M-Leathers

Super blij met mijn brandstoflek voor leer en standaard die ik op advies ook heb aangeschaft

Old Dutch Leatherworks

Komt door met details in het ontwerp die anderen niet durven te garanderen. Ik gebruik ze voor nat stempelen in plantaardig gelooid leer, warm voor andere leersoorten en heet voor branden op hout.... Komt door met details in het ontwerp die anderen niet durven te garanderen. Ik gebruik ze voor nat stempelen in plantaardig gelooid leer, warm voor andere leersoorten en heet voor branden op hout. Perfect!!!

Rietveld

Mijn man is erg blij met het brandstempel wat hij cadeau heeft gekregen. Hij kan hiermee zijn zelfgemaakte meubels tot in detail personaliseren. Erg leuk!

Marlou

Super! We hadden er wat haast bij, enorm meegeholpen door het dezelfde dag klaar te maken en te versturen.

N Wolters

Werkt perfect op m'n houten kistjes en kartonnen fruitmanden

Queenie Meubelstoffering

Erg tevreden! Brandstempel werkt goed en ziet er uit zoals ik voor ogen had. Ik had hem ook snel binnen!

Danielle Dingemans - Smaak van Daan

Bijzonder snelle service!

Petra van Helvoirt

Heel blij, mooi logo waarbij de kleine lettertjes ook te lezen zijn.

Hein Scheffer / Scheffer & Co

Mijn logo op m’n werkstukken is de kroon op m’n werk!

Katinka

Helemaal blij met de brandstempel voor onze vereniging. Was eerst nog bang dat ons logo te druk en ingewikkeld zou zijn maar na een vlot appcontact de stempel besteld en hij is prachtig. Lekker snel... Helemaal blij met de brandstempel voor onze vereniging. Was eerst nog bang dat ons logo te druk en ingewikkeld zou zijn maar na een vlot appcontact de stempel besteld en hij is prachtig. Lekker snel contact, gemaakt en verzonden!