommige kaartjes waren echt scheef gedrukt en levertijd mag iets sneller bij geboortekaartjes

Reactie JilleJille.nl:

Wat ontzettend vervelend dat niet alle kaarten netjes gedrukt waren. Jammer dat je dat ons niet hebt laten weten. Uiteraard willen we dit met jullie goedmaken, we nemen even contact met jullie... Wat ontzettend vervelend dat niet alle kaarten netjes gedrukt waren. Jammer dat je dat ons niet hebt laten weten. Uiteraard willen we dit met jullie goedmaken, we nemen even contact met jullie op.
Wat betreft de langere verzendtijd, we zien dat jullie de kaarten op zondag hebben besteld, foliedruk duurt altijd een dag langer omdat er twee drukgangen voor nodig zijn. Meestal duurt verzenden naar België jammer genoeg ook nog een dag langer dan verzending binnen Nederland.