Maria Hamers

Wij hebben een product gekocht om Geo woodies mee te maken. Helaas De keuze van woodies en het gereedschap bleek niet de juiste match te zijn.
J H Machining heeft er alles aan gedaan om ons te...
J H Machining heeft er alles aan gedaan om ons te adviseren, om het juist te gebruiken. Na contact van hun zijde is er besloten de apparatuur retour te zenden.
Alles is naar alle tevredenheid opgelost.
Aan deze service kan een ieder een voorbeeld nemen. Dank u wel

Na uitleg over welke stempel voor mij het meest geschikt zou zijn is mij de stempel razendsnel toegestuurd. Helaas bleek er iets niet helemaal te kloppen en na kort overleg is een nieuwe... Na uitleg over welke stempel voor mij het meest geschikt zou zijn is mij de stempel razendsnel toegestuurd. Helaas bleek er iets niet helemaal te kloppen en na kort overleg is een nieuwe toegestuurd. Een fijne service!

Lambèr Burgt

Heel goed

Kirsten

Erg blij met de brandstempel met logo, Snelle service!

Pluspunt Rotterdam

Goed gemaakte en werkende brandstempel van ons logo

Willem Stolk - Stolk de Graveur

Uitstekend, snelle reactie op email met vraag.
Ook zeer snel geleverd, al een aantal hout producten voorzien met de brandstempel

D. van Herwijnen

Goed product, snelle levering

MAGOTEX De Advertenfiets

De bestelling was snel afgerond op de duidelijke webside. Het, met 25% korting, bestelde 2e stempel was een bijzondere toevoeging.

vzw St. Bertinus De Ast

Wij zijn als school voor buitengewoon onderwijs dan ook buitengewoon tevreden over de perfecte afwerking van deze brandstempel.

Epeios

Brandstempel werkt goed, isolatie tussen stempel en handvat mag beter. Dit gedeelte wordt nagenoeg net zo heet.